skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:04:11
31.08.2008
31.08.2008
Pavel P..
-> Eidy: čím jsi to leštil? já mám AVON a to je hrozně hrubý, a představa že bych to celý brousil do hladka mě děsí...
22:33:06
30.08.2008
30.08.2008
Eidy
-> havlik:
22:11:58
30.08.2008
30.08.2008
havlik
-> Eidy: víko fakt mazec ostatně odpovídá zbytku
22:07:51
30.08.2008
30.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: nejsem žádný vořezávátko
-> Zetek Milan: děkuji
-> Zetek Milan: děkuji
21:04:48
30.08.2008
30.08.2008
kit car
Špica!
18:03:14
30.08.2008
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Já to říkal, ale musím říct, že jsi mě mile překvapil. Já myslel, že zbrousíš a vyleštíš jen ty výstupky nahoře, ale takhle celé je to mazec
18:10:23
29.08.2008
29.08.2008
Bery
-> Eidy: sací 225mm vyjde akorát na chladič,jen dovymyslím patky.Ovšem až dorazí domu:-)Dneska jsem panu Chovancovi psal jak to vypadá,protože čekám ještě na jiný věci,tak doufám,že v pondělí budu vědít.
10:20:47
29.08.2008
29.08.2008
Eidy
-> Bery: A jakej typ chceš? Já přemýšlím o
Sportovní ventilátor SPAL 190mm - sací
VA14-AP11/C-34A
a nebo
Sportovní ventilátor SPAL 225mm - sací
VA07-AP12/C-58A
Jenže mám nízkej chladič a aby přečuhoval tak to nemá smysl. Asi vyhraje 190ka.
-> Labros: Jenže koníček nedělaš abys ušetřil, ale odreagoval se a užil si. Ale jinak máš recht.
Sportovní ventilátor SPAL 190mm - sací
VA14-AP11/C-34A
a nebo
Sportovní ventilátor SPAL 225mm - sací
VA07-AP12/C-58A
Jenže mám nízkej chladič a aby přečuhoval tak to nemá smysl. Asi vyhraje 190ka.
-> Labros: Jenže koníček nedělaš abys ušetřil, ale odreagoval se a užil si. Ale jinak máš recht.
09:45:20
29.08.2008
29.08.2008
Bery
šikulo,na větrák od engitechu už čekám 3. týden...tak doufám,že zboží už bude skladem,protože sezona začíná...jen co se mi uzdravi krk,jdu na to)
16:15:55
28.08.2008
28.08.2008
Labros
-> Eidy: A když zmiňuju ten vtip, tak já si naposledy kvůli výměně tlumičů (předohrab) pořizoval stahováky pružin, a kvůli výměně manžet zase plánuju pořídit stahovák kuláků. Prostě kutilství je ohromnej koníček a člověk ušetří spousta peněz a času
16:08:51
28.08.2008
28.08.2008
Eidy
-> Labros: jj, to znám
-> TUNER: poprvé a naposled
-> TUNER: poprvé a naposled
15:53:29
28.08.2008
28.08.2008
Labros
-> TUNER: taky se na to snažím vždycky myslet, a kromě toho se taky snažím nezapomenout na filtr, abych nenastartoval bez něj :))
To mi připomíná, že koloval po mailu nějaký vtip, že ženská si nechá vyměnit olej v servise, ale chlap, aby ušetřil, ho mění v garáži, nejde mu to, shání klíč na filtry a ořechy do goly, trvá mu to dlouho, myslím že nakonec i poleje tu podlahu olejem...
To mi připomíná, že koloval po mailu nějaký vtip, že ženská si nechá vyměnit olej v servise, ale chlap, aby ušetřil, ho mění v garáži, nejde mu to, shání klíč na filtry a ořechy do goly, trvá mu to dlouho, myslím že nakonec i poleje tu podlahu olejem...
15:48:20
28.08.2008
28.08.2008
TUNER
Hmmm,nemilé....když jsem před tejdnem lnalejval olej,tak jsem na to myslel...hlavně nezapomenout šroub......a hele,ty jsi na to zapoměl.. ))
13:06:10
28.08.2008
28.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: zeb, zeb, ze by to byl tygl? -> U-Geen: ... a ještě k tomu pronajatá garáž
-> Pavel P..: to se máš.
-> Pavel P..: to se máš.
12:58:51
28.08.2008
28.08.2008
Pavel P..
-> U-Geen: se vsákne.... u mě se pomalinku přesunul samospádem do kanálu
12:57:22
28.08.2008
28.08.2008
U-Geen
-> Eidy: heh, tohle se mi taky povedlo :-) nepotesi, hlavne, kdo ma ten olej vytirat :)
12:52:06
28.08.2008
28.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hezky se počůrala :-) a že by ten díl bylo víko ventilů?
12:48:20
28.08.2008
28.08.2008
Eidy
Když naléváte olej, nezapomeňte si zašroubovat zátku do vany. 1,5litru oleje je v čudu. Stejně už byl starej. (2 měsíce a najeto 15 km )
A už mám vyleštěn jeden díl na motoru. Do zítra budou fotky. Teď jen prozradím, že je leštěnočervený
A už mám vyleštěn jeden díl na motoru. Do zítra budou fotky. Teď jen prozradím, že je leštěnočervený
12:22:38
28.08.2008
28.08.2008
Eidy
-> Labros: jo tak výkon ti nepovím. Mě teda chladí v pohodě. Problém je akorát, když to tavím a pak zastavím. Motor vrčí (nezhasínám ho roztopenej), ale vzduch kolem chladiče stojí. Pak to leze nahoru. Musím pořídit pořádný větrák (něco od Engitechu). Tyhle PC větráčky jsou tak akorát víš na co. A bohužel se mi netvoří ani komínový efekt, jako když je chladič v kufru.
Když jsem loni zkoušel jezdit bez termostatu, tak jsem to ohřál na lehce přes 60°C, a při normální jízdě tak na 55°C.
Nebo víš kde sehnat výkonný a relativně tenký ventilátor levně?
Když jsem loni zkoušel jezdit bez termostatu, tak jsem to ohřál na lehce přes 60°C, a při normální jízdě tak na 55°C.
Nebo víš kde sehnat výkonný a relativně tenký ventilátor levně?
09:34:14
28.08.2008
28.08.2008
Labros
-> Eidy: a jakej má vlastně ten závodní chladič výkon? V poměru k čelní ploše asi dost vysokej, co. Říkáš, že lepší než u CRXka? ;)