skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Eidy: sakra ty jsi teda rychlej,jj dneska sem mu nalakoval do zakladu ty stadiony,tak zitra pujdou vrchní barvy,tak hned ho vyspovýdám co a jak.Ten chrom prášek jak sem ti říkal,tak skusím říci zítra dodavateli a uvydíme co a jak.-> Tuner#2: musíš si vydržet,i já mám fota jak sem to dělal,ale nezveřejnuji,budu to dávat do mého alba na Rajčeti až to zveřejní Eidy
-> johaning: -> Eidy: Kur*a vy jste tajemný jak hrad v Karpatech 

-> vhml: Tak to mě ani nenapadlo, ale možná máš pravdu. Takhle bych to řešil, kdybych si stavěl pohodlný a tichý auto. Pak by to asi smysl mělo.
-> johaning: Jo, je to moc pěkný. Už jsem nalisoval silentbloky. Ještě jednou díky. Kdyby ses o tamtom dověděl víc, dej vědět. Zajímala by mě tehdejší zkušenost.
-> johaning: Jo, je to moc pěkný. Už jsem nalisoval silentbloky. Ještě jednou díky. Kdyby ses o tamtom dověděl víc, dej vědět. Zajímala by mě tehdejší zkušenost.
-> Eidy: pokusím se o tom vylepšení sehnat více informací,ale nevým no.Jsem rád,že jsem ti mohl takto pomoci.A jsem rád,že seti líbý i má varianta lakování.Jinak pro přesnost tvou,tak tam máš vrstvu rovnající se 130mikronů.
-> Tuner#2: bejt to takhle na silentbloku tak bych se bál že to bude jezdit celý dopředu a dozadu a vyhazovat kvalty.
-> Tuner#2, T: Nee, to by bylo moc jednoduchý
.

-> Eidy: : no dobře, rád si počkám
ale neměl by jsi spíš pokukovat po tom motoru ?
dělam si legraci
už se těšim oč jde :-)
-> Tuner#2: : klidně bych se k tomu přiklonil taky


dělam si legraci

-> Tuner#2: : klidně bych se k tomu přiklonil taky

-> Eidy 24.11.10 18:36:46: Tuším správně toto? img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../178_11790_190.
jpg
-> Lubes: K dokonalosti bych to chtěl taky dovést. Ještě to chce tak 15-20 let
.
-> T: Tak to asi nebudeš spát bo z IPhonu sem ty fotky fakt nedám. Je to vlastně děsně jednoduchý. Akorát jsem zjistil, že nejsem první. Prej to zkoušeli na RSách. Bohužel už chybí informace jak moc přínosný to bylo.

-> T: Tak to asi nebudeš spát bo z IPhonu sem ty fotky fakt nedám. Je to vlastně děsně jednoduchý. Akorát jsem zjistil, že nejsem první. Prej to zkoušeli na RSách. Bohužel už chybí informace jak moc přínosný to bylo.
-> Eidy: : nojo váha
to je problém, ale i tak sjem zvědav na výsledek,ale hlavně mě zajímá, co děláš s tim motorem vzadu sakra
koukej dát fotky dneska, nebo neusnu
protože přemýšlím, co asi tak můžeš vylepšovat, když něni podle mě co...kromě motoru







-> Eidy: inak tiež sa s rapidom chcem poberať tým štýlom ako aj ty...len ešte ho musím doviesť do dokonalosti :-)
-> T: To víš, nesmím zahálet. Kdyby mi to takhle šlo pořád i v práci, to byla nádhera
světla zatím čekají. Nějak mi nedošlo, že HIDky budou těžší než klasická žárovka
. Ale určitě to vyzkouším. Když to bude makat, tak to tam dám.
-> Lubes: Děkuju.
Dneska jsem od Johaninga vyzvedl díly z lakovny. Je to super. Zinkovej základ a na tom teprve vrchní prášek. Jen aby to nebylo moc těžký
Kóča bude zase o nějaký ten gram lehčí a hlavně bude mít o trochu nižší těžiště. Na kolik to pomůže, to se teprv uvidí. Ale horší to nebude. Dneska nafotím a zítra natlačím fotky
.


-> Lubes: Děkuju.
Dneska jsem od Johaninga vyzvedl díly z lakovny. Je to super. Zinkovej základ a na tom teprve vrchní prášek. Jen aby to nebylo moc těžký


Neviem sa na to auto vynadívať :-)....krásna :-)
-> Eidy: : a jeje, tady se kutí
a co ty světýlka? zatím čekají? 


-> Eidy: A víš že sem otom už i uvažoval,že sem dám nabídku,na lakování komaxitu,pískování a zinkování!!!No uvydíme.Ale máš se naco těšit chlape.
-> johaning: Super. Měl by sis založit firmu na kompetní barvičkářský služby od A do Z
. Dík
-> Minik03: To víš, týden dovolený. To se musí někde projevit. Jinak máš pravdu. Zbytek prozradím až s fotkama. Jakmile mi to Johaning dodělá, sesadím to, vyfotím to a všechno bude jasný. Snad můj nápad bude fungovat. Ještě jsem to nikdy nikde neviděl, takže doufám, že důvodem je jen to, že to nikoho nenapadlo a nikoliv proto, že je to hovadina. Ale aspoň bych byl jako Jára Cimrman. Mohl bych říct "Tak tudy cesta nevede."

-> Minik03: To víš, týden dovolený. To se musí někde projevit. Jinak máš pravdu. Zbytek prozradím až s fotkama. Jakmile mi to Johaning dodělá, sesadím to, vyfotím to a všechno bude jasný. Snad můj nápad bude fungovat. Ještě jsem to nikdy nikde neviděl, takže doufám, že důvodem je jen to, že to nikoho nenapadlo a nikoliv proto, že je to hovadina. Ale aspoň bych byl jako Jára Cimrman. Mohl bych říct "Tak tudy cesta nevede."

-> Eidy: Teda ty opravdu nezahalis.
Nj, tuning je vecny boj. Prozradis podrobnosti? Predelavas drzaky na vodorovny silent?

-> Eidy: Ahoj chlape.Tak jestli vše půjde tak jak by mělo,tak to bude hotový do pátku.
-> Minik03: Ještě ne. Předělávám držaky motoru a příčku, takže motor sedí na heveru. Jakmile to sesadím zpátky, změřím to.
Ahoj Eidy, chtel jsem se zeptat, jak to vypada s tim problemem litajiciho oleje. Mel jsi uz chvilku premerit tlaky ve valcich?