Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:05:51
30.10.2019
radekp
-> Eidy: pěkná práce. Ještě bych zavětroval tlačný terč. Pokud jde píst šikmo, víčko tlačí více na jednu stranu a může ti lepidlo druhou stranou uniknout. Mě se to stávalo teda s tmelem...
20:54:58
29.10.2019
Eidy
-> Milan 136: Jj, budu lepit střechu. Snad ji zmáčknu. Ono taky dost záleží i na viskozitě lepidla. Třeba Mamut jde dost těžko. Tohle neznám, tak ještě nevím.
20:43:25
29.10.2019
Milan 136
-> Eidy 29.10.19 20:41:09: Budeš lepit střechu? Pistole super. Umáčkmeš ji?
20:41:09
29.10.2019
Eidy
Po delší době jsem něco málo udělal. Pistole na dvousložku jsou drahý, tak jsem si musel jednu vyrobit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2019 20:41:09
11:47:44
14.10.2019
krtecek
-> Eidy 27.09.19 20:03:11: Tak tohle mám skoro za sebou...už ladím poslední doufám, že detaily a budu v černotě 6 už to trvá moc dlouho a přestává mě to bavit...teplotní výkyvy čas a docházející barva nejsou taky vhodné3
22:23:05
06.10.2019
Eidy
-> Tuner#2: Možná to bude jediná možnost. 47
22:21:51
06.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.10.19 22:19:09: Já když to tak sleduju, tak až to dostavíš, tak to bude na konzervaci do muzea. Neskutečná práce. 4
22:19:09
06.10.2019
Eidy
Jeden repasovaný startér.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.10.2019 22:19:09
08:41:15
04.10.2019
Eidy
-> hans1: Chápu. Já bych tam měl taky raději beton, ale tehdá nebyly peníze a je tam jen hlína a uschlá tráva.
06:00:06
04.10.2019
hans1
Super! Ale trochu mimo mísu, ten koberec bych v dílně na zemi nesnesl17 (z požárnich důvodů).
21:17:07
03.10.2019
Eidy
-> ZdrubT, Bukaj: Díky.

-> Jozka: To mě fakt těší. 3

-> radekra: To je přesně ono. A vrásní to teda dost.
21:01:30
03.10.2019
radekra
20:38:35
03.10.2019
SO545
co to je za farbicku veduci...mam v podobnej otackomer...a uz ma co to za sebou a moje retuse maju trosku medzeri...
20:16:53
03.10.2019
Bukaj
15:17:16
03.10.2019
Jozka
-> Eidy 02.10.19 21:49:45: Takhle vypadaly mnohý dobový průmyslový vehementy - pořádnej lapač prachu a ne odfláknutý "jako" ve stylu AZNP 3.
22:14:51
02.10.2019
ZdrubT
-> Eidy: Tak krásná práce.1
21:49:45
02.10.2019
Eidy
Měl jsem dát slabší vrstvu, ale co už. Psali 3 silné vrstvy. Asi neví, co znamená silná vrstva pro mě. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.10.2019 21:49:45
21:48:28
02.10.2019
Eidy
Hodil jsem do vrásněnky všechno.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.10.2019 21:48:28
20:34:53
02.10.2019
Eidy
Vrásněnka se podle výrobce má upéct, tak jsem vyrobil troubu. Mám tam 75 stupňů. Ukradl jsem ženě teploměr na pečení masa. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.10.2019 20:34:53
Extreme Tyres