skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:33:56
20.08.2008
20.08.2008
MATTESS
-> Eidy: to by šlo
23:47:31
19.08.2008
19.08.2008
Eidy
-> MATTESS: jooo! Udělěj si taky. Můžeme si pak na srazech porovnávat karty místo co já vím čeho
-> favo110lrs: Mě se taky líbí. Díky
-> favo110lrs: Mě se taky líbí. Díky
18:03:30
19.08.2008
19.08.2008
favo110lrs
jede ti to moc hezky, hezký videooo!
09:06:24
19.08.2008
19.08.2008
michal.tuareg
-> Eidy: bych to bral ale Česká Spořitelna mi do baráku nesmí !!!!! pozeptám se u své banky.
07:12:39
19.08.2008
19.08.2008
MATTESS
-> Eidy: boží
07:02:54
19.08.2008
19.08.2008
Eidy
-> Bery:
06:53:03
19.08.2008
19.08.2008
Bery
-> Eidy: to jsem rád,že nejsem sám,kdo má auto i na kartě:-)uff,se mi ulevilo
06:19:10
19.08.2008
19.08.2008
Eidy
-> Ondra: dík
-> michal.tuareg: jojo, mě se taky moc líbí Můžem založit Škoda Gold Club se Škoda kartama Tak čekám co vy na to.
-> michal.tuareg: jojo, mě se taky moc líbí Můžem založit Škoda Gold Club se Škoda kartama Tak čekám co vy na to.
06:09:23
19.08.2008
19.08.2008
michal.tuareg
-> Eidy: mooooc pěkná platební karta !!!!!
01:05:14
19.08.2008
19.08.2008
Ondra
pekny ero
11:20:59
14.08.2008
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: NJ ale převodovku už má v autě, tak až zvedne příčku převodovky na své místo, tak má po štaflích
00:08:32
14.08.2008
14.08.2008
Eidy
-> TUNER: A máš je pořád stejný? Jestli si jich od tebe kus neodnesl
20:29:48
13.08.2008
13.08.2008
TUNER
-> Eidy: Se zeptej T2....jaký mam štafle. Včera se na ně byl podívat.
12:12:18
13.08.2008
13.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hmm, je to fakt zajímavý, tak pak už jedině celo rám
00:03:16
13.08.2008
13.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: Tuner#2 08.08.08 10:09:46 napsal: -> Eidy: NJ, podle poslední fotky letadlo evidentně vyhrálo Jinak to s tím táhnutím je fakt divné. Máš dobrou souosost náprav? Tak jsem změřil sousosost a výsledek je takový: Přední náprava je ustavená vrchníma dírama v podlaze na šrouby M10. S tou nehnu. Změřil jsem vzdálenost od díry v prostředku nápravnice ke stejným bodům na krajích zadní nápravy a rozdíl je cca 3mm, což je v toleranci přesnosti měření.
A pokud se podívám po vnější rovině zadních pneumatik (jako kdybych na ně položil zboku dlouhé pravítko) tak vidím na obou stranách stejný kus předních pneumatik. Takže tady je všechno v pořádku. Asi se kroutí kastle nebo už nevím. Každopádně řešit to už nebudu.
A pokud se podívám po vnější rovině zadních pneumatik (jako kdybych na ně položil zboku dlouhé pravítko) tak vidím na obou stranách stejný kus předních pneumatik. Takže tady je všechno v pořádku. Asi se kroutí kastle nebo už nevím. Každopádně řešit to už nebudu.
15:43:40
11.08.2008
11.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: ajajaj, to abych tě moc neprovokoval
-> M@rtin: uvidíme, jestli se k tomu postaví čelem
-> M@rtin: uvidíme, jestli se k tomu postaví čelem
14:59:21
11.08.2008
11.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jo to jsem říkal Martinovi, až mě ten Eidy nase*e, tak vyhodím pružiny, posadím to na dorazy a to by bylo abych neměl větší štafle
14:57:46
11.08.2008
11.08.2008
M@rtin
-> Tuner#2: No jsi prostě prohrál, nezbejvá než to postadit na ty dorazy, aby jsi měl pořádný štafle
14:30:53
11.08.2008
11.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin 10.08.08 15:54:03: Neser! Jen jsem říkal, že to vypadá na vítězství Eidyho
14:07:12
11.08.2008
11.08.2008
Eidy
-> M@rtin:
-> ZbyŠek: díky. Snažil jsem se. Dělal jsem to pro sebe i pro diváky.
-> Rapid05: Tak jako 95% km najede Kóča v klidu, vznešeným tempem. Žádný hrabání, škubání, tůrování apod. Ale když mám před sebou hezkou zatáčku s dobrým povrchem a výhledem tak se neubráním. Nedávám autu rány. Myslím rychle přes přejezdy, hrby atd. Všechno v klidu a hladce. I tady na videu je vidět, že jí nedávám velké štosy. Motor dostává, to jo, ale jinak to chce všechno hladce. Rychle, ale plynule. A ten igelit na srazu? To už je klasika Jo a díky. Už se těším na podzímní mostecký autodrom.
-> ZbyŠek: díky. Snažil jsem se. Dělal jsem to pro sebe i pro diváky.
-> Rapid05: Tak jako 95% km najede Kóča v klidu, vznešeným tempem. Žádný hrabání, škubání, tůrování apod. Ale když mám před sebou hezkou zatáčku s dobrým povrchem a výhledem tak se neubráním. Nedávám autu rány. Myslím rychle přes přejezdy, hrby atd. Všechno v klidu a hladce. I tady na videu je vidět, že jí nedávám velké štosy. Motor dostává, to jo, ale jinak to chce všechno hladce. Rychle, ale plynule. A ten igelit na srazu? To už je klasika Jo a díky. Už se těším na podzímní mostecký autodrom.