Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:17:17
12.10.2018
minno
-> Eidy: Chlape, ty to máš týmto tempom do jari hotové, nechápem potom tým predpokladaným termínom dokončenia auta o 2-3 roky :-)



Asi by som sa aj ja mal pustiť do svojho, robiť tam je čo, ale nechce sa mi, nebaví ma to už.
00:19:14
12.10.2018
Eidy
Tak jsem to rozřezal. 1

Jinak v tý dutině byl vosk od Motipu i po letech pořád krásně měkký a vláčný. Takže za mě paráda a doporučuju. No a přes 2 hodiny jsem tu kecal se ZdrubT a vymýšleli jsme věci. Dobrou noc.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:19:14
upraveno 1x, naposled 12.10.2018 00:22:06
00:18:44
12.10.2018
Eidy
Takový pěkný to bylo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:18:44
00:18:07
12.10.2018
Eidy
Nový šrouby pro zadni čelo a blaťáky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:18:07
00:17:33
12.10.2018
Eidy
-> Bery: Souhlasím. Možnosti jsou obrovské. Všechno jde dohnat do extrému.

-> Tomáššš, J.T.: Ok, díky za info.



Držáky pro podvazky jsou na místě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.10.2018 00:17:33
20:26:33
11.10.2018
J.T.
-> Eidy: Tak to můžu potvrdit. Z ramen se mi alkyton taky začal loupat. Doufám že to nebylo silikonovým základem. Jinak hezky pokračuješ. Tiše závidím
09:48:44
11.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: spadol mi diel na zem a odbil sa ... Ale základ drží fakt dobre. Možno keby sa vyskúšalo mokré do mokré,možno by to lepšie držalo po kope ako celok.





Edit : ALKYTON by som už nedával . Je zbytočne dráhy a žiadna sláva.
upraveno 1x, naposled 11.10.2018 09:50:24
06:18:17
11.10.2018
Bery
Když tu váhu vozit nemusim, tak na co ji tam dávat. Aneb vše co auto shodí, můžu nabrat já.



mám rozpěru jak řešeto, dlouhé večery s vykružovákem a kdyby se při zachování tuhosti všude povedlo schodit 30 % váhy...

Ono pak ty detaily nemají dno... Proč tam nedat rovnou malý rámeček s malou gelovou baterkou, nebo rovnou red topku od varley?

člověk by se z toho zblaznil..
22:40:31
10.10.2018
Eidy
Abych to pak kuchnul celý. Ještě jsem zavařil díry po držácích ventilátoru topení a poladil 2 díry v tomtéž podběhu. Teď už jen uklidím dílnu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:40:31
22:37:38
10.10.2018
Eidy
Nejdřív jsem vyříznul 2 nehezký místa v PZ podběhu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:37:38
22:36:35
10.10.2018
Eidy
Přední na svém místě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:36:35
22:36:02
10.10.2018
Eidy
-> kraska98: Teď nevím, jak tomu rozumět. Když já mám to pivo rád. 1



Nerez držáky brzdových hadic. Dělat tu velkou díru do 3mm nerezu byl trochu boj. Ale jsou tam.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.10.2018 22:36:02
17:24:44
10.10.2018
kraska98
-> Antony: Ale skutečně na tom něco bude. Nejlepší je sledovat někoho, kdo se na autě snaží odlehčit každý gram, ale přitom má pupek jak otesánek. Tím se nenavážím do lidí s nadváhou, jen mi to příjde úsměvné. 1
16:44:32
10.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> kraska98: to je přesně moje moto, "proč bych měl mít auto jako cedník, když u mě stačí abych se podíval na rohlik a hned mám o kilo víc" 3
16:32:40
10.10.2018
Eidy
-> Tomáššš: Dobrý vědět. Díky. A jak moc ten Alkyton nedrží? Jak jsi to zkoušel nebo pozoroval?
15:31:20
10.10.2018
Tomáššš
-> Eidy 10.10.18 12:36:03: pýtal som sa aj preto lebo sám som s tým pracoval na svojom aute. A za mňa veľká spokojnosť. Drží to dobre a aj vrchná farba na tomto dobre drží ale alkyton s tužidlom už moc dobre nie. To už skôr polyuretánovú vrchnú :) za mňa áno .
13:42:01
10.10.2018
Eidy
-> kraska98: Snažil jsem se ze sebe něco odvrtat, ale ono to strašně bolí.3
13:39:13
10.10.2018
kraska98
Ono než nějaké vrtání by bylo efektivnější, kdyby nejdříve na váze začal ubírat jezdec. 3
13:22:51
10.10.2018
Luky
Vyházet nadbytečné věci asi má smysl, ale vždycky, když se někdo zmíní o odvrtávání, vzpomenu si na článek Honzy Šustra



Pokouším se o odlehčení zadní kapoty. Z jedné starší jsem vyřízl vnitřní kříž a pokoušel se ho odlehčit pro pozdější použití vrtáním velkých děr všude, kam se jen vešly. K ruce jsem si však tentokrát vzal i váhu, která mě posléze z dalšího podobného počínání vcelku vyléčila. Po asi třech a půl hodině vrtání jsem díl odlehčil o zhruba 130 gramů. Nemyslím si, že by se takové odlehčení někde projevilo. Když říkám a nemám to nikde ověřené, že 10 kg je na Korábu vteřina, tak jsem po půldenním úsilí auto na této trati zrychlil o asi 0,013 sekundy? Myslím, že za tu námahu to nestálo. Od dalšího vrtání tedy pravděpodobně již ustoupím.



gianni.xf.cz/zaba/zaba.ht m



Takže asi tak, no... 47
13:06:57
10.10.2018
radekp
-> vhml: jsou i tací, kteří odlehčují hlavičky šroubů1
Extreme Tyres