skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:58:01
06.01.2019
06.01.2019
Eidy
-> Bery:
08:01:58
06.01.2019
06.01.2019
Bery
-> Eidy: víš jak to je - přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno... a moje nejoblíbenější - kuř a bude ti kouřeno
22:01:07
05.01.2019
05.01.2019
Eidy
-> SO545: Ta moje si taky ve slabý chvilce posteskne, jestli to nepřehání. Na což já odpovím, že nejsem ten správný člověk na tuhle debatu.
21:57:37
05.01.2019
05.01.2019
SO545
-> Eidy 05.01.19 21:54:38: si moj clovek...ak ma slabu chvilku /alebo svoje dni/ a chce sa hadat /vzdy sama so sebou/ tak financie a moje projekty su tabu.. sme si kvit...
21:54:38
05.01.2019
05.01.2019
Eidy
-> SO545 05.01.19 15:37:09: tak nějak. Občas zahlídnu někde cenovku a nestačím se divit. Ale zrovna já jí to vyčítat fakt nemůžu. Nakonec je vlastně dobře, že taky utrácí.
21:11:09
05.01.2019
05.01.2019
SO545
-> minno 05.01.19 18:18:43: ak to auto navari a vyperie...zacnem uvazovat nad zmenou...
prepac za OT Eidy
prepac za OT Eidy
18:41:09
05.01.2019
05.01.2019
kraska98
-> minno 05.01.19 18:18:43: Vážně ? Já už jsem do pollonky investoval tolik peněz a furt je to šrot, byť teď alespoň na oko pěkný
18:18:43
05.01.2019
05.01.2019
minno
"Penize investovane do auta jsem v tom aute videl. Zatimco penize investovane do holky, v te holce zmizeli a nebylo to na ni poznat" :D
15:37:09
05.01.2019
05.01.2019
SO545
-> Eidy 05.01.19 14:33:06: pocitam ze pomer ako u nas /ked si kupuje napr vonavku za 80e uz vaha ci to neprestrelila/ asi tusis co preinvestujem ja :-)
14:33:06
05.01.2019
05.01.2019
Eidy
-> SO545: Zatím to tak funguje. Ona si kupuje kosmetiku, já železo.
09:17:44
05.01.2019
05.01.2019
SO545
-> Eidy 05.01.19 00:55:44: velka pravda...a ak ta miluje manzelka a dovoli ti minat ... to je uz dokonalost sama.
00:55:44
05.01.2019
05.01.2019
Eidy
-> SO545: Když ji miluješ, není co řešit.
17:30:25
04.01.2019
04.01.2019
SO545
-> Eidy 04.01.19 16:50:20: fajnsmeker sa nezaprie
16:50:20
04.01.2019
04.01.2019
Eidy
Podařilo se mi sehnat z jednoho obchodu poslední kus, zaručeně originál. Zuby pod pilníkem krásně zvoní, ten si tam dám.
21:12:11
30.12.2018
30.12.2018
MVM
-> minno 30.12.18 21:02:33: Já si myslim že je to spíš následek nárazu. Hřeben co jsem rozebral (neznámý původ) se nechtěl ani kutálet po rovným stole - byl jak luk. Zkontrolovat rovinnost je už z principu dobrý udělat kdykoliv to člověk rozebírá.
21:02:33
30.12.2018
30.12.2018
minno
-> MVM 30.12.18 20:31:57: Tak zabehávať hrebeň a pastorok a hrať sa s každým zúbkom by ma teda nenapadlo. Ale človek sa stále učí niečo nové.
Je možné vyjadriť krivosť hrebeňov nejako percentuálne? Alebo sú to viac-menej len ojedinelé prípady po búračke a pri normálnej prevádzke sa to nestane?
Mne ide riadenie pomerne dobre a rovnako tuho v celom rejde, akurát mám problém s trepaním do volantu na rozbitej (štrkovej) ceste. A s tým, že niekedy to akoby z nenazdajky stuhne, zvlášť pri parkovacích úkonoch.
Je možné vyjadriť krivosť hrebeňov nejako percentuálne? Alebo sú to viac-menej len ojedinelé prípady po búračke a pri normálnej prevádzke sa to nestane?
Mne ide riadenie pomerne dobre a rovnako tuho v celom rejde, akurát mám problém s trepaním do volantu na rozbitej (štrkovej) ceste. A s tým, že niekedy to akoby z nenazdajky stuhne, zvlášť pri parkovacích úkonoch.
20:31:57
30.12.2018
30.12.2018
MVM
-> Eidy 29.12.18 21:09:42: Taky jsem diamantovým jehlákem srážel hranku každýho zoubku na hřebeni, potom jsem to lehce "zabíhal" jemnou pastou na sedla. Znova rozebral, vymyl,vyfoukal a až nakonec složil na finále a stejně by si stim šlo hrát ještě hodinu. Potom na volantu v autě je to zas uplně něco jinýho.
19:23:45
30.12.2018
30.12.2018
SO545
-> Pavel P.. 30.12.18 19:07:39: Obcas je to velka loteria aj s novou suciastkou... Eidy sa tu pekne hraje s hrebenom.
Hold ladenie je potrebne u kazdeho dielu na fajnove auto.
Hold ladenie je potrebne u kazdeho dielu na fajnove auto.
19:23:38
30.12.2018
30.12.2018
Eidy
-> Tommyk: Díky. Jako nejsem rád, že to nadělalo takový škody, ale když jsem zjistil stav některých věcí, tak jsem byl nakonec taky rád. A nejsem jediný, kdo to bere od podlahy. Pár dalších aut tu taky vzniká. Ale ubývá nás.
Diskuze o hřebenu mi tu nevadí. Mě ten starý hřeben taky nepřišel nějak špatný, ale porovnání s novým ve složeným řízení hovoří jasně. Asi to nejde poznat tak snadno.
Diskuze o hřebenu mi tu nevadí. Mě ten starý hřeben taky nepřišel nějak špatný, ale porovnání s novým ve složeným řízení hovoří jasně. Asi to nejde poznat tak snadno.