Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:33:56
20.08.2008
MATTESS
-> Eidy: to by šlo 1
23:47:31
19.08.2008
Eidy
-> MATTESS: jooo! Udělěj si taky. Můžeme si pak na srazech porovnávat karty místo co já vím čeho 3 3 3

-> favo110lrs: Mě se taky líbí. 1 Díky
18:03:30
19.08.2008
favo110lrs
jede ti to moc hezky, hezký videooo!
09:06:24
19.08.2008
michal.tuareg
-> Eidy: bych to bral ale Česká Spořitelna mi do baráku nesmí !!!!! pozeptám se u své banky.
07:12:39
19.08.2008
MATTESS
-> Eidy: boží1
07:02:54
19.08.2008
Eidy
-> Bery: 3 3
06:53:03
19.08.2008
Bery
-> Eidy: to jsem rád,že nejsem sám,kdo má auto i na kartě:-)uff,se mi ulevilo
06:19:10
19.08.2008
Eidy
-> Ondra: dík

-> michal.tuareg: jojo, mě se taky moc líbí 2 Můžem založit Škoda Gold Club se Škoda kartama 1 Tak čekám co vy na to.
06:09:23
19.08.2008
michal.tuareg
-> Eidy: mooooc pěkná platební karta !!!!!4 4
01:05:14
19.08.2008
Ondra
pekny ero 101
11:20:59
14.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: NJ ale převodovku už má v autě, tak až zvedne příčku převodovky na své místo, tak má po štaflích1
00:08:32
14.08.2008
Eidy
-> TUNER: A máš je pořád stejný? Jestli si jich od tebe kus neodnesl 3
20:29:48
13.08.2008
TUNER
-> Eidy: Se zeptej T2....jaký mam štafle. Včera se na ně byl podívat. 1
12:12:18
13.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hmm, je to fakt zajímavý, tak pak už jedině celo rám1
00:03:16
13.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: Tuner#2 08.08.08 10:09:46 napsal: -> Eidy: NJ, podle poslední fotky letadlo evidentně vyhrálo Jinak to s tím táhnutím je fakt divné. Máš dobrou souosost náprav? Tak jsem změřil sousosost a výsledek je takový: Přední náprava je ustavená vrchníma dírama v podlaze na šrouby M10. S tou nehnu. Změřil jsem vzdálenost od díry v prostředku nápravnice ke stejným bodům na krajích zadní nápravy a rozdíl je cca 3mm, což je v toleranci přesnosti měření.

A pokud se podívám po vnější rovině zadních pneumatik (jako kdybych na ně položil zboku dlouhé pravítko) tak vidím na obou stranách stejný kus předních pneumatik. Takže tady je všechno v pořádku. Asi se kroutí kastle nebo už nevím. Každopádně řešit to už nebudu.
15:43:40
11.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: ajajaj, to abych tě moc neprovokoval 3

-> M@rtin: uvidíme, jestli se k tomu postaví čelem 3
14:59:21
11.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jo to jsem říkal Martinovi, až mě ten Eidy nase*e, tak vyhodím pružiny, posadím to na dorazy a to by bylo abych neměl větší štafle 3
14:57:46
11.08.2008
M@rtin
-> Tuner#2: No jsi prostě prohrál, nezbejvá než to postadit na ty dorazy, aby jsi měl pořádný štafle3 3 3
14:30:53
11.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin 10.08.08 15:54:03: Neser! Jen jsem říkal, že to vypadá na vítězství Eidyho 2 3
14:07:12
11.08.2008
Eidy
-> M@rtin: 3 3

-> ZbyŠek: díky. Snažil jsem se. Dělal jsem to pro sebe i pro diváky. 5

-> Rapid05: Tak jako 95% km najede Kóča v klidu, vznešeným tempem. Žádný hrabání, škubání, tůrování apod. Ale když mám před sebou hezkou zatáčku s dobrým povrchem a výhledem tak se neubráním. Nedávám autu rány. Myslím rychle přes přejezdy, hrby atd. Všechno v klidu a hladce. I tady na videu je vidět, že jí nedávám velké štosy. Motor dostává, to jo, ale jinak to chce všechno hladce. Rychle, ale plynule. A ten igelit na srazu? To už je klasika 1 Jo a díky. Už se těším na podzímní mostecký autodrom.1
Extreme Tyres