skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:26:45
11.02.2020
11.02.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 11.02.20 10:52:49: s 10cm odhlučnění, aby to tak neřvalo že?
10:52:49
11.02.2020
11.02.2020
minno
-> Eidy: to bolo jednoduchšie dať tam tapec
21:55:32
10.02.2020
10.02.2020
Eidy
Včera jsem to zase rozebral a dneska olepil a připravil na lakování černou. Lakýra nějak netušil, že vzadu nemám tapec a svítilo by to do interiéru.
21:07:17
30.01.2020
30.01.2020
minno
-> Eidy: to by celkom šlo :)
20:21:57
30.01.2020
30.01.2020
Lubes120
-> Eidy: naadhera
14:38:30
26.01.2020
26.01.2020
radekp
-> Tuner#2: já vím, ale musel jsem
00:31:34
26.01.2020
26.01.2020
Eidy
-> minno: Žádný velký tmelení v tom smyslu, aby z toho nedělali rovinu za každou cenu. Na střeše to bylo snadný, ale na těch laminátech se to propadne. Toho tmelu se musí natáhnout hodně a stejně se propadne. Takže je to akorát těžký a po krátkém čase zase hrbatý. Takže dát tomu nějaký správný tvar, třeba zadělané víčko nádrže v PP blatníku a větší díry, ale pak jen plnič a barvu.
-> MVM: Ono asi záleží i na tloušťce.
-> MVM: Ono asi záleží i na tloušťce.
21:44:06
25.01.2020
25.01.2020
MVM
-> Eidy: No jasně že jsou ty fólie dneska drahy. Ale i ten materiál, kluci jsou čím dál šikovnější. Nám lepí auta každoročně RallyDesign ze Zlína a celopolep taky od tam Wrapstyle. Co se týká těch průhledných fólií - tam je asi víc druhů tlouštěk. A ta, průhledná co lepili nám se hůře tvarovala než ta barevná.
23:05:56
24.01.2020
24.01.2020
Luky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.20 19:06:49: musíš vzít chlapskou škálu.
Je to červený? Je. Takže je to stejný
Je to červený? Je. Takže je to stejný
22:58:51
24.01.2020
24.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.20 22:35:36: členitý není problém, jen škoda, že je Lukáš až z Brna. Dělá fantasticky a s kvalitníma fóliema: www.facebook.com/pg/.../p
hotos?tab=album&...
22:35:36
24.01.2020
24.01.2020
Eidy
-> MVM: Polepit celý auto barevně vyjde není moc levný, když to má být kvalitní folie a kvalitně udělaný. To určitě ne. Ale o čiré folii jsem přemýšlel, to asi udělám. Sneslo by to i přední čelo, ale je dost členitý. Nicméně spoiler a pár míst zkusím.
22:02:14
24.01.2020
24.01.2020
SO545
-> Milan 136 24.01.20 19:46:35: to je viac ako vhodne. Teraz som robil dalsie auto /zase pan farar/ menil som kapotu a predny naraznik... kapota a naraznik vo folii ...ale paradnej skoro to neslo rozoznat od laku.
Vraj to bolo drahe. Na aute 3roky a stale dokonale.
Vraj to bolo drahe. Na aute 3roky a stale dokonale.
19:46:35
24.01.2020
24.01.2020
Milan 136
-> MVM 24.01.20 19:30:49: Minimálně na čelo a náběhy zadních lemů bych to také dal.
19:43:18
24.01.2020
24.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mexican 24.01.20 19:40:07: aha, ta mě nenapadla
19:40:07
24.01.2020
24.01.2020
Mexican
-> Tuner#2: na feldě rally, ale na fábce mam corridu
19:30:49
24.01.2020
24.01.2020
MVM
-> minno: No já když to vidím v práci na závodech, tak auto se záměrem takovýho provozu, bych dneska lakoval klidně jen průměrným lakem a nechal polepit fólií celopolep. Ono to jednak ten lak poměrně dobře chrání od odletujícími kamínky a cucky gumy, za další když to chci mít příští rok jinak - tak odlepit to je relativně snadné Ale lak je klasika.
Tím chci doporučit Eidymu ať si nechá přední lízátko,prahy nebo jiný exponovany místa potáhnout čirou krycí fólií ..
Tím chci doporučit Eidymu ať si nechá přední lízátko,prahy nebo jiný exponovany místa potáhnout čirou krycí fólií ..
19:06:49
24.01.2020
24.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mexican 24.01.20 18:54:54: nemáš náhodou červenou rallye? To je podle mě jiná než corrida
18:54:54
24.01.2020
24.01.2020
Mexican
Divný, že moje auto se stejnou barvou tak pěkný neni
18:15:07
24.01.2020
24.01.2020
M@rtin
-> Eidy: Hodně velká pecka ..... ale na živo to bude určitě lepší jak z fotek ...... no že bych se stavil omrknout cestou ze SC ....
14:40:25
24.01.2020
24.01.2020
minno
Je to super no. Nečakal som, že to bude hotové až tak rýchlo. Teším sa.
Mne auto pred 10 rokmi lakoval chlapík 3 mesiace. Z toho 2,5 mesiaca nelakoval
Neprajem ti to, ale... som zvedavý, kedy a kde bude prvý škrabanec A on bude. Bude to bolieť. Prvý bolí najviac. Časom si ale zvykneš Kiežby ale žiadny škrabanec nebol...
-> Eidy 23.01.20 21:39:24: Čo znamená, že žiadne veľké tmelenie?
Mne auto pred 10 rokmi lakoval chlapík 3 mesiace. Z toho 2,5 mesiaca nelakoval
Neprajem ti to, ale... som zvedavý, kedy a kde bude prvý škrabanec A on bude. Bude to bolieť. Prvý bolí najviac. Časom si ale zvykneš Kiežby ale žiadny škrabanec nebol...
-> Eidy 23.01.20 21:39:24: Čo znamená, že žiadne veľké tmelenie?