Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:38:30
28.07.2019
SO545
-> Eidy 28.07.19 11:57:14: aj moja povodna kapota sedela paradne...aj ta nova az ked som nasadil tesnenie tak jednu stranu zdvihlo... toto je laminat ak sedi rozmer dosadacej plachy na tesnenie tak OK..



je pravda ze to tesnenie si musi sadnut , zavriet kapotu chce trosku sily.
11:57:14
28.07.2019
Eidy
-> SO545: Plechová kapota tam předtím seděla dobře, v kufru problém není. Jen tahle kapota prostě byla plochá.
10:28:27
28.07.2019
SO545
-> Eidy 26.07.19 22:29:42: ak mozes tak to zloz na cisto s tesnenim...mne to robilo psie kusy na plechovej kapote.

Lavu stranu pri torepede to zdvihlo nepekne...korekcia prebehla ale bol to boj.
23:35:43
26.07.2019
Eidy
-> Alec: Thanks man. Most of things I'm doing now with body panels is not crucial but kind of duty. I want her (my car) to look nice considering purpose. No showcar but still good looking. 4

It is nearly impossible for your to read my comments but pictures are better than 1000 words.
23:30:02
26.07.2019
Eidy
Zapomněl jsem fotku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.07.2019 23:30:02
23:22:32
26.07.2019
Alec
I can't read the words but the pictures say "commitment". I need a lie down now.
22:29:42
26.07.2019
Eidy
A takhle sedí po úpravě. Uvidíme, co to udělá, až bude namontovaná s těsněním. Dveře jsem zkusil se zámky a jdou zavřít a otevřít. Paráda. 5
22:27:40
26.07.2019
Eidy
Takhle seděla přední kapota před.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.07.2019 22:27:40
22:26:49
26.07.2019
Eidy
Díra po dvířkách je zalepená.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.07.2019 22:26:49
21:52:17
23.07.2019
Eidy
21:37:54
23.07.2019
Milan 136
21:25:01
23.07.2019
Eidy
-> Tuner#2: Nee, vzadu bude obrovský křídlo. 3

-> MVM: 15 Jo, plochej šestiválec je krásnej motor. A malej. Ten by tomu slušel moc.
20:49:52
23.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 23.07.19 19:10:05: Okno není špatný nápad, chce když už to auto bude tak pěkně čistý, aby se to tím vzhledově nezabilo. 4
20:38:28
23.07.2019
MVM
-> Eidy: Tak si řikám že by se Ti tam hodil 1 racecarsdirect.com/Advert /.../30-litre-factory-pors che-rsr-engine
20:09:57
23.07.2019
Eidy
-> m8rinek: Protože jak jsem už psal, teď jsem to částečně poničil a navíc jsem je nenalepil všechny ve stejném úhlu. Chce to víc péče.
19:41:55
23.07.2019
m8rinek
-> Eidy: A co nějaká opicarna typu nove nalakovana kapotu a kus staryho laku s nálepkami, kde by někdo vyairbrushnul okraje probrouseneho či oloupaneho laku.
19:10:05
23.07.2019
Eidy
-> Mates: Díky. 4

-> Syny: Tak ono by to šlo i z kapoty. Zalakovaný nejsou. Okno mě nenapadlo. Promyslím to.
19:59:20
22.07.2019
Syny
-> Eidy 21.07.19 23:32:15: A co je lipnout na zadni okno namisto kapoty? Kdybys to kdykoliv chtel predelat, prendat, prelepit, tak to pujde snadno...
16:46:09
22.07.2019
Mates
-> Eidy: krásně pokračujes, kdo umí, ten umi2 2, radost pohledět 5
23:32:15
21.07.2019
Eidy
-> Tuner#2: Rozumím. Ale jsou to trofeje a mě se líbí. 4

-> Luky: Jo takhle. Jenže barva bude jiná a to by vypadalo divně. Navíc teď při broušení jsem to místama orval, jak jsem to měl položený.
Extreme Tyres