Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:45:51
24.03.2010
Eidy
-> radekp: Ten regulační potenciometr ja samotný k ničemu. Samotný by shořel během okamžiku. Do topení teče několik ampér a to ten poťáček neunese ani náhodou. Ten jenom ovládá nějaký výkonový člen.
-> Kloggie: Díkes.
17:40:24
24.03.2010
Kloggie
V mým bejvalým VW GII jsem měl vyhřívání sedaček, vykuchal jsem to a jeden kluk z netu udělal schéma zapojení. Počítám že to bude stejný, najdu ti ten článek a dám ti sem link. Je to na stránkách vw-club.cz.
17:32:12
24.03.2010
radekp
-> Bedřich: Pásy? nevěděl jsem...
15:24:59
24.03.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> radekp: A když jsem svoje prodával nenapsal jsi...
11:34:02
24.03.2010
radekp
-> Bedřich: Pásy budu muset koupit 3bodové, s karabinama na koncích, na 6 bod nechci dělat nové uchycení...
-> Eidy: Kéž by se daly MTX snadno koupit...
jinak uvidíš jak ti bude vyhřívání fungovat, Felda má 5 stupňů vyhřívání, na nějakém vrakáči by se dal ten regulační potenciometr určitě snadno vytáhnout z nějakého koncernového auta, v Oktávkách jsou stejné...
19:12:20
23.03.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> radekp: Vedení je neporovnatelné.Jel jsem v Impreze uvázaný v šestibodu, sedačka nebyla ušatá a řidič auto nešetřil vůbec.Tím vůbec myslím každou zatáčku dveřma napřed.Při takové kombinaci jsem se ani nepohnul.
18:40:58
23.03.2010
Eidy
-> radekp: Nech bejt, takový pončo by nemuselo bejt zlý. Když se v tom naučím řídit...3
Regulaci nemám a popravdě nevím z čeho se skládá. Musí to bejt nějakej výkonovej člen. Sehnal jsem si odpor, kterej je v koncernovejch VW autech namontovanej v obalu topení u ventilátoru a zkoušel jsem to přes něj. Dost se hřeje a mám strach, že nevydrží.
Netuším jak vypadá jate-linova sedačka, ale tyhle jsou skvělý. Aspoň mě se v nich sedí dobře. A pokud pominu sedačky z WRC nebo podobnejch strojů tak se mi zatím v žádných Sparco ani podobných nesedělo tak dobře jako v mých MTX. Vedení může porovnat někdo jinej. Mě zatím v anatomech nikdo nevezl, vždycky jsem v nich seděl jen na místě.
17:48:48
23.03.2010
radekp
-> Eidy: Vyhřívání sedaček mám taky (sice ve Feldě) a je to super věc. Máš k tomu i nějakou regulaci? Ty máš pryč topení,že?
Jinak kdyby vyhřívání sedaček nestačilo, v TV products mají i celou vyhřívanou deku - pončo1
To by bylo něco, Eidy v Kóči na okruhu, zabalený v dece3
Ne, JOKE, sedačky jsou luxusní...tyhle se mi líbí nejvíc. Seděl jsem v Jate-lineově sedáku MTX - bez opory ramen a ty bych nechtěl....
jsou co se týče držení těla stejně dobré jako dnešní skořepiny?
11:21:06
23.03.2010
jarda.u1
-> Eidy: krasny kresla 4
10:35:01
23.03.2010
pistaa
-> Eidy: jo jo .. posnazim sa si spravit cestu :)
09:55:17
23.03.2010
Eidy
-> pistaa: Až přijedeš na podzim do Mostu 1 A nebo jindy až přijedeš.
00:23:15
23.03.2010
pistaa
-> Eidy: Krasne su tie sedaky, kedy si do nich mozem skusit vliezt??
23:58:28
22.03.2010
Eidy
-> David V6: Jo a držáky sedaček jsem ještě přestříknul barvou bo jsem na ně navařoval výztuhy na uchycení pásů. Samotné držáky musím ještě vypilovat z duralu.
23:55:14
22.03.2010
Eidy
-> jerrom: V zimě taky nejezdím, ale na jaře nebo na podzim bývá k večeru chladno a tohle bodne a nic to neváží 1
-> David V6: Jak říkám, spíš někdy navečer a hlavně na mosteckym okruhu 1 Tam už bejvá kosa.
18:57:23
22.03.2010
David V6
-> Eidy: sedačky jsou supr,a kostra sedaček je origo,jinak vyhřívání se supr ale využiješ ho?
18:40:42
22.03.2010
jerrom
-> Eidy: hmmm vyhřívání, když jsem začal se stavbou eRka, tak jsem to chtěl vecpat pod origo koženku...ale zase v zimě nejezdím, tak jsem to neřešil a hlavně jsem v té době nesehnal levného dárce. Ale jinak to vypadá super
14:38:11
22.03.2010
MATTESS
-> Eidy: páni, to je to hezký
14:23:56
22.03.2010
Eidy
Tak se to podařilo a sedačky v alcantaře jsou na světě. Pan čalouník se pochlapil a zvládl to o 3 týdný dřív než jsme oba mysleli. Povedlo se mu to krásně. On kdysi dělal MTX sedačky pro mělnický Metalex ještě ve starých dobách takže si zavzpomínal. Třešničkou je vyhřívání z Mini Cooperu, zapojení je jen detail. Běhal jsem kolem nich půl hodiny a radoval se jak malej kluk.
Taky jsem nakoupil nějaké náplně pro motor a převodovku.
20:50:14
20.03.2010
PetrDNX
-> Eidy: hřejou,a to i přes to,že tam takovýhle hadice mám už asi 5let4,ale je pravda,že co tam mám ty Goldfreny a kotouče vzadu,tak je to mnohem lepší
12:15:22
20.03.2010
Eidy
-> Bedřich: Ne, ale v budoucnu třeba budou, takže jen tak pro jistotu 40.
-> PetrDNX: A to se ti ty brzdy tak hřejou? 1
Extreme Tyres