Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:29:11
12.04.2020
Jozka
-> Eidy: Tohle auto skončí "ve vitríně"..3
22:16:10
12.04.2020
Eidy
Já se už 2 dny vymejšlím s umístěním palivových trubek, aby to bylo hezký, čistý a nepřekáželo to. Na pátý pokus jsem to doladil k plné spokojenosti. A taky jsem sundal pravý vnitřní unašeč zadní nápravy a upravil na něm krycí rantlík, protože při malém pohybu auta tak jako ťukal. Dřel totiž o rameno resp. vystouplý svar. Při práci v autě mě to rozčilovalo a chtěl jsem mít jistotu, že to nejsou ložiska.
Mezitím ladím formu na karbonový kryt tunelu, protože ten první mě zcela neuspokojil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.04.2020 22:16:10
23:47:03
07.04.2020
Tomáššš
-> Eidy: ideš ako píla. Krása vedúci 4
23:45:58
07.04.2020
Tomáššš
-> Eidy 04.04.20 22:18:04: máš rovnakú dilemu ako ja 3
23:11:26
07.04.2020
Eidy
-> minno 07.04.20 23:02:49: Už je to na smetišti. Ale věř mi, bylo to strašný. 3
23:02:49
07.04.2020
minno
-> Eidy 07.04.20 17:13:33: Výborne. A teraz sa pochváľ, ako to vyzeralo predtým1
20:59:21
07.04.2020
Eidy
-> T: Dostat se do tohoto stavu mi trvalo asi 10 hodin. To stačilo. Ale taky mě napadlo, co říkáš. 1
19:32:02
07.04.2020
Qwak
-> Eidy: pěkný1 potřebuju něco podobnýho má 1203
17:42:23
07.04.2020
T
-> Eidy: velká paráda pane 4 ale teď bych udělal formu a .... 5 3
17:13:33
07.04.2020
Eidy
Spokojenost. Dole přijde nalepit pěnové těsnění a bude to těsnit přímo na víčko řízení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.04.2020 17:13:33
17:12:15
07.04.2020
Eidy
Když už umíme pájet ten hliník. Je to z 5ti dílů a padlo na to dost kartonu na šablony.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.04.2020 17:12:15
17:11:11
07.04.2020
Eidy
Vrhnul jsem se na nový dekl podlahy k řízení. Sériová manžeta ze 120 nejde sehnat. A když už, tak stejně nesedí kvůli úhlu podlahy. Měl jsem doteď takový fuj plech vybouchaný kladivem a ten jsem tam prostě nedokázal vrátit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.04.2020 17:11:11
21:19:25
06.04.2020
Eidy
-> OndraKrupi: To je na utahování/povolování vnitřních držáků zadních ramen, když se nastavuje odklon. Normálním klíčem se tam nejde dostat a imbus má zase moc vysokou hlavu.
17:57:13
06.04.2020
OndraKrupi
-> Eidy 04.04.20 14:00:49: na co to je?

jinak máš na autě pěkné sliky :-)47
22:27:37
05.04.2020
Eidy
Občas to nejde tak snadno. Když máte 4 kabely do motoru stěračů a původní zapojení je tudíž k ničemu a feldí zapojení nelze použít, kolik pojistek spálíte, než to trefíte? 1
08:45:43
05.04.2020
pistaa
-> Eidy: paradne to je.. super ti to ide.. to si budes uzivat tu prvu jazdu .. a mat usi vsade
23:08:14
04.04.2020
Milan 136
-> Eidy 04.04.20 22:18:04: Máš to krásný. Tohle bych snad dal do ložnice 1
22:18:04
04.04.2020
Eidy
Díky všem. Clím dál víc přemýšlím, jestli ji vůbec vytáhnu ven. 1
21:58:20
04.04.2020
Čokin
-> Tuner#2: No, fakt to tady moc nesleduji a osobně jsem byl u Eidyho už to taky bude nějaká doba.
20:57:31
04.04.2020
Karel.
Neskutečná bomba, doopravdy klobouk dolů před tvou prací4 9
Extreme Tyres