skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:49:22
11.11.2018
11.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.11.18 17:28:57: Budu sledovat
17:28:57
11.11.2018
11.11.2018
Eidy
Další 2 týdny asi nebude moc fotek. Kóča je u pana Kroba a vrhne se na to až další víkend. Ale probrali jsme všechny detaily rámu a jeho přístup se mi moc líbí. A jemu se moc líbil model rámu. To se mu prý ještě nestalo, takže počítám, že bude brzo někde na FB.
21:08:52
09.11.2018
09.11.2018
Eidy
A navrch 2 díry do A sloupku pod palubkou. Interiér prohlašuju za hotovej co se vaření týká. Tam už jen po vyrámování vyříznu zadní plato.
21:04:36
09.11.2018
09.11.2018
Eidy
Dlouho jsem koukal na díry v prazích. Nakonec jsem si vzal inspiraci z tý Audiny a všechny je zavařil.
22:33:24
07.11.2018
07.11.2018
Eidy
-> vhml: Jo takhle, mají to obráceně. Já na telefonu projel jen pár fotek.
22:00:23
07.11.2018
07.11.2018
vhml
-> Eidy 07.11.18 21:49:13: není, viz bod 8.3.2.2.1: ,,Konfigurace z obr. 253-22 je povinná, když je použita střešní výztuha podle obr. 253-14."
853-22 je Áčko dozadu.
853-22 je Áčko dozadu.
21:49:13
07.11.2018
07.11.2018
Eidy
-> vhml: Možná je to Véčko ve střeše divný, ale je dle FIA.
21:39:15
07.11.2018
07.11.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.11.18 21:13:33: koukal jsem na to narychlo a zrovna třeba rám je celkem šílenej. Byť je to variace na rám z homologačního listu, doplněný pár výztuhama. Smysl véčka ve střeše, který není nikam roznesený dál třeba vůbec nechápu.
21:13:33
07.11.2018
07.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Každý den se těším na nové foto, jako fakt paráda. Klobouček!
Jinak tady jedna pěkná inspirace dneska z FB: www.facebook.com/pg/.../p hotos?tab=album&...
Jinak tady jedna pěkná inspirace dneska z FB: www.facebook.com/pg/.../p hotos?tab=album&...
20:44:21
07.11.2018
07.11.2018
Eidy
A vyříznutí místa s držákem původního chladiče, nahrazení rovným plechem a zesílením hrany 5mm drátem. Mám tam přichycenou expanzku. V pátek doladím poslední detaily a v neděli pojede Kóča k panu Krobovi.
20:40:17
07.11.2018
07.11.2018
Eidy
Už tak nějak finišuju drobnosti, což spočívalo třeba v zavaření 14 děr v kufrové podlaze/přépážce. Něco z Kvasin, něco ode mě.
08:36:09
07.11.2018
07.11.2018
Eidy
-> vhml: Zapomněl jsi na pásy chycený vzadu. Ber to tak, že já s tím mistrák jezdit nebudu.
07:59:51
07.11.2018
07.11.2018
vhml
-> Eidy 06.11.18 21:01:36: vyndavací výztuha střechy
Jinak demontáž sedaček při jakékoliv činnosti vzadu u eRka/RSa/Rapida je úplně běžná. Vždyť to jsou 4 šroubky.
Jinak demontáž sedaček při jakékoliv činnosti vzadu u eRka/RSa/Rapida je úplně běžná. Vždyť to jsou 4 šroubky.
21:04:40
06.11.2018
06.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.11.18 21:01:36: Tak to je škoda, to se mě hrozně líbí.
21:01:36
06.11.2018
06.11.2018
Eidy
-> Bery: Kříž ve dveřích nechám. Ale přidám tu šikmou do hlavního oblouku. Vyndavací stejně jako tu zadní. Jinak bych se dozadu už nikdy nedostal. Kor se sedačkama. Nebo bych se dostal tam a už ne zpátky. To lešení jsem spočítal na 23m, včetně patek to bude nějakých 58kg. Ale vyříznu půlkilový plato pod zadním oknem.
-> Tuner#2: Ty spoje na bočním kříži mít nebudu. Ne že bych nechtěl, ale on má vypálený jen na dva úhly a já budu mít ostřejší spoj. Zkusím ho ukecat, aby to upravil dle potřeby.
-> Tuner#2: Ty spoje na bočním kříži mít nebudu. Ne že bych nechtěl, ale on má vypálený jen na dva úhly a já budu mít ostřejší spoj. Zkusím ho ukecat, aby to upravil dle potřeby.
19:11:37
06.11.2018
06.11.2018
MVM
-> Bery: To proplítání rámem a dutý zvuk trubky když do toho praší hlava - nezaměnitelný kolorit závodní díly A nahrávat audio když u toho potom nadávám ..
06:44:57
06.11.2018
06.11.2018
Bery
ještě jednu diagonálu do hlavního oblouku - položenou proti diagonále k zadním tlumičům.Aspoň.Dost prázdný, dost měkký...tady je to o tom být fit, kříže ve dveřích jsou na překonání na pohodu. Vím o čem mluvím když tam jsou sedačky a jdeš dělat váleček na převodovce
Ohledně křížů ve dveřích - jestli chceš řešit i výztuhu do tlumičů dopředu,tak asi nechat, nebo jen jednu trubku do dveří a druhou podel prahu aby jsi uzavřel oblouk dole a měl i váhu co nejníž. nebo ochrana jezdce-kříž ve dveřích a u spolujezdce jen jedna trubka. Jako mají okruhovky
Těch modelů je moc a je co zvažovat i vážit:-)))
Ohledně křížů ve dveřích - jestli chceš řešit i výztuhu do tlumičů dopředu,tak asi nechat, nebo jen jednu trubku do dveří a druhou podel prahu aby jsi uzavřel oblouk dole a měl i váhu co nejníž. nebo ochrana jezdce-kříž ve dveřích a u spolujezdce jen jedna trubka. Jako mají okruhovky
Těch modelů je moc a je co zvažovat i vážit:-)))