skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:17:24
15.05.2019
15.05.2019
T
-> Eidy: aha,já myslel,že je to až ke sloupku....tak to pak jooo
19:35:10
15.05.2019
15.05.2019
Eidy
-> J.T.: Dekuju, ale není třeba. Ona toho stejně většina přijde pryč.
12:17:15
15.05.2019
15.05.2019
J.T.
Nemam ti nechat udelat roh na vymenu?
12:12:57
15.05.2019
15.05.2019
Eidy
-> T: To jo, ale až takhle daleko to řezat nebudu.
12:01:01
15.05.2019
15.05.2019
T
-> Eidy: já myslel,že půjde střecha pryč ?
10:56:55
15.05.2019
15.05.2019
Eidy
-> minno: Starý plech byl zatlučený pod tím. A nerezlo to.
09:23:58
15.05.2019
15.05.2019
minno
-> Eidy 14.05.19 23:01:35: "Pekná záplata". A ten hnilý plech pod tým bol aspoň vyrezaný, nepučalo to pod lakom?
09:14:40
15.05.2019
15.05.2019
radekp
-> MVM: -> Eidy: Tak pokud je rameno chytlé v podlaze tak to chápu.
Sex byl bezpečný a závodění ne. Dnes je to naopak
Sex byl bezpečný a závodění ne. Dnes je to naopak
06:52:18
15.05.2019
15.05.2019
MVM
-> radekp 15.05.19 06:31:47: To je křížová výztuha kvůli (zpevnění) tuhosti. Na deformační zóny, ochranu nohou se v tý době z vysoka kašlalo. Tenkrát závodili chlapi.
06:48:26
15.05.2019
15.05.2019
Eidy
-> radekp: Tu záplatu vyrobil zřejmě lakýra, protože pod ní byl děravej plech. To nebylo z fabriky.
A u Porsche má ta výztuha smysl kvůli jízdním vlastnostem, protože spodní ramena jsou uchycený do podlahy hned za nárazníkem.
-> Tuner#2: Díky.
A u Porsche má ta výztuha smysl kvůli jízdním vlastnostem, protože spodní ramena jsou uchycený do podlahy hned za nárazníkem.
-> Tuner#2: Díky.
06:31:47
15.05.2019
15.05.2019
radekp
-> Eidy: já bych protáhnul rám do kufru, jako to mají Porsche:
d39a3h63xew422.cloudfront .net/wp-content/.../Thomas -Lavin-Luftgekuhlt-6-Unive rsal-Los-Angeles-2019-56-2 000x1333.jpg
Klidně šroubovaný, kvůli ochraně nohou.
Ale chápu, že jsou to kila navíc a vlastně to ani při jízdě nepotřebuješ
záplata je nabodovaná...nebyl to snad nějaký fail z výroby?
d39a3h63xew422.cloudfront .net/wp-content/.../Thomas -Lavin-Luftgekuhlt-6-Unive rsal-Los-Angeles-2019-56-2 000x1333.jpg
Klidně šroubovaný, kvůli ochraně nohou.
Ale chápu, že jsou to kila navíc a vlastně to ani při jízdě nepotřebuješ
záplata je nabodovaná...nebyl to snad nějaký fail z výroby?
23:26:38
14.05.2019
14.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: moc pěkný pane
23:02:46
14.05.2019
14.05.2019
Eidy
Podsadil jsem to trochu víc, než jsem plánoval, ale takhle mnohem lepší. Další bude přestavba na cabrio.
23:00:40
14.05.2019
14.05.2019
Eidy
Lemy zabroušený. Vlevo jsem ještě dělal záplaty. Nejsem z toho úplně odvařenej, ale proti tomu co tam bylo, je to zlatý.
22:02:35
12.05.2019
12.05.2019
SO545
-> Eidy 12.05.19 21:40:28: ano...sam by som to lepsie nenazval... ak by to bol zavodak...nebolo by to potrebne riesit...snad casom.
21:40:28
12.05.2019
12.05.2019
Eidy
-> SO545: Už jsem to pochopil. Takovou "garáž" pro popelník.
21:35:04
12.05.2019
12.05.2019
SO545
-> Eidy 12.05.19 21:29:12: ja idem podobne vyriesit v zadnych dverach diery pre popolnik. Je to slabe miesta tak do vnutra vyrobim s plechu vlozky ktore vlepim z vnutornej strany ...radius bude na tak malom polomere sranda tak co nepojde tiez dovarim ale TIGom bez pridavneho materialu. Snad bude v suchu ako tapacir tak aj auto...
21:29:12
12.05.2019
12.05.2019
Eidy
-> SO545: Jojo, je to lepší. Stahovačka je bezva, ale nemám. Tvar jsem vzal zleva, kde to bylo ještě původní. Ono je to rovný a radius je jen posledních 15cm. Tak jsem navařil pásek do radiusu a vybrousil.
21:04:00
12.05.2019
12.05.2019
SO545
-> Eidy 12.05.19 20:59:40: bude to takto lepsie. ak by som nemal moznost sa odpichnut od povodneho rozmeru nahodil by som blatnik a orysoval kraj podla neho. Ja som si kupil stahovacku plechu a tento rantel som dal na velku pohodu.