skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:00:42
19.06.2019
19.06.2019
MISCHO
-> Eidy: radosť pozerať
22:57:28
19.06.2019
19.06.2019
Eidy
A takhle to vypadá s rozšířenými podběhy. Zítra to poladím ještě horkovzduškou (hlavně za kolem) a bude to cajk.
22:55:02
19.06.2019
19.06.2019
Eidy
-> MOLSO: Díky.
-> Jumbo: Myslíš 2021?
Podobné foto jako včera, ale teď už ten práh neupadne. Vzadu u C sloupku se tvářil jako o 1cm delší, tak jsem to musel naříznout, vyhnout a vevařit klín, aby to navazovalo. Přitom díra pro blatník je od konce prahu stejně daleko jako napravo. Někdy mám pocit, že se ty díly nebo měřidla během okamžiku smrsknou nebo natáhnou. Ale je to a sedí to.
-> Jumbo: Myslíš 2021?
Podobné foto jako včera, ale teď už ten práh neupadne. Vzadu u C sloupku se tvářil jako o 1cm delší, tak jsem to musel naříznout, vyhnout a vevařit klín, aby to navazovalo. Přitom díra pro blatník je od konce prahu stejně daleko jako napravo. Někdy mám pocit, že se ty díly nebo měřidla během okamžiku smrsknou nebo natáhnou. Ale je to a sedí to.
12:45:40
19.06.2019
19.06.2019
Jumbo
-> Dušan: Tak na jubilejní 10. ročník snad bude víc překvapení... Třeba to dodělám i já...
12:24:57
19.06.2019
19.06.2019
Dušan
-> Jumbo: když by pozval kluky z pimp maj rajd tak to má do týdne hotový . S rychlostí piplu muj rajd po večerech to vyjde cca na ten příští sraz.
12:04:15
19.06.2019
19.06.2019
Jumbo
-> Eidy: To do Pohofestu stihneš, ne?
07:18:02
19.06.2019
19.06.2019
MOLSO
-> Eidy: krivá nekrivá, stejnak je to veľká paráda !
22:29:03
18.06.2019
18.06.2019
Eidy
Práh usazen dle předního blatníku, na zadním blatníku ořezány lemy a všechno tak zkusmo sesazeno a celkem to pasuje (stejně jako vpravo). Ta kastle je teda křívá, takže to trochu naháním. Ale Kóču budu označovat za závoďák a tak mi snad bude prominuto.
Zítra navrtat a přibodovat.
Zítra navrtat a přibodovat.
22:11:36
17.06.2019
17.06.2019
Eidy
Začínám levou stranu. Nejdřív jsem se divil, proč to u A sloupku nepasuje. No protože tohle odskočení tam nemá vůbec být. Ta zítra bude zase co dělat.
21:26:21
16.06.2019
16.06.2019
SO545
-> m8rinek 16.06.19 20:18:40: je to tak. chce to trosku viac prudu a sikovne ruky a jasne ze prax.
dobre sa to nacvicuje na nejakom plechu bokom.
Na tychto autach je to na paradu ale na folii z akej su dnesne je to obcas des...este stastie ze je bodovacka.
dobre sa to nacvicuje na nejakom plechu bokom.
Na tychto autach je to na paradu ale na folii z akej su dnesne je to obcas des...este stastie ze je bodovacka.
20:59:35
16.06.2019
16.06.2019
Eidy
-> m8rinek: Myslíš na prazích? Jojo. Já to nedržím na místě, ale obkroužím to a podržím to dýl. Raději to odbrousím, i když je to dost času i materiálu. Jako někdy se to povede krásně skoro zároveň, ale většinou spíš takhle.
Edit: ale zkusím ubrat drát a dám vědět.
Edit: ale zkusím ubrat drát a dám vědět.
20:18:40
16.06.2019
16.06.2019
m8rinek
-> Eidy: máš na těch bodech veliký převýšení, uber trochu posuv a bod rozlij krouživým pohybem
20:03:08
16.06.2019
16.06.2019
Eidy
Spodek B sloupku má vypadat jinak, tak jde pryč. Začal jsem modelovat nový díl, ale pokračování zítra.
20:01:21
16.06.2019
16.06.2019
Eidy
Z Běšin jsem přijel brzy, takže po přivítání se ženou pokračuju.
Vzadu je práh přivařen částečně, bude potřeba to doladit dle blatníku. Vepředu je to komplet.
Vzadu je práh přivařen částečně, bude potřeba to doladit dle blatníku. Vepředu je to komplet.
13:32:31
14.06.2019
14.06.2019
Luky
-> Eidy: na jarní Běšiny asi dobrý
Nebo snad výkony zachovány?
EDIT: stejně je to ale posun hodnot, co? Dřív se před srazem ladily výkony, dneska čím víc almara, tím víc lepší
(byť chápu že u Tebe je to trochu daný okolnostmi )
Nebo snad výkony zachovány?
EDIT: stejně je to ale posun hodnot, co? Dřív se před srazem ladily výkony, dneska čím víc almara, tím víc lepší
(byť chápu že u Tebe je to trochu daný okolnostmi )