Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:34:38
07.01.2020
Eidy
A taky se podařilo konečně dovalit 23mm stabík, až budu ladit podvozek. Od Molsika. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.01.2020 19:34:38
19:32:39
07.01.2020
Eidy
Velká radost. Podařilo se mi najít a objednat nový konektory k motoru. Některý starý jsou olámaný a hlavně nemají rychlovycvaknutí zmáčknutím pojistky. Vždycky jsem musel operovat malým šroubováčkem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.01.2020 19:32:39
10:26:41
03.01.2020
Luky
-> Petkar: nesmrštila se ti při tom požáru pak moc?

(já vím, ten byl černej, promiň :))
22:01:55
02.01.2020
Eidy
-> Petkar: Tak to rád slyším. Smršťovačka samozřejmě bude. Nejhorší bude to stříhání. 1
16:10:57
02.01.2020
Petkar
Ještě doporučuji teplem smršťovací bužirku a je to bez problémů 2
16:10:09
02.01.2020
Petkar
Tyto kleště na fastony mám asi 15 let a udělal jsem s nimi asi 2000 fastonů (teď komplet novou elektriku do erka po požáry) a fungují perfektně i po té, co přečkaly požár v interiéru 1
11:20:58
26.12.2019
Eidy
-> SO545, MVM: Kleště jsem před koupí vyzkoušel, aby se s nima dobře dělalo. Bernerky jsou super s nastavitelnou délkou holení a i ty vestavěný štípačky ušetří čas. A na konektorový jsem si přinesl do krámu kabel i fastony a zkusil je taky. Přeci jen mě čeká kompletní elektrika. Předchozí kleště jsem hned vyhodil. Udělat s tím 2 konektory za rok šlo, ale dělat jich stovku fakt ne. Tohle je super čistá a rychlá práce.
10:19:30
26.12.2019
SO545
-> MVM 26.12.19 10:08:37: moja rec....mam nieco podobne a cvaka to samo...neskutocne rychla a cista praca.
daju sa dokupit aj ine celuste na dutinky atd...
10:08:37
26.12.2019
MVM
-> Eidy: Ty kleště na konektory mám už několik let a jakmile si na to zvykneš - tak to nemá chybu. Jediný co je trošku problém je sehnat kvalitní fastony,některý jsou z tenoučkýho plíšku,jiný ty lepší jsou z tvrdšího a jsou pevnější. Kleště si s tím poradí. Na izolaci drátu mám trošku jiný,ale i tak je ta práce s timhle vybavením jako skládačka,ušetří tak obrovský množství nervů .. . Skvělý dárek.
09:57:57
26.12.2019
SO545
-> Eidy 26.12.19 09:39:51: noznice su na paradu ...mam podobne v pohode strihas plech o akejkolvek dlzke...
klieste na fastony tiez niesu marne... jezisko dostal asi nasepkane co ?
09:39:51
26.12.2019
Eidy
Ježíšek letos sháněl usilovně a trefil se. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.12.2019 09:39:51
20:47:18
20.12.2019
Eidy
-> MOLSO: Ten od tebe je pořád v SR. Až pojede kolega na vánoce k rodičům, tak ho vyzvedne.4
20:45:03
20.12.2019
MOLSO
-> Eidy: ten stabilizátor nejak "zhubnul" 40

ten môj bývalý sa k tebe ešte nedostal ?
20:38:16
20.12.2019
Eidy
Další železo v laku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2019 20:38:16
20:06:13
18.12.2019
Eidy
5 něco málo v laku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.12.2019 20:06:13
23:19:35
05.12.2019
Eidy
Na fotce chybí ještě Al řemenice do tvrdoeloxu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.12.2019 23:19:35
23:18:18
05.12.2019
Eidy
Dočistil jsem poslední díly do zinku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.12.2019 23:18:18
20:23:54
05.12.2019
Eidy
-> TTomas: Chápu, ale to bych musel dělat jinou palubku a mě se eRková líbí.4
-> Milan 136: To mě nenapadlo, takže vlastně díky. 3
-> Nwkt: Jo tydle vidle. No jo, ale kam bych je použil? Maximálně tak na zadní čelo, ale potřebuju větší.
22:20:59
04.12.2019
Nwkt
Extreme Tyres