skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:49:52
01.07.2008
01.07.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: A taky by jsi musel tak deset minut to turovat na volnoběch než by se ti nafoukala soustavaA pak ten zvuk při každým šlápnutí pssssssss
14:41:29
30.06.2008
30.06.2008
Eidy
-> Zdendis: hmm, taky dobrý.
Přemýšlím jak přestavět brzdy na vzduch. Jednak by únik neměl vliv na lak a taky mě nemusí zajímat teplota varu.
Přemýšlím jak přestavět brzdy na vzduch. Jednak by únik neměl vliv na lak a taky mě nemusí zajímat teplota varu.
20:36:37
29.06.2008
29.06.2008
Zdendis
-> Eidy: Jj,brzdovka je pěkná potvora,loni mi taky z levého předního brzdiče začala propouštět a z tekla na kolo a to ji rozházelo v bodběhu,takže po zaparkování do garáže,namě čekalo nemylí překvapení v podobě rozežraní barvy
12:48:09
27.06.2008
27.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Co vidím na obrázku, tak je to obyč hadice s opletem, kterou tě dají v autodílech a ty prosáknou raz dva a navíc barví brzdovku tak, že je za chvíli černá. Ty hadice z EPDM pryže jsou odolné i kyselině, našel je Pilot 105 a musíš je koupit v nějaké speciálce možná na objednávku. Jediná nevýhoda je, že je to 6tka a dost blbě se nasazuje, ale jde to.
12:24:05
27.06.2008
27.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Nevím jaký tam mám, ale 3 roky držely a týden po Doksech tohle.
11:48:40
27.06.2008
27.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hele pane, ty hadičky sežeň si hadici z EPDM pryže a budeš mít od brzdovky klid. Mám je tam přes dva roky a je sucho.
11:25:01
27.06.2008
27.06.2008
Milos
-> Eidy: no vis ze to vypada lepsi na zivo jak ten VT ..
00:31:03
13.06.2008
13.06.2008
Fifa
-> Eidy:
Ale ty napady se hodi
Ale ty napady se hodi
00:45:57
12.06.2008
12.06.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: -> Tuner#2: Opravdu podmetna diskuze
18:40:24
11.06.2008
11.06.2008
MATTESS
-> Tuner#2: -> Eidy:
16:41:32
11.06.2008
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: tyjo to je zajímavej názor. Asi ho budu muset prezentovat na vhodných místech
16:29:52
11.06.2008
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: NJ to je jak se sexem, čím víc ho děláš, tím je to kvalitnější
16:25:55
11.06.2008
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Nic si z toho nedělej. Až budeš stavět třetí nápravu tak si to taky vychutnáš na maximum.
16:24:20
11.06.2008
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to jsem posera, bál jsem se, že se pak může rozpadnout, ale tak Tys byl vždycky větší extrémista, tak pokud to přežiješ, tak mám námět na úpravu :-D
16:21:50
11.06.2008
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: jj
16:04:22
11.06.2008
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: A jak se tě to tam vešlo? To jsi propiloval tu drážku v kozlíku?
16:01:40
11.06.2008
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: odhaduju vyosení tak na 2mm. Jo a těch 6mm jsem přidal navíc k původním podložkám. Kapišto?
15:50:04
11.06.2008
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Já mám nahoře 6 nebo 7mm taky, prostě maximum co tam šlo bez úpravy kozlíku aby se ještě chytnul ten šroub dolů do nápravnice a je tam necelý 1° To jen pro info, je otázka jak moc excentricky jsou ty silentbloky udělané.
15:47:03
11.06.2008
11.06.2008
Eidy
jsem zvědavej až změřím odklony předních kol. Podle mě tam budou slušný štafle páč jsem pod domečky horních ramen přidal 6mm a tvrdé silentbloky od Jate-line jsem natočil excentricky. Ony totiž nemají díru veprostřed, ale mimo osu. Tak jsem je natočil tak, aby šlo horní rameno dovnitř auta a spodní ven z auta. Já to odhaduju tak na 5°
09:03:13
11.06.2008
11.06.2008
Eidy
-> gabo00000: Přesně jak píše Tuner2. Vzhledem k tuhosti pružiny se rameno dřív zastaví. Výška auta bude stejná jako teď. A co se tvrdosti týká tak to dělají hlavně tlumiče. Když tam dám sériové tlumiče tak nebude moc poznat, že jsou tam nejsou seriový pružiny. A bez tlumičů nepoznáš vůbec nic.
-> Zdenek z Lovo: Repasovat zrovna ne, ale rozebrat, umýt, zkontrolovat, přetěsnit, nový gufera a složit. Zvenku funguje řazení hladce tak snad ji nic nebude.
-> havlik: Neboj neboj
-> Zdenek z Lovo: Repasovat zrovna ne, ale rozebrat, umýt, zkontrolovat, přetěsnit, nový gufera a složit. Zvenku funguje řazení hladce tak snad ji nic nebude.
-> havlik: Neboj neboj