Do závitů jsem nacpal většinou červíky, aby se závit nezalepil, ale aby se toho nabarvilo co nejvíc. Ona ta M8 stojí asi 2 kačky. Jinak kompresor a pistole to vydrželi dobře.
No a odpoledne vtipná historka. Nalil jsem barvu do pistole a z nějakého mě záhadného důvodu jsem tam nevrátil víčko. No a jak jsem to čapnul z držáku a rychle přitáhnul, tak jsem na sebe cáknul dost barvy. Že jsem měl z pantoflí bazén, to by mi až tak nevadilo, ale že jsem si tu epoxidovku cáknul na svý chlupatý kozy, to mě vyděsilo. Hadr s ředidlem to zachránil, ale myslel jsem, že shořím, jak to pálilo. Z nádrže na dešťovku jsem na sebe chvíli cákal vodu, abych to přežil.
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:18:59
26.08.2019
26.08.2019
Eidy
-> milanrejpid: Jojo. Moc děkuju za zařízení.
-> Tuner#2: Jo, jinde. Na původně dohodnutém místě na mě jaksi ehm zapomněli i přes dvojí domluvu. Ale dobře to dopadlo.
-> Tuner#2: Jo, jinde. Na původně dohodnutém místě na mě jaksi ehm zapomněli i přes dvojí domluvu. Ale dobře to dopadlo.
21:55:45
26.08.2019
26.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 26.08.19 21:00:03: Tak prima. Pískování teda podle toho co čtu bylo jinde?
21:42:52
26.08.2019
26.08.2019
milanrejpid
Sem moc rád že to dopadlo dobře.
21:00:03
26.08.2019
26.08.2019
Eidy
-> T: Hele, volal mi asi 5 minut po tom, co jsem od Tebe odjel. Takže to vyšlo parádně. Pak jsme ještě jakou dobu kecali o autech. Je to fakt blázen jako my.
-> Tuner#2: Správná připomínka, ale neboj. Takhle bych to nikdy nevezl. To bych asi ani nedovezl. Během transportu to stálo na obou podvozcích, aby to bylo opřený do podlahy. Sundat a nandat ho je otázka pár minut.
-> Tuner#2: Správná připomínka, ale neboj. Takhle bych to nikdy nevezl. To bych asi ani nedovezl. Během transportu to stálo na obou podvozcích, aby to bylo opřený do podlahy. Sundat a nandat ho je otázka pár minut.
20:51:53
26.08.2019
26.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 26.08.19 20:38:46: Super! Jinak ještě taková drobnost, Matěj povídal, že když takhle vozili eRko, tak se jim roztrahalo po laku. Sice bez rámu, ale opatrně s tím uchycením jen v předu hlavně při otřesech a dopravě.
20:41:36
26.08.2019
26.08.2019
T
-> Eidy: já jsem si říkal jak to dopadlo a koukám, že dobře
20:38:46
26.08.2019
26.08.2019
Eidy
Tak jsme zase doma. Loni jsem si myslel, že mi to pískovali jemným pískem. Ale to co jsem viděl dneska, proti tomu je snad mouka jako štěrk. Ale pěkný to je. Díky grilu je to otryskaný líp jak loni, ale odevšad se to sype. To bude zítra legrace. Každopádně tě vím o super chlapíkovi od Dobříše, který je blázen do Lancií a starších aut obecně. Takže kromě tryskání jsme ještě parádně pokecali.
12:39:22
26.08.2019
26.08.2019
Eidy
Uvidí se zítra, jak to dopadne. Kóča je teď na lehké pískové masáži karoserie a zítra budu stříkat.
10:38:48
26.08.2019
26.08.2019
krtecek
-> Eidy: -> Tomáššš: nehádám se...nemám zkušenost...reprodukuju co mi řekl do telefónu...
10:12:05
26.08.2019
26.08.2019
Tomáššš
-> krtecek: ja som s tým problém nemal
20:18:30
25.08.2019
25.08.2019
Eidy
-> krtecek: Přímo HB Body říká, že do 25% se to jejich ředidlem ředit může. Ono na první vrstvu je to tak obecně lepší.
19:08:37
25.08.2019
25.08.2019
krtecek
-> m8rinek: -> Tomáššš: já se bavil s technikem od Body a říkal, že pokud dodržíš přesně postup co píšou, tak to udělá to co má. Nesmí to ředit, jinak už to nebude mít ty slévací a vyplňoací schopnost...
10:34:58
25.08.2019
25.08.2019
Tomáššš
-> m8rinek: ja som ho neskúšal použiť . Všetko som striekal. A hlavne išiel podľa postupu.
16:22:57
24.08.2019
24.08.2019
m8rinek
-> Tomáššš: já s 989 sem tam něco naštětkuju a moc mě to neba, neslejvá se to, ale třeba dělám něco špatně... Na pistoli to bude asi jiná...
14:40:45
23.08.2019
23.08.2019
Tomáššš
Body 989 je super základ :) dobre sa s ním pracuje a keď človek dodrží popis - technologický postup ,tak je to radosť :) je drahší ako polyuretan síce ale je fajn. U polyuretanu je výhoda,že má základ dvojzložkovú farbu a potom aj vrchnú dvojzložkovú a v RAL odtieňoch :) pre mňa osobne je lepší polyuretan,keď som našiel aj vrch v dvojzložke ..
10:05:25
23.08.2019
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: hm..to máš fajn...u nás s tím nikdo nedělá ..takže prostě jen internet