Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:42:38
08.09.2020
Eidy
-> Jindas: Když budeš platit pouze věci nezbytně nutné, tak je to desítka. Za bůra tam dojedeš a za dalšího bůra si tam užiješ. 4

A pak si za dalšího bůra nakoupíš trička a fotky a další kraviny. 3
22:35:28
08.09.2020
Jindas
-> Eidy: v pohodě,já jsem nijak nekecal a neplánoval teď výjezd,ale když to dá a budou peníze a čas tak klidně v červnu pojedu.
22:22:51
08.09.2020
Eidy
-> Jindas: Tak příště nekecej a pojeď. Další výlet bude zase v červnu. 4
22:04:28
08.09.2020
Jindas
-> Eidy 08.09.20 21:59:34: no jasan, já se tam už musím taky jet podívat a svézt se,abych si mohl odškrtnout ze seznamu přání. 4
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 22:04:56
22:03:26
08.09.2020
Jindas
-> T 08.09.20 21:56:31: Proto píšu trošku,jako malinkato 3 2
21:59:34
08.09.2020
Eidy
-> T: 3

-> Jindas: Hele, taky jsem to jel na takovým trenažéru a ten prostě nedokáže udělat kompresi v dolíku, kam letíš na skoro roztočenou čtyřku. Tyhle trenažéry jsou asi dobrý, ale do reality to má strašně daleko. Ale nic ve zlým, pořád lepší než jen tak u stolu v obyváku.4
21:56:31
08.09.2020
-> Jindas: nedokážeš 4 3 taky mám něco najeto na všem možném a realita je úplně jinde 3
21:54:46
08.09.2020
Jindas
-> Eidy 08.09.20 21:50:12: chápu, jel jsem jí jen na tom "3D" trenažeru co s tebou kmitá na pístnicích a už i tam jsem se zapotil,takže si to trošku dokážu představit.
21:50:12
08.09.2020
Eidy
-> Jindas: Popravdě jsem se do toho moc neopíral jako třeba v Mostě. Ne, že bych nechtěl, ale jel jsem tak nějak jako vždycky. Ring je prostě těžká trať a je obrovský rozdíl projet jí svižně jako já a nebo jí projet opravdu rychle.4
19:44:52
08.09.2020
Jindas
-> Eidy 06.09.20 18:36:32: Koukám, pokličky se neroztavily, řemenice se nerozlétla, tak jdu bouchat další 3 3



Jinak super, koukal jsem na nějaký fotky z ringu a mazec 9
16:55:21
08.09.2020
Péďa17
-> Eidy: Tak v sobotu po dlouhe dobe se pojedu podivat do Besin.Ikdyz me lakaji na akci do Pisku
20:29:57
07.09.2020
k.jarek
-> Eidy: Na parádu. Těším sa na čumendu4 Když to vyjde, snad sa tam také příští rok podívám novou (upravenou) Škodovkou2
17:22:03
07.09.2020
Eidy
-> k.jarek: Samozřejmě. 4
07:50:27
07.09.2020
k.jarek
-> Eidy: To vypadá na další pěkný výlet156 Točil jsi nějaké onboardy?
23:17:54
06.09.2020
Eidy
-> m8rinek: Mám to naložený aerodynamycky. 1
21:06:27
06.09.2020
Milan 136
21:04:20
06.09.2020
m8rinek
-> Eidy: jsem zvědav kdy přijde nějakej mudrc a řekne, že to máš blbě naložený :D
18:36:32
06.09.2020
Eidy
Máme to za sebou. Bylo to tradičně skvělý, Kóča má další patinu a nějaký problém s omezovačem. Jinak funguje naprosto fantasticky. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.09.2020 18:36:32
22:46:52
28.08.2020
Eidy
Díky dozadu posunutému tunelu už mi zahnutá ručka nevyhovovala a nainstalovat jsem rovnou. Opět s rychlými dírami, zkrácená a nějak se mi podařilo ušetřit dalších 70g. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.08.2020 22:46:52
07:43:29
27.08.2020
Mates
-> Tuner#2: to nevadi, ten mi stačí 1
Extreme Tyres