Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:46:40
16.09.2020
Eidy
-> Tuner#2: Tak jako trochu pokazilo, ale lepší takhle, než kdybych to někam zahodil. A i tak jsem si to užil. 4
21:31:42
16.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.09.20 21:29:54: paráda, škoda že to pokazilo Besiny a vlastně i Ring.
21:29:54
16.09.2020
Eidy
Dneska jsem Kóču protáhnul po okreskách a zase letí jako vítr. Byl to jen ten překlepanej kabel od snímače klikovky. Teď je to chycený jinde a jinak, tak snad to vydrží. 5
11:01:16
14.09.2020
Eidy
Tak už vím, co to bylo. Přelámaný kabel od snímače klikovky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.09.2020 11:01:16
22:14:31
11.09.2020
Milan 136
-> Eidy 11.09.20 22:11:38: Pojedu se tam podívat a rád bych ten skvost omrknul6
22:11:38
11.09.2020
Eidy
-> Milan 136: Tak trochu obojí. 1
22:09:42
11.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 11.09.20 20:56:31: ani jedno, jedeme predjezdce. 4
20:56:31
11.09.2020
Milan 136
Zítra jedeš závod, nebo jsi tuner? 1
00:33:20
11.09.2020
Jindas
Pánové, nějakou dobu sleduji driftera Dominika Koubu a tenkrát jsem si všiml ve videu z Nurburgringu, že si tam pronajimali nějaký hotýlek (respektive to vypadá jako domeček) kousek od ringu- údajně levně. A to by se vám nelíbilo? Bohužel jsem nenašel, kde to co bylo, ale mohl bych se zeptat. A podle videa to vypadá, že i postávání s krkovici v jedné ruce a pivem v druhé by taky šlo :-D

Odkaz na video zde:

#2 - Nürburgring - Training Day . E36 344I Turbo Drift VLOG
12:28:27
10.09.2020
Eidy
-> kpt.Budha: Asi není konkurence pro takový jako my, co chtějí večer grilovat a sedět venku. 8
12:16:49
10.09.2020
kpt.Budha
-> Luky: Mně se to v kempu také líbí, ale 80 Euro za dva lidi na noc...letos jsme omylem museli jednu noc kempovat u Wörthersee, což je tedy pěkně zazobané místo a stálo to polovinu, tak mi to přijde drobet nepoměr 6
11:42:29
10.09.2020
Luky
-> kpt.Budha: dokonce... Já bych do hotelu vlastně ani nechtěl, mě baví grilovat a šlapat u toho v blátě, ale za ty prachy... Nevím no, u Bergwerg je dle mapy nějaký stanový plácek. Ale totální absence sociálek z nás udělá asociálky plus nechat tam stany a přívěsy.... 8
11:29:46
10.09.2020
kpt.Budha
-> Luky: 20 na den, takže 40 na noc...jak říkal Tuner2, ty hotely tam vyjdou lépe...
12:59:25
09.09.2020
Luky
-> Eidy 08.09.20 22:42:38: mě teda neskutečně dráždí způsob zpoplatnění tamního kempu. Ceny asi budeš vědět přesněji, ale bylo to snad 16 EUR na den. Čili přes 1 noc jsou to 2 dny, takže 1 noc = 32 EUR. S tím ať jdou do háje. To že je to docela drahý v porovnání třeba s tím kempem u Spa-Francorchamps (asi 12 EUR/noc) je druhá věc, ale primárně mně vadí to jak to účtujou.
Koukal jsem už dřív po okolí a moc alternativ tam ale není no 8
22:43:58
08.09.2020
Jindas
-> Eidy 08.09.20 22:42:38: Tak za to jsem byl teď v Březnu na měsíc v Thajsku 3 3 3
Né sranda, jako chápu,není to moc,ale za bůra tam nedojedu 3 3 3
22:42:38
08.09.2020
Eidy
-> Jindas: Když budeš platit pouze věci nezbytně nutné, tak je to desítka. Za bůra tam dojedeš a za dalšího bůra si tam užiješ. 4
A pak si za dalšího bůra nakoupíš trička a fotky a další kraviny. 3
22:35:28
08.09.2020
Jindas
-> Eidy: v pohodě,já jsem nijak nekecal a neplánoval teď výjezd,ale když to dá a budou peníze a čas tak klidně v červnu pojedu.
22:22:51
08.09.2020
Eidy
-> Jindas: Tak příště nekecej a pojeď. Další výlet bude zase v červnu. 4
22:04:28
08.09.2020
Jindas
-> Eidy 08.09.20 21:59:34: no jasan, já se tam už musím taky jet podívat a svézt se,abych si mohl odškrtnout ze seznamu přání. 4
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 22:04:56
22:03:26
08.09.2020
Jindas
-> T 08.09.20 21:56:31: Proto píšu trošku,jako malinkato 3 2
Extreme Tyres