Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:15:33
30.09.2011
MATTESS
-> Eidy: to bude zajímavé. Jsem zvědav na ty hodnoty
11:51:07
30.09.2011
Eidy
Mám na okruhování zapůjčenou kameru GoPro Hero. Má široký záběr, takže musím vyrobit nový držák, daleko víc dopředu. Mezi sedačkama. Takovej hliník, je na to přímo ideální 40

A ještě budu mít jednu fíčuru. Nainstaloval jsem si do iPhonu aplikaci na měření bočního zrychlení, takže konečně budu znát výkon Kóči. Snad nebudu zklamán. S Tunerem2 jsme se bavili o zrychlení v zatáčkách a on si myslí, že zvládneme kolem 1G. Já říkám, že míň. Odhaduju to maximálně na 0,9G. Tak uvidíme, kdo má pravdu. 5
upraveno 1x, naposled 30.09.2011 11:51:38
07:37:01
28.09.2011
m8rinek
-> Eidy: S tim počítám, že zlepšení teprva přijde ;).
21:11:02
27.09.2011
Eidy
-> m8rinek: A ohřál si je? A taky si musí sednout na kotouč.
upraveno 1x, naposled 27.09.2011 21:11:11
20:57:22
27.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Jo jo je to tu. Projel jsem to tu, projev mi na těch pár km přišel podobnej jako serie, ale uvidíme v zátěži... Na druhou stranu, potřebuju širší gumy protože zablokovat kola je to nejmenší...
20:51:20
27.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: to maj možná na projíždění kanalizace, aby jim to v rouře neuklouzlo, jinak nevím.3

-> Zazaa: Přesně, když nikomu neškodí...

-> m8rinek: Takže dorazily, Super. Zítra bude zkouška?
17:21:22
27.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Jdu nasadit destičky. Díky
17:21:06
27.09.2011
Zazaa
-> Tuner#2: ma to nejaky rozbity :)



jinak nechapu , ale co lidi delaj i divnejsi veci ...
17:16:06
27.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Něco pro Tebe: ll.speedhunters.com/u/... /AY0F6186.jpg



1
09:37:11
25.09.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jo, je tam silent asi 5cm dlouhej.
09:24:27
25.09.2011
-> Eidy: : nic zvláštního, pak nebude asi tolik zájem se s Tebou vozit, když to neni nic moc 4 3 tak si tu jízdu rezervuju zbytečně asi 40

je pravda, že místo 85 koní mít 190 neni zas takovej rozdíl 8 3
07:46:58
25.09.2011
ZdenoR
-> Eidy: Koukám na ten šroub na horním ramenu. Jak máš řešený horní doraz ? Tuším něco delšího ať se tolik neprověsí ramena.
07:35:33
25.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Nemyslím ty výfuky ani složený auta. To znám a opodstatnění je víceméně jasný. japka mají málo prostoru na svůj počet obyvatel a tak jim občas hrabe.3 Ale to všechno je ok. Prostě show. Ale ty děsný áčka. I kolem 30°. To už mi přijde fakt nebezpečný.
00:13:44
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.09.11 23:52:49: Čemu se divíš? V japonsku jsou takhle složený auta a blouhé výfuky kultovní tradice a závod v tom, komu víc km vydrží samolepka od výrobce na gumě je nový trend: www.7tune.com/wp-content/ .../LIKE-A-BOSS.jpg



157



BTW víc by mě zajímalo to dořešení brzd, škoda že se Michal odmlčel a chválím přípravu na Most. 4
23:52:49
24.09.2011
Eidy
-> Zazaa: noooo 47

Nějak nevím, kam to dát, tak sem. Většinu úprav aut chápu, ale tady mi trochu zůstává rozum stát

speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt3.aspx

speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt1.aspx

Mám na mysli ty štafle. Ložiska musej bejt nadšený, nehledě na zřejmě "úžasný" jízdní vlastnosti. Takže shnilá vlečka je jen slabej odvar.3
upraveno 1x, naposled 24.09.2011 23:53:28
20:52:59
24.09.2011
Zazaa
-> Eidy: prej akorat motor ... 1
20:17:28
24.09.2011
Eidy
-> T: Do příštího Mostu bude akorát motor a gumy a určitě zadní brzdy. Takže nic zvláštního.40

Co já budu dělat potom? 1
19:33:10
24.09.2011
-> Eidy: : každým dnem přemýšlím nad tím vším, co se uděje do příštího Mostu a asi už teď bych si rád rezervoval místo těžítka....pokud to bude možné 40 47
19:13:31
24.09.2011
Eidy
-> vhml: DS mi nikdy nešustily ani nepískaly. Tyhle dělají obojí. A tu citlivost myslím v porovnání s předchozíma brzdama. Už jsem se trochu zžil, ale ještě to chce trénink. Jen při brzdění budu muset ještě tahat za ručku. Zadek je teď vyloženě slabej :)
Extreme Tyres