skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:16:53
17.10.2018
17.10.2018
Eidy
Otevřel jsem to u zadních tlumičů a očistil od barvy. Vlevo dobrý.
22:14:55
17.10.2018
17.10.2018
Eidy
Podařilo se a přední profil je zavřený. Radost mám i z těch prolisovaných děr. Když se tam dostane voda třeba z bot, nepoteče do dutiny.
23:13:31
16.10.2018
16.10.2018
Eidy
Tak jsem předek nezavřel. Nějak jsem šel obhlídnout zadek a zaseknul se na něm. Odřezal jsem spodky podběhů (konečně nějaký to odlehčení ), všechno na zadku ovařil, přebrousil a dolaďoval nějaký detaily. Aspoň jsem si odškrtnul držáky brzdových hadic a převaření všech důležitých spojů. Předek bude na řadě zítra nebo ve čtvrtek.
10:30:16
16.10.2018
16.10.2018
MVM
-> George88: No právě proto pokud se bude posuzovat "rám" čím dál víc neurčitě, považuji vevaření takovýho rámu jako možny hendikep. A raději jsme stvořili demontovatelnou rámovou konstrukci. sice to nemá razítko,ale furt jde odmontovat.
09:28:21
16.10.2018
16.10.2018
George88
Je to v pasti. Prostoru na jízdy na okruhu ubývá. Už teď je brno vyprodaný na rok 2019. My máme slíbený jízdy v rámci histo cupu,ale jestlii nám je dají i na další DOD zatím nevíme.. každopádně jindy se tam smrtelník s rámem a starým autem asi nedostane...
08:55:32
16.10.2018
16.10.2018
MVM
-> George88: -> Eidy: Tato polemika o GT3RS je zbytečná. Jde prostě o to ,jak jednoznačně toto posuzování bude kde (nejen v Brně) platit. Podle mě je to samozřejmě hloupý nápad to třídit podle rámu. Aoropo naše vysloveně závodní auta tam jezdily vyloženě jako jedna z atrakcí autodromu. A ono to není žádná výhoda jezdit mezi pomalejšími auty a naopak.. To jen pro upřesnění..
08:36:13
16.10.2018
16.10.2018
George88
-> MVM 16.10.18 07:39:25: Ano, tohle pravidlo platí pro veřejné jízdy přes rok, ve všední dny. Tuning na jaře a DOD na konci roku vždy pouštěl všechny auta. Teď to začaly třídit až v průběhu neděle po nejakym "průseru". Ja se v sobotu svezl bez problemu...
08:11:22
16.10.2018
16.10.2018
Eidy
-> MVM: Hmm, takže GT3RS vyhodí taky? Speciál je pětinápravovej Liebherr a závoďák auto na eRkách. Ne auto s rámem. Podle mě.
07:39:25
16.10.2018
16.10.2018
MVM
-> Eidy: To já zatím nevím a těch volnejch jízd pro auta je tam tak málo... Možná je to v provozním řádu pro veřejnost... Každopádně to traťák třídil. Podle nich je to asi už závodní auto ..
Edit: Informace pro účastníky. Bod 1) "Jízdy veřejnosti jsou určeny pouze pro běžné automobily s přidělenou registrační značkou. Účast speciálních nebo závodních vozů (i s SPZ) není dovolena."
Edit: Informace pro účastníky. Bod 1) "Jízdy veřejnosti jsou určeny pouze pro běžné automobily s přidělenou registrační značkou. Účast speciálních nebo závodních vozů (i s SPZ) není dovolena."
07:33:46
16.10.2018
16.10.2018
Eidy
-> MVM: Cože? Proč taková blbost? A to jako napořád?
07:30:18
16.10.2018
16.10.2018
MVM
-> Eidy: No teď na DOD v Brně nepouštěli auta s rámem. (Asi bych si to dokázal zařídit, ale jestli takový pitomý nápady dostanou i jinde .. Budu ten rám zase vymontovávat ven??)
07:16:16
16.10.2018
16.10.2018
Eidy
-> Vojťas: Joo, bude z toho dodávka. Buď to zkomplikuju jemu nebo sobě, až tam pak bude to zábradlí. Tak mi přijde příjemnější, udělat to teď.
04:31:55
16.10.2018
16.10.2018
Vojťas
-> Eidy 15.10.18 22:03:44: a to jako budes delat dvojitou podlahu na prevazeni matroše? protoze jinak to vypada ze to cloveku na vyrobu ramu chces co nejvic skomplikovat
22:01:59
15.10.2018
15.10.2018
Eidy
Koupil jsem novou flexu a hned jí začal nakládat. Udělat šablony chvíli trvalo, ale troufám si říct, že spasování je výborné.
08:18:11
15.10.2018
15.10.2018
Eidy
-> MVM: To je moc velkej fešák. Ten by se tam opravdu hodil. Jen zrovna nemám ty peníze.
-> havlik: Jo tak. Já nemám moc rád zdvojený plechy. Ale kvůli tomu opření dělám právě ty nosníky kolem podběhů.
-> havlik: Jo tak. Já nemám moc rád zdvojený plechy. Ale kvůli tomu opření dělám právě ty nosníky kolem podběhů.
08:07:37
15.10.2018
15.10.2018
MVM
-> Eidy 12.10.18 23:40:19: Tak i takový by se tam celkem hodil www.racingpal.com/ad/6874
07:54:44
15.10.2018
15.10.2018
havlik
-> Eidy: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_108_3576__2018
-10-14_21-35-34_47.jpg tady jak už to bylo i nějak polepený v minulosti
07:17:53
15.10.2018
15.10.2018
Eidy
-> ZdrubT: Stejně blbě, jako by se tohle dělalo po rámu. Pan Krob se s tím bude muset poprat.