Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:01:17
11.05.2020
Bukaj
-> Eidy: Tak to jo 4
08:44:25
11.05.2020
Eidy
-> Bukaj: Ještě ho unesu. 1 Oproti 130 je těžší o jednu vačku a kus klikovky. Takže asi o 20kg. 4
06:12:56
11.05.2020
Bukaj
-> Eidy: Kolik váží ten motor? Respektive o kolik je těžší oproti škodováckému? Aby po tom všem odlehčování a s tímhle za zadní nápravou neměla Kóča tendenci se stavět na zadní...3
22:47:00
10.05.2020
Eidy
-> MVM: Zkusím a dám vědět. 1 Možná rozsypu hodně piškotů a do rána se to složí cely. 3
22:03:18
10.05.2020
MVM
-> Eidy: To už asi uděláš na koberci cestičku z piškotů - a ten motor tam zaleze sám jak to má naučený 6
22:00:26
10.05.2020
Eidy
V pátek jsem byl u pana Kalouska a vyzvedl si ofrézovaný a stočený setrvačník. 4540g i s věncem. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.05.2020 22:00:26
21:57:02
10.05.2020
Eidy
Pošolichal jsem konzoli řazení a ušetřil 70g (broušenim a vrtání). Zastrčil jsem motor se špajzkou, zkrátil táhlo řazení a už to řadí. Ještě zbývá udělat jinou řadičku, ale to asi až nakonec, až budou sedačky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.05.2020 21:57:02
22:37:54
05.05.2020
Eidy
-> havlik: Tak to nevím, jestli jsem na tohle už línej a nebo posera. DO některých věcí bych se teda nepouštěl. Ale nikdy neříkej, že něco nejde, nebo přijde blbec a udělá to.
21:59:20
05.05.2020
Zazaa
-> MVM: vsak ono to jezdit nebude ... to je zas jen "jako" a ve skutecnosti to je jen zkurveny :)
21:43:12
05.05.2020
T
21:11:11
05.05.2020
MVM
-> havlik 05.05.20 20:47:26: No ono .. když byste ve fabrice videli jak se ten obal pri zatizeni deformuje, že je to schopný chodit v desetinach tam a zpátky vlivem roztažnosti. Asi tam ty žebra nekdo nenavrhnul z nudy.. Rozvrtat to jak emental podle me zas tolik umeni neni. Ale vypadá to zavodnicky. A zrovna na převodovkach Porsche jsem dva dny ve fabrice byl,sice před 12.lety.
20:55:36
05.05.2020
Luky
-> havlik: s tim se dá jezdit? 1 Bál bych se že z toho vyteče olej
20:47:26
05.05.2020
havlik
18:27:32
05.05.2020
ZdrubT
Já jsem zvědav na celkovou hmotnost auta.2
17:07:40
05.05.2020
Péďa17
-> Eidy: Nemůžu napsat že je to nádherný protože to není pravda1 1 1 Tohle je prostě porno a už se těším až jí uvidím na živo.Jinak krásně pokračuješ
16:32:48
05.05.2020
Bukaj
3
08:35:00
05.05.2020
Eidy
-> Tuner#2: 3
-> ZdrubT: Dík.4 Chceš taky? 1
-> T: 30 3
05:57:50
05.05.2020
T
-> Eidy: nemáš za co 3
23:38:55
04.05.2020
ZdrubT
-> Eidy: Krása156
23:21:03
04.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Extreme Tyres