Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:17:24
15.05.2019
-> Eidy: aha,já myslel,že je to až ke sloupku....tak to pak jooo 5
19:35:10
15.05.2019
Eidy
-> J.T.: Dekuju, ale není třeba. Ona toho stejně většina přijde pryč. 5
12:17:15
15.05.2019
J.T.
Nemam ti nechat udelat roh na vymenu3?
12:12:57
15.05.2019
Eidy
-> T: To jo, ale až takhle daleko to řezat nebudu. 4
12:01:01
15.05.2019
-> Eidy: já myslel,že půjde střecha pryč ?
10:56:55
15.05.2019
Eidy
-> minno: Starý plech byl zatlučený pod tím. A nerezlo to.
09:23:58
15.05.2019
minno
-> Eidy 14.05.19 23:01:35: "Pekná záplata". A ten hnilý plech pod tým bol aspoň vyrezaný, nepučalo to pod lakom?
09:14:40
15.05.2019
radekp
-> MVM: -> Eidy: Tak pokud je rameno chytlé v podlaze tak to chápu.

Sex byl bezpečný a závodění ne. Dnes je to naopak1
06:52:18
15.05.2019
MVM
-> radekp 15.05.19 06:31:47: To je křížová výztuha kvůli (zpevnění) tuhosti. Na deformační zóny, ochranu nohou se v tý době z vysoka kašlalo. Tenkrát závodili chlapi.
06:48:26
15.05.2019
Eidy
-> radekp: Tu záplatu vyrobil zřejmě lakýra, protože pod ní byl děravej plech. To nebylo z fabriky.

A u Porsche má ta výztuha smysl kvůli jízdním vlastnostem, protože spodní ramena jsou uchycený do podlahy hned za nárazníkem. 4



-> Tuner#2: Díky.
06:31:47
15.05.2019
radekp
-> Eidy: já bych protáhnul rám do kufru, jako to mají Porsche:

d39a3h63xew422.cloudfront .net/wp-content/.../Thomas -Lavin-Luftgekuhlt-6-Unive rsal-Los-Angeles-2019-56-2 000x1333.jpg

Klidně šroubovaný, kvůli ochraně nohou.

Ale chápu, že jsou to kila navíc a vlastně to ani při jízdě nepotřebuješ1



záplata je nabodovaná...nebyl to snad nějaký fail z výroby?
23:26:38
14.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: moc pěkný pane 4
23:02:46
14.05.2019
Eidy
Podsadil jsem to trochu víc, než jsem plánoval, ale takhle mnohem lepší. Další bude přestavba na cabrio. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.05.2019 23:02:46
23:01:35
14.05.2019
Eidy
Možná si pamatujete tu krásnou záplatu na střeše.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.05.2019 23:01:35
23:00:40
14.05.2019
Eidy
Lemy zabroušený. Vlevo jsem ještě dělal záplaty. Nejsem z toho úplně odvařenej, ale proti tomu co tam bylo, je to zlatý.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.05.2019 23:00:40
22:02:35
12.05.2019
SO545
-> Eidy 12.05.19 21:40:28: ano...sam by som to lepsie nenazval... ak by to bol zavodak...nebolo by to potrebne riesit...snad casom.
21:40:28
12.05.2019
Eidy
-> SO545: Už jsem to pochopil. Takovou "garáž" pro popelník. 1
21:35:04
12.05.2019
SO545
-> Eidy 12.05.19 21:29:12: ja idem podobne vyriesit v zadnych dverach diery pre popolnik. Je to slabe miesta tak do vnutra vyrobim s plechu vlozky ktore vlepim z vnutornej strany ...radius bude na tak malom polomere sranda tak co nepojde tiez dovarim ale TIGom bez pridavneho materialu. Snad bude v suchu ako tapacir tak aj auto...
21:29:12
12.05.2019
Eidy
-> SO545: Jojo, je to lepší. Stahovačka je bezva, ale nemám. Tvar jsem vzal zleva, kde to bylo ještě původní. Ono je to rovný a radius je jen posledních 15cm. Tak jsem navařil pásek do radiusu a vybrousil.4
21:04:00
12.05.2019
SO545
-> Eidy 12.05.19 20:59:40: bude to takto lepsie. ak by som nemal moznost sa odpichnut od povodneho rozmeru nahodil by som blatnik a orysoval kraj podla neho. Ja som si kupil stahovacku plechu a tento rantel som dal na velku pohodu.
Extreme Tyres