Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:30:56
19.09.2019
Fifa
-> Eidy: To mi řekni jak jsi se do té nádrže dostal nebo vkroutil :-D Dá se něco dělat s tim sitkem? Na vsech nadrzich co jsem videl bylo rozpadly nebo nějak upadly.
10:09:50
18.09.2019
Eidy
-> radekp: Použil jsem normálně plamen. Hrotem by to bylo na dlouho.
09:25:08
18.09.2019
radekp
-> Eidy: a předpokládám že na hrotovou páječku můžu zapomenout. Používáš klempířskou?
08:00:58
18.09.2019
Eidy
-> radekp: Na tohle stačí cín. Ale našel jsem doma pěknou pájku s údajně 60% olova.
06:37:47
18.09.2019
radekp
-> Eidy: jak se to letuje? mosaznou pájkou?
21:21:28
17.09.2019
Eidy
Naletoval jsem novou matku do nádrže. Očistit to uvnitř byl trochu oříšek, ale podařilo se a neteče to.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.09.2019 21:21:28
12:05:41
17.09.2019
castrol
-> krtecek: u auta nie
07:52:18
17.09.2019
krtecek
-> Eidy 11.09.19 22:13:17: nemá být zemnící drát zeleno žlutý?3
22:21:37
16.09.2019
Eidy
V září jsem neměl moc času, nicméně něco se děje. V expanzce jsem našel ještě našel po úpravě 3 dirky, takže milanrejpid poskytl pomocnou ruku a vše opravil. Dvouhodinová tlaková zkouška dopadla na výbornou. Zavařil jsem 4 (technologické?) díry v zadních ramenech a připravuju díly do písku. Našel jsem letité místo úniku benzínu z nádrže kolem příruby fabrického odběru benzínu a zaletoval ho. A rozebral jsem hrnce světel a překvapilo mě, že pouze 2 plechy (vlevo) jsou ocelové. Zbytek je mosaz.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.09.2019 22:21:37
22:20:25
13.09.2019
SO545
-> k.jarek 12.09.19 18:31:48: to si pis...

-> Eidy 12.09.19 21:19:18: pozna moj prijem aj rozpocet do posledneho centu...a toleruje to...mam stastie nooo...mal som chut na multistradu pikes peak...asi si chvilku este pockam...a tu mam uz schvalenu davnejsie1
21:41:08
12.09.2019
k.jarek
-> Eidy => SO545: 47
upraveno 1x, naposled 12.09.2019 21:41:35
21:19:18
12.09.2019
Eidy
-> k.jarek: 3 3

-> SO545: Tak určitě. Hlavně ji musíš přežít, jinak to po tvý smrti prodá za tolik, cos ji řekl, že to stálo. 1
19:37:42
12.09.2019
Tomáššš
18:31:48
12.09.2019
k.jarek
-> SO545: 3 Tej sa drž, co to půjde1
upraveno 1x, naposled 12.09.2019 18:32:03
18:08:14
12.09.2019
SO545
-> T 12.09.19 14:40:46: moja draha nerozlucna polovicka pri rozpocte na este jedno trochu ine auto ...len podotkla ze je to lacnejsie ako milenka... jasneeee mamko...
16:08:51
12.09.2019
Eidy
-> T: Nee. Tuner2 dělal 133N/mm, já mám 140. Potřebuju trochu srazit tu přetáčivost tím, že se dostanu na jiný poměr tuhosti mezi nápravama. 4
14:40:46
12.09.2019
-> Eidy: šílenec 40
13:05:20
12.09.2019
Eidy
-> Tomáššš: Asi hej. 1
12:35:03
12.09.2019
Tomáššš
-> Eidy 12.09.19 08:12:13: ide tuningovať ? 1
08:12:13
12.09.2019
Eidy
-> T: Výjimečně to není do zásoby, ale pro zdejšího člena SO545.

Předek je jen o trochu tužší než péra od Tunera2.1 4
Extreme Tyres