skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:12:11
10.05.2010
10.05.2010
Tomas.C
dobre letadla kedy si pojdeme zalietať? možeš somnou počítať :D raz by som chcel vidieť tvoje auti naživo na fotkách vyzerá skvele. proste kráska
10:46:47
10.05.2010
10.05.2010
stevotuner
krasa len tak dalej krasne žihadlo
10:17:40
05.05.2010
05.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Paráda, nádherný kousek.
22:29:24
04.05.2010
04.05.2010
petřík
jo už ty rozměry vidim.. hmm to neni zase tak špatný vzhledem k tomu že já mám ten ráfek o palec užší.. na tuhle váhu bych se já dostal rád
22:27:10
04.05.2010
04.05.2010
petřík
-> Eidy: co to je prosimtě řpesně za rozměr ráfku ? já vážil nedávno 6x14 plecháš z golfa na tom 185/60-14 maxsport semi slick tak i s 20mm dural podložkou je to 20kg +- váženo na klasický váze na celý kg. takže schánim aspon o 2kg lehčí ráfky..
23:10:32
02.05.2010
02.05.2010
Borin - Král tuzerů
-> Eidy: Pěkná nádobka
23:08:56
02.05.2010
02.05.2010
Eidy
Dnes jsem dodělal nádobku na odvětrání motoru. Je z karbonu, za tkaninu díky T
Má nějaký chybky, ale na první dílo úspěch. Vyrobil jsem jí tak, že by měla fungovat na principu odstřeďování kapek na stěnu. Uvidíme jak bude fungovat.
Má nějaký chybky, ale na první dílo úspěch. Vyrobil jsem jí tak, že by měla fungovat na principu odstřeďování kapek na stěnu. Uvidíme jak bude fungovat.
08:27:35
19.04.2010
19.04.2010
radekp
-> Eidy: 3kg rozdíl, to je hodně. Nezvážil jsi samotné pneu? Apollo sedí, 6kg kolo, 6 pneu.
21:05:08
18.04.2010
18.04.2010
David V6
-> Eidy: já mám schovaný z patrola 26mm i s nádobkou tak jednou tam půjde a je taky ležatý
21:01:02
18.04.2010
18.04.2010
Eidy
-> David V6: Rozdíly slušný. Kolo je o půl palce širší a hned 2kg navrch To ta pneumatika váží asi tak půl kila nebo nevím.
Já bych origo válec do zásoby vzal. 120kovej má jinak vývody a s tím se mě sr*t nechce. A nebo když už, tak nějakej hliníkovej válec z novějšího auta.
Já bych origo válec do zásoby vzal. 120kovej má jinak vývody a s tím se mě sr*t nechce. A nebo když už, tak nějakej hliníkovej válec z novějšího auta.
20:56:47
18.04.2010
18.04.2010
David V6
-> Eidy: docela solidní rozdíly,u nás v mototechně mají 120 bez posilovače,jinak já mám taky ještě origo,spojku už 120
20:52:45
18.04.2010
18.04.2010
Eidy
Zadní kolo
Edit: i s podložkou 20mm
Edit: i s podložkou 20mm
20:51:01
18.04.2010
18.04.2010
Eidy
Brzdy dodělány, odvzdušněny, nevyzkoušeny. Snad to projedu příští víkend, ale na místě se to jeví ok.
Konečně jsem zvážil kola a hmotnosti jsou to šílený.
Takže přední kolo
Konečně jsem zvážil kola a hmotnosti jsou to šílený.
Takže přední kolo
16:23:59
18.04.2010
18.04.2010
Eidy
-> David V6: Tak omotávka zatím ok. Ale netuším jak dlouho vydrží. Válec mám klasickej originál. Máš rezervní?
00:00:26
18.04.2010
18.04.2010
David V6
-> Eidy: co omotávka?co máš za válec?
23:18:33
17.04.2010
17.04.2010
Eidy
Dneska jsem najel asi 80km, udělal jsem si výlet do Dubé (neplést s Dubí). Projel jsem si hezky pár zatáček a po návratu se pustil do HBV. Přestal se vracet až nahoru tak jsem mu dal nový gumičky. Ale spíš byl jen zalepenej bordelem. Sice do nádobky leju jen novou brzdovku a stejnak se tam vždycky vyrobí blátíčko . Ale po asi 8 letech a pravidelným zimním stání na to má nárok.
Možná zítra naleju brzdovku a vyměním v celém autě. Kromě chladivky budu mít komplet nový náplně
Možná zítra naleju brzdovku a vyměním v celém autě. Kromě chladivky budu mít komplet nový náplně
14:53:57
09.04.2010
09.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak kdy to začnete prodávat masově v krabici?
gadgets.zive.cz/lego-veyr on/.../default.aspx
EDIT: ten 7q + zpátečka je fakt masakr :-)
www.mocpages.com/moc.php/ 145792
gadgets.zive.cz/lego-veyr on/.../default.aspx
EDIT: ten 7q + zpátečka je fakt masakr :-)
www.mocpages.com/moc.php/ 145792
17:30:08
08.04.2010
08.04.2010
Fifa
-> Eidy:
00:11:29
08.04.2010
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: