Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:31:12
28.12.2008
Eidy
-> MOLSO: Baže baže. Obyč zahradní. 5

-> Surkowsky: To mi teda nestačí. Se podívej na video z Mostu. Na rovinkách bych si stihnul vypít čaj, sníst sušenky a přečíst noviny.
10:27:34
28.12.2008
MOLSO
-> Surkowsky: ladenia nie je nikdy dost 1

-> Eidy: tie hadice na chladiaci okruh pod prednou nápravou sú obyčajné záhradné hadice ?
10:11:54
28.12.2008
archanjel
-> Eidy: a čo ešte chceš ladiť? ti nestačí výkon?
09:57:23
28.12.2008
Eidy
-> spyker: Já si Kóču cením, ale oni si to cení ještě víc 1 Kdepak, Kóča se prodávat nebude. Mít spoustu peněz přikoupím Miuru. To je moje oblíbenkyně už leta. Jinak budu pořád ladit Kóču. 1
01:51:00
28.12.2008
spyker
-> Eidy: to si teda eRko moc neceníš3 já myslel že chceš sporťáka a ne houpačku kdyby si tam teda dal podvozek z kila1
01:19:42
28.12.2008
Eidy
-> spyker: Hmm, když prodám eRko, budu mít možná na karoserii. Loupnu to na podvozek z kila a nikdo nic nepozná 40
01:16:52
28.12.2008
spyker
-> Eidy: tak to si vážně kup radicála3 jinou možnost nevidím... raketovej pohon když tam dáš tak to pojede jen rovně a to ty nechceš3
01:11:28
28.12.2008
Eidy
-> spyker: Já nepsal o přiblížení, já psal, že chci, aby to jelo stejně 1
00:53:49
28.12.2008
spyker
-> Eidy: tak jasný ale psal si o příblížení se k Radicalu 4 samozřejmě že by ti ujel vo tom žádná
00:48:52
28.12.2008
Eidy
-> spyker: Hmm, mazec... Jen pozor abys Radicala neurazil. Tenhle Golf je pecka, ale Radical je Radical.
00:43:30
28.12.2008
spyker
už je po půlnoci 3 jinač s tím turbem si mě překvapil ... já myslel že chceš jen trošku upravit motor... v tom případku jak píšou kluci motor z hayabusy není tak od věci pokud si ještě neviděl video s golfem co ten motor má s turbem tak se koukni ... byl by si skoro na urovni tý placky z nordschleife

http://www.youtube.com/wa tch?v=fUH8S5wvK0M&feat ure=related
00:23:40
28.12.2008
Eidy
Dneska jsem si přivezl nový přední spoiler a hned jsem ho rozřezal 1

Foto hodím zítra.
15:11:54
25.12.2008
Vitek
bych si nasral do kalhot sedět v tom s něm
12:48:19
22.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To je nářez, ale to chce zhubnout tak 200kg a mít 5x takový výkon1
12:09:30
22.12.2008
Labros
Tak to je sebevrah - strašný 9
11:18:08
22.12.2008
Zazaa
-> Eidy: tak porid 2 motory z Hayabusy, uber 200kilo a hura na Nordschleife :)



jinak teda let neskutecnej :)
22:52:21
21.12.2008
havlik
-> Eidy: to asi bude jednodušší a levnější si koupit to co má na tom videu a řikat tomu kóča:)
22:50:29
21.12.2008
Eidy
Chci, aby Kóča jednou jezdila takhle

radical SR8 nurburgring


Mazec
14:14:52
18.12.2008
havlik
-> Labros: viz Eidy3

-> Eidy: včera několikrát40
13:13:19
18.12.2008
Eidy
-> Labros: To ne, zatím je z toho hotovej jen Havlík. 3
Extreme Tyres