Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:55:08
26.08.2020
Eidy
-> Jozka: Noha i všechno ostatní bylo spokojené. Seděl jsem takhle dokud jsem nevyprázdnil 2 lahváče. 1
09:21:47
26.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 26.08.20 07:48:20: že jo, navíc ta fotka je vyloženě jak dělaná na facebook na zeď a oni se tomu s Teckem pořád tak brání 3
07:48:20
26.08.2020
Jozka
-> Eidy 20.08.20 19:32:25: I ta noha vypadá moc spokojeně..3 3
22:09:15
20.08.2020
SO545
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.08.20 22:00:38: Vyramovane to mate paradne obaja...bol som u nas u chlapcov na STK na sondaz...

Vraj motor OK , podvozok OK , bizuteria okolo OK , ale ram neprejde.
Jazdit bez dokladov nato som uz fakt v inom veku.8
22:00:38
20.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.08.20 19:54:25: jasný, ale počítám, že to poznat bude i tak. 4
20:08:50
20.08.2020
Eidy
-> havlik: Já něříkám, že Honzovi to nepomůže. Jen porovnávám sériovou papírovou kastli eRka a výrazně lepší kastli 120. Jakýkoliv rám bude vždycky lepší než žádný. 4
19:56:20
20.08.2020
havlik
-> Eidy: Hele i ten duralovy MTX rám co sem měl v autě to neuvěřitelně vylepšil. Takže ono to bude sakra znát i u toho Mka
19:54:25
20.08.2020
Eidy
-> Tuner#2: Snad jo. Ale u tebe to nebude tak znát, protože 120 (pardon, 136 1) je proti eRku výrazně pevnější. Poznal jsem to tehdy při řízení Žlutky. 4
19:46:34
20.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.08.20 19:32:25: paráda, závidím a doufám, že stejný postu napíšu z jara 4
19:32:25
20.08.2020
Eidy
Dneska najeto krásných 216km. Všechno funguje, jak jsem čekal nebo i líp. Lítal jsem dneska i po rozbitých cestách 3. třídy a doslova si to užíval. Tak kde to dřív drncalo a hopsalo, tam to dneska pálím a Kóča se nehne. Jen je cítit, jak pracuje odpružení. To všechno díky rámu, který to neuvěřitelně vyztužil. Teď teprve vynikly všechny předchozí úpravy. 15
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.08.2020 19:32:25
20:36:23
17.08.2020
Eidy
-> Tomáššš: To ti budu moct říct, až ohřeju pořádně gumy a nebo pojedu po čerstvě vyštěrkovaný silnici. 3
Na letišti bylo horko a tlouklo to do podlahy strašně. Včera jsem se jen tak vozil po silnici a jen sem tam si něco kleplo. Takže zatím nelze posoudit.
15:18:27
17.08.2020
Tomáššš
-> Eidy: čo vydržia ochranné fólie ?
22:59:02
16.08.2020
Eidy
Kóča má nalepené ochranné folie přes celé prahy a začínáme testovat v provozu. Dnes spíš takové šolíchání s občasným prošlápnutím. Člověk by skoro řekl, že jízda po rozbité silnici je s rámem pohodička. Drncá to, ale jinak. Tak nějak líp. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.08.2020 22:59:02
12:10:49
16.08.2020
Eidy
-> Milan 136: Procházel jsem fotky a máš pravdu jen napůl. Vlevo to bylo, jak říkáš. Ale vpravo to bylo o dost výš. Holt křivá bouda. Ale teď se to nějakým zázrakem a i rámem dost srovnalo. Trochu jsem to teď sundal. Ale ono celý auto je teď asi o 10mm výš.
20:45:46
15.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: O důvod -> Milan 136 15.08.20 20:13:25: více na tom zítra ráno zamakat 1
20:13:25
15.08.2020
Milan 136
-> Eidy 14.08.20 21:46:18: Já si říkal. A nelíbí se mi to pravě1
To je dobře, že to ještě doladíš. Disk býval zároveň s lemem a guma nahoře nebyla vidět ne?
21:46:18
14.08.2020
Eidy
-> Milan 136: O trochu jo. Nový pružiny. Budu muset malinko říznout.
19:24:47
14.08.2020
Milan 136
Není zadek výš, než býval?
18:06:16
14.08.2020
Shader
-> Eidy: Jsi borec, perfektní práce! 4
10:29:41
14.08.2020
Eidy
-> Peca: Zváženo ještě není. Ale chystám se na to. 4 Jako když to bude pod 820kg, tak to bude fajn.
Extreme Tyres