Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:16:53
17.10.2018
Eidy
Otevřel jsem to u zadních tlumičů a očistil od barvy. Vlevo dobrý.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.10.2018 22:16:53
22:14:55
17.10.2018
Eidy
Podařilo se a přední profil je zavřený. Radost mám i z těch prolisovaných děr. Když se tam dostane voda třeba z bot, nepoteče do dutiny.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.10.2018 22:14:55
23:13:31
16.10.2018
Eidy
Tak jsem předek nezavřel. Nějak jsem šel obhlídnout zadek a zaseknul se na něm. Odřezal jsem spodky podběhů (konečně nějaký to odlehčení 1), všechno na zadku ovařil, přebrousil a dolaďoval nějaký detaily. Aspoň jsem si odškrtnul držáky brzdových hadic a převaření všech důležitých spojů. Předek bude na řadě zítra nebo ve čtvrtek.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.10.2018 23:13:31
10:30:16
16.10.2018
MVM
-> George88: No právě proto pokud se bude posuzovat "rám" čím dál víc neurčitě, považuji vevaření takovýho rámu jako možny hendikep. A raději jsme stvořili demontovatelnou rámovou konstrukci. sice to nemá razítko,ale furt jde odmontovat.
09:28:21
16.10.2018
George88
Je to v pasti. Prostoru na jízdy na okruhu ubývá. Už teď je brno vyprodaný na rok 2019. My máme slíbený jízdy v rámci histo cupu,ale jestlii nám je dají i na další DOD zatím nevíme.. každopádně jindy se tam smrtelník s rámem a starým autem asi nedostane... 8
08:55:32
16.10.2018
MVM
-> George88: -> Eidy: Tato polemika o GT3RS je zbytečná. Jde prostě o to ,jak jednoznačně toto posuzování bude kde (nejen v Brně) platit. Podle mě je to samozřejmě hloupý nápad to třídit podle rámu. Aoropo naše vysloveně závodní auta tam jezdily vyloženě jako jedna z atrakcí autodromu. A ono to není žádná výhoda jezdit mezi pomalejšími auty a naopak.. To jen pro upřesnění..
08:36:13
16.10.2018
George88
-> MVM 16.10.18 07:39:25: Ano, tohle pravidlo platí pro veřejné jízdy přes rok, ve všední dny. Tuning na jaře a DOD na konci roku vždy pouštěl všechny auta. Teď to začaly třídit až v průběhu neděle po nejakym "průseru". Ja se v sobotu svezl bez problemu...
upraveno 1x, naposled 16.10.2018 08:37:04
08:11:22
16.10.2018
Eidy
-> MVM: Hmm, takže GT3RS vyhodí taky? Speciál je pětinápravovej Liebherr a závoďák auto na eRkách. Ne auto s rámem. Podle mě.
07:39:25
16.10.2018
MVM
-> Eidy: To já zatím nevím a těch volnejch jízd pro auta je tam tak málo... Možná je to v provozním řádu pro veřejnost... Každopádně to traťák třídil. Podle nich je to asi už závodní auto ..

Edit: Informace pro účastníky. Bod 1) "Jízdy veřejnosti jsou určeny pouze pro běžné automobily s přidělenou registrační značkou. Účast speciálních nebo závodních vozů (i s SPZ) není dovolena."







upraveno 1x, naposled 16.10.2018 07:49:53
07:33:46
16.10.2018
Eidy
-> MVM: Cože? Proč taková blbost? A to jako napořád?
07:30:18
16.10.2018
MVM
-> Eidy: No teď na DOD v Brně nepouštěli auta s rámem. (Asi bych si to dokázal zařídit, ale jestli takový pitomý nápady dostanou i jinde .. Budu ten rám zase vymontovávat ven??)
07:16:16
16.10.2018
Eidy
-> Vojťas: Joo, bude z toho dodávka. 3 Buď to zkomplikuju jemu nebo sobě, až tam pak bude to zábradlí. Tak mi přijde příjemnější, udělat to teď. 1
04:31:55
16.10.2018
Vojťas
-> Eidy 15.10.18 22:03:44: a to jako budes delat dvojitou podlahu na prevazeni matroše? 3 protoze jinak to vypada ze to cloveku na vyrobu ramu chces co nejvic skomplikovat 3
22:03:44
15.10.2018
Eidy
Snad jsem to provařil pořádně. 5 Zítra to zaklopím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.10.2018 22:03:44
22:02:52
15.10.2018
Eidy
Jsou tam.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.10.2018 22:02:52
22:01:59
15.10.2018
Eidy
Koupil jsem novou flexu a hned jí začal nakládat. Udělat šablony chvíli trvalo, ale troufám si říct, že spasování je výborné.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.10.2018 22:01:59
08:18:11
15.10.2018
Eidy
-> MVM: To je moc velkej fešák. Ten by se tam opravdu hodil. Jen zrovna nemám ty peníze.



-> havlik: Jo tak. Já nemám moc rád zdvojený plechy. Ale kvůli tomu opření dělám právě ty nosníky kolem podběhů.
08:07:37
15.10.2018
MVM
-> Eidy 12.10.18 23:40:19: Tak i takový by se tam celkem hodil 1 www.racingpal.com/ad/6874
07:54:44
15.10.2018
havlik
-> Eidy: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_108_3576__2018 -10-14_21-35-34_47.jpg tady jak už to bylo i nějak polepený v minulosti
07:17:53
15.10.2018
Eidy
-> ZdrubT: Stejně blbě, jako by se tohle dělalo po rámu. Pan Krob se s tím bude muset poprat.
Extreme Tyres