skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:29:30
08.06.2019
08.06.2019
Eidy
-> m8rinek: No dyk jo. Jenže oni to soukromým osobám neprodávají, takže jsem to sehnal až přes Jirku Kroba. Jenže to už byla celá bouda dávno ošetřená jiným.
00:00:00
08.06.2019
08.06.2019
m8rinek
-> Eidy: hehe není to tak dávno co jsem Ti ho doporučoval :D.
14:56:20
07.06.2019
07.06.2019
Eidy
-> minno: Jo, máš pravdu. Bude to o dost lepší než předtím.
-> radekp: Je to tak. Ale občas vidím fantastický projekty i od lidí, co to dělají doma. Ale asi mají větší nadání nebo co. Ale zas aby to nevypadalo, že jsem z toho nějak hodně zklamanej, tak to ne. Těší mě každá věc, kterou na tom udělám. A baví mě to moc.
-> radekp: Je to tak. Ale občas vidím fantastický projekty i od lidí, co to dělají doma. Ale asi mají větší nadání nebo co. Ale zas aby to nevypadalo, že jsem z toho nějak hodně zklamanej, tak to ne. Těší mě každá věc, kterou na tom udělám. A baví mě to moc.
13:23:34
07.06.2019
07.06.2019
radekp
-> Eidy: to jo, ale to jsou týmy, které to dělají profesionálně, ne ve svém volném čase. S budgetem peněz. Třeba jako prezentace firmy.
Pozorně koukám na postup...a chápu Tě, ale tu křivost ve finále zamaskuješ a Kóča mnohonásobně hezčí než předtím. To, že někde není něco 100% budeš vědět akorát Ty. A to samozřejmě stačí k znechucení. Ale porovnej to se stavem před....a někdy se člověk musí umět na maličkosti vykašlat...
Pozorně koukám na postup...a chápu Tě, ale tu křivost ve finále zamaskuješ a Kóča mnohonásobně hezčí než předtím. To, že někde není něco 100% budeš vědět akorát Ty. A to samozřejmě stačí k znechucení. Ale porovnej to se stavem před....a někdy se člověk musí umět na maličkosti vykašlat...
13:18:00
07.06.2019
07.06.2019
minno
-> Eidy: Ono si treba uvedomiť aj to, aké to bolo predtým (a ani tak moc to ničomu nevadilo, o mnohom sa ani nevedelo) a aké to bude teraz - i keď možno nie úplne top, ale zas omnoho lepšie, ako predtým. A štve to človeka najmä teraz, keď to robí a vidí. Keď to bude hotové, zabudne sa aj na ošmudlené časti a bude zas dobre
13:05:50
07.06.2019
07.06.2019
Eidy
-> minno: Vždycky když vidím ty stavby třeba na SEMA, tak si říkám, že to je fakt pěkná práce. Tomu se tohle šmudlání nedá vůbec přirovnat. Ale jak říkáš, člověk by se měl snažit o co nejlepší výsledek v rámci možnosti.
-> Luky: To určitě neeee! To by musela bejt nová kastle, jinak to nemá cenu.
-> Luky: To určitě neeee! To by musela bejt nová kastle, jinak to nemá cenu.
12:43:39
07.06.2019
07.06.2019
Luky
-> Eidy 06.06.19 23:41:26: takže to bereš jen jako trénink, mezitím seženeš lepší kastli a na té to pak uděláš načisto?
11:54:15
07.06.2019
07.06.2019
minno
-> Eidy: Tak ono nič nie je dokonalé. Dôležité je snažiť sa a spraviť všetko, čo je v silách človeka. V rámci možností.
23:41:26
06.06.2019
06.06.2019
Eidy
-> Tuner#2: Díky. Poslouchá se to hezky. Bohužel, když vidím, jak je to křivý, tak je mi z toho trochu smutno. Snažím se, ale z pěkný kastle by to byla mnohem lepší práce.
23:17:49
06.06.2019
06.06.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.06.19 23:03:40: To auto bude dokonalý a kdybych tohle uměl, tak se do toho snad pustím taky... Klobouček.
23:02:59
06.06.2019
06.06.2019
Eidy
Dneska jsem přebrousil výztuhy pro pásy, dořezal prahy tak, aby tam šla střední výztuha a když už to mám otevřený, obětoval jsem pár gramů na vyztuženi patek rámu.
Takhle přední.
Takhle přední.
22:36:50
04.06.2019
04.06.2019
Eidy
-> Fifa: Děkuji. Nutno podotknout, že dost pomohl i kvalitní hořák MB, který jsem nedávno pořídil. Ta svářečka samotná je super, hořák už taky a teď je to jen a jen o rukou. Ale i tam vidím postupné zlepšování.
21:49:28
04.06.2019
04.06.2019
Fifa
-> Eidy: Pěkně jsi se naučil svářet. Je to lepší a lepší
20:56:31
03.06.2019
03.06.2019
Eidy
-> MOLSO: Děkuji.
21:47:51
02.06.2019
02.06.2019
MOLSO
-> Eidy: krásna práca pane klobúk dole