skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> minno: Dík patří Kamilovi. Fotek bude víc, ale až se k nim dostane. Teď udělal jen pár jako ochutnávku.
-> Eidy: Super nové fotky




-> Eidy: těším se na fotky
-> Eidy: Paráda. Ja teraz pred zimou ešte naháňam kilometre, tak to mám tak 100 výletných km denne

Dnes bylo parádní odpoledne. Sluníčko svítilo, nalítal jsem asi 180km a spálil 3/4 nádrže a mezi tím strávil čas s několika přáteli.
-> minno:
tos měl kliku, že se aspoň zeptali. Mohli přiběhnout s heverem a cihlama.

-> Eidy: To netuším, nikdy som to neťahal do ďalšej diskusie. Ale už boli aj prípady, že ma chceli zbaviť kolies (kúpiť): tu, hneď a teraz

-> minno: Já ještě nikdy nabídku na odkup nedostal. Vždycky mě zajímalo, co za za to lidi nabízejí. Peníze, nový auto?
Za mne, pokud nějaká reakce, tak většinově pozitivní. Kokotem letošního roku je zatím nějaký německý blb v bávu, který na A93 nemohl počkat, až dokončím předjíždění, aby se pak následně skoro zapasoval pod kamion.
Je to hodně smíšený co člověk na cestách s těmahle verglama potká ... taky potkám spoustu těch co jsou rádi když takový auta viděj (nejlepší byla asi rodinka ve Volvu na Poděbradský směrem na Chlumec kde na rovině kdy nic nejelo začal borec předjíždět, pak zpomalil, jel soubežně semnou a všichni z auta mávali a davali palce a až pak zrychlil) ale taky pak potkávám extrémy co nejsou schopný počkat 200m za horizont, plnou ani neřikám a nebo jak psal Minho tak div nevlezou člověku do auta. Expert na to byl důchodce u STKčka kde zamnou přisel když jsem seděl v autě s polootevřenejma dveřma a haxnu jsem měl ven. Dootevřel si dveře, opřel se o ně a jal se klábosit i když viděl že 2x nadšenej nejsem, nakonec si pro něj musela přijít babka a odtahnout ho.
To buďte rádi, já mám zase zkušenost s vybrzděním. Takže moc už nejezdím. Ale sem tam se taky najde někdo kdo zamáva atd.
-> Eidy: Ja jazdím škodovkou (rekreačne) celkom dosť. Tieto pohľady, palce hore, otáčanie sa ľudí, zažívam skoro denne. Už som si aj zvykol. Malým deťom sa to auto veľmi páči, ani nevedia čo to je, ale je to niečo iné ako bežné, pískajú, smejú sa, kývajú.
A v poslednom čase dosť často ponuky na kúpu od čávov vo veľkých autách. Už neviem, či si robia srandu, alebo čo
Najviac ma serú nevychovanci. Minule som som čakal na benzínke na kamaráta a jeden mi tam dobre že rovno nevliezol
A v poslednom čase dosť často ponuky na kúpu od čávov vo veľkých autách. Už neviem, či si robia srandu, alebo čo

Najviac ma serú nevychovanci. Minule som som čakal na benzínke na kamaráta a jeden mi tam dobre že rovno nevliezol

-> Eidy:



-> Jozka: Tyhle naše starý škopky jsou tu prostě doma a spousta lidí si je pamatuje a pár mladších je rozpozná a zvedne jim to náladu. A mě potěší, že to potěší je.

-> Eidy 10.10.21 21:40:23: Černý MB funguje asi stejně - technicky jsem sice úplně jinde než ty, ale divný je taky dost (zdraví mě např. spousty bublavejch motorkářů). V létě jsem v ČB vysvětloval kamarádovi, že nečekám dlouho (i když jemu trvala cesta přes město skoro tak dlouho, jako mě přesun do něj), protože při nákupní zastávce v ST jsem vedl MB hovory při vystupování i nastupování.. Což mu přišlo divný - než dorazil jeho soused odnaproti s nějakým známým a byli docela vytrvalí..

-> SO545: To asi jo. Ale já s nikým nezávodím. Už se mi stalo, že se se mnou chce někdo honit nebo mě nechce pustit před sebe, ale jede přitom jako debil. Tím nemyslím rychle (to jedu pořád), ale že předjíždí před horizontem nebo před zatáčkou a přitom tam není vidět. Jen abych ho nepředjel a pak se v hospodě mohl chlubit, jak ujel sporťáku. To mě sice nasere, ale radši se pak držím zpátky, než se přimotat do bouračky. Takže třeba odbočím nebo zastavím u benzínky a nechám toho blba jet.
Ale strašně se mi líbí, kolik lidí zvedne palec, usměje se, zamává nebo se na benzínce dají do řeči. To se ti v žádným jiným autě nestane. Kvůli tomu to nedělám, ale hodně to potěší.
Ale strašně se mi líbí, kolik lidí zvedne palec, usměje se, zamává nebo se na benzínce dají do řeči. To se ti v žádným jiným autě nestane. Kvůli tomu to nedělám, ale hodně to potěší.
-> Eidy 10.10.21 20:43:20: urcite to dokaze nacechrat usmev nie jednemu TDituning auticku

-> SO545: To jo, ten studenej vzduch mu dělá dobře.
asi to pocasie robilo dobre motoru....

-> dragon_cb_cz: 
