skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:11:19
29.11.2016
29.11.2016
MVM
-> Eidy: Však mě zaujala jen ta věta,kterou jsem citoval a nad níž jsem se pousmál ,nic víc v tom nehledej.
19:56:36
29.11.2016
29.11.2016
Eidy
-> MVM: Jako jo a trochu ne. Kdyby to ložisko vydrželo, tak by tomu nic nebylo. Myslel jsem to tak, že tam nejsou vylámaný zuby atd. Není prostě vyloženej průser. To ložisko by původních 60 koní ustálo asi líp než současných cca 150, to je pravda.
Ale pořád je to super výsledek. Když si vezmu, kolikrát jsem už slyšel lidi si stěžovat, že jim pořád praskají převodovky a že s původním motorem oddělal 2 převodovky za rok, mrkev trhal ob týden atd.
Ale pořád je to super výsledek. Když si vezmu, kolikrát jsem už slyšel lidi si stěžovat, že jim pořád praskají převodovky a že s původním motorem oddělal 2 převodovky za rok, mrkev trhal ob týden atd.
17:47:47
29.11.2016
29.11.2016
MVM
-> Eidy: Jseš si 100% jistý : "Motor tomu až tak nenaložil, ono odešlo ložisko a tím odešel i SP" Když tu větu poskládáš s použitím stejných slovíček trochu jinak.. věřit by se tomu dalo
17:32:13
29.11.2016
29.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 29.11.16 07:57:36: Fotku má na veřejné stránce, tak to snad bude vidět i pro nefejsbukaře: www.facebook.com/vrbaupra
vy/.../1347903328576938?ty
pe=3&...
08:19:45
29.11.2016
29.11.2016
Eidy
07:57:36
29.11.2016
29.11.2016
radekp
-> Eidy: hodíš fotku SP i sem? Dal mu motor zabrat?
06:10:52
29.11.2016
29.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.11.16 00:46:37: Pekny, kdyz jsem videl ten SP na facebooku, tak dily budou potreba.
BTW kde vidis hadku v dnesnim nakupu? To uz nemuzu napsat ani vlastni nazor na ono srovnani? Hadka tu je, ale treba o tom jak kdo jezdi rychle po statovce, nicmene to v dnesnim nakupu za to nepovazuju...
BTW kde vidis hadku v dnesnim nakupu? To uz nemuzu napsat ani vlastni nazor na ono srovnani? Hadka tu je, ale treba o tom jak kdo jezdi rychle po statovce, nicmene to v dnesnim nakupu za to nepovazuju...
00:46:37
29.11.2016
29.11.2016
Eidy
Chtěl jsem to dát do nákupu, ale tam zase běží hádka, tak to dám sem. Dnes 500km a útrata za 4000Kč. Já jsem spokojen a Kóča bude taky :)) Všechno je to SP 3,9 a hřídele na širokou nápravu.
22:20:01
20.11.2016
20.11.2016
Eidy
-> Tuner#2: Lak na tom není. Uvažoval jsem o tom, ale nakonec ne.
21:08:58
20.11.2016
20.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.11.16 20:56:28: Pěkný, já tam vkládám ještě podélně hoblované prkno ze smrku, takže to prahu taky neublíží Značka super! To máš nalepené znaky a pak zalakované?
20:58:19
20.11.2016
20.11.2016
Eidy
No a ještě je odlakovaná a znovu nalakovaná SPZ, znaky jsou z reklamky, rámeček vlastní tvorba. Oproti předchozímu stavu značné zlepšení.
20:56:28
20.11.2016
20.11.2016
Eidy
Mechanici sehnali pár špalků, nechali je pokrátit, ohoblovat, pak to slepili, natřeli a vyrobili hezký podstavce. Přiznávám inspiraci u T2. Jen je to ještě vylepšené o gumu z dopravníku.
21:53:18
15.11.2016
15.11.2016
Minott
-> Luky: tak nejako,,,
21:47:05
15.11.2016
15.11.2016
Fifa
-> Luky: velmi přešně a trefně
21:37:03
15.11.2016
15.11.2016
Luky
-> Minott: myslíš kolik propocených rukavic a tak?
19:59:29
15.11.2016
15.11.2016
Minott
-> Eidy 15.11.16 19:56:09: si zober kolko prace to dalo,to sa nepodari kazdemu,prax je prax,,,
19:56:09
15.11.2016
15.11.2016
Eidy
-> Antony:
-> Minott: No jo tvl. Moje vlastní bonsaje.
-> Minott: No jo tvl. Moje vlastní bonsaje.
19:54:49
15.11.2016
15.11.2016
Minott
-> Eidy: to su mini stromčeky ,čo pestuju japonci,,
19:51:46
15.11.2016
15.11.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: krásná práce
19:39:05
15.11.2016
15.11.2016
Eidy
Mechanici vypustili olej ze špajzky, aby mohla jít na léčebnou kůru. Tohle jsem našel na magnetech. Zuby to nejsou, ale asi to mají být stromečky. Když budou ty Vánoce... :)
Vlevo dif, vpravo převodovka.
Vlevo dif, vpravo převodovka.