skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:47:22
06.06.2017
06.06.2017
Eidy
No to by mě mrdlo. Shodil jsem hlavu a už při povolování matek mi bylo divný, že z nich vytéká voda (zavřený matky). Prohlížím těsnění a nic. Všechno jak má být. I bez O kroužků to drželo. No jasně, voda se tlačila kolem svorníků krz závit a šup do oleje v hlavě. Stačilo podmáznout podložky a matky silikonem a byl by klid. No nic. Aspoň vím, že jsem neudělal chybu a teď to vyřeším. Do Běšin je pořád spousta času.
01:04:19
06.06.2017
06.06.2017
Eidy
-> ZdrubT: To já vím. Při tvým štěsti a přístupu by se ten řetěz nikdy nerozpojil. Ale když voda hůř maže a navíc olej degraduje díky nemrzce.
Ale tak už je to skoro rozebraný. Zítra vymeju vanu, vylepším olejolam (obdoma vlnolamu) a nandám zpět. Pak sundám hlavu a třeba uvidím, kudy to šlo. Se teda musím přiznat, že jsem tehdá nedal pod hlavu O kroužky do těsnění. A já si tehdá říkal, co mi to tam ti pitomci přibalili. Teď už vím, že olejovový kanály do hlavy jsou těsněný nejen těsněním, ale ještě O kroužky. Holt se člověk pořád učí.
Ale tak už je to skoro rozebraný. Zítra vymeju vanu, vylepším olejolam (obdoma vlnolamu) a nandám zpět. Pak sundám hlavu a třeba uvidím, kudy to šlo. Se teda musím přiznat, že jsem tehdá nedal pod hlavu O kroužky do těsnění. A já si tehdá říkal, co mi to tam ti pitomci přibalili. Teď už vím, že olejovový kanály do hlavy jsou těsněný nejen těsněním, ale ještě O kroužky. Holt se člověk pořád učí.
00:31:59
06.06.2017
06.06.2017
ZdrubT
-> Eidy: No koukám, že máš dost práce. Stát se to mně, tak to najezdí mraky, neřešil bych to a doléval.
00:23:08
06.06.2017
06.06.2017
Eidy
-> Pavell: To budou asi ty trosky, co jsem teď našel ve vaně. Kompozice vypadá jinak a je to tvrdý a taky jediný vysvětlení. Takže se připletla do rozvodů a ty jí nasekaly. Ale nakonec to asi dobře dopadlo, protože to doposledka jelo fajn a bylo to moc velký, aby to prošlo krz sítko do čerpadla.
-> Luky: Ty neznáš vývozní model do Německa? Takzvaná Nurburgring edition.
-> Luky: Ty neznáš vývozní model do Německa? Takzvaná Nurburgring edition.
23:36:24
05.06.2017
05.06.2017
Luky
-> Eidy: rozvodový řetěz u eRka v hlavě motoru? Kdo to kdy viděl?
23:29:49
05.06.2017
05.06.2017
Pavell
-> Eidy: hmmm, tak to je pěkné nemilé zjištění. A kde je ta závlačka?
23:25:53
05.06.2017
05.06.2017
Eidy
Ještě bych s tím asi něco najel, ale neměl bych klidný spaní. No a ještě že tak. Po sundání deklu na mě mrkllo tohle. To by byl masakr, až by se rozpojil. Nechápu.
23:24:11
05.06.2017
05.06.2017
Eidy
Běšiny se blíží, tak proč si nerozebrat motor, že jo? :) Začala se ztrácet voda. Ne moc, ale hlavně do oleje. Přetáhnul jsem hlavu a zlepšilo se to výrazně, ale nezmizelo. Takže hlava dolů a nové těsnění.
19:59:20
26.05.2017
26.05.2017
Eidy
-> Čokin: Přesně. Žena ještě přiveze Plzeň :)
19:56:55
26.05.2017
26.05.2017
Čokin
Důležité je po dobré práci se odměnit skleničkou ......
19:48:19
26.05.2017
26.05.2017
Eidy
Tak Kóča je vykoupaná a připravená na Hnačov. Voskování už nestíhám, ještě musím něco poladit. Ještě v 10 dopoledne byl motor na špalkách. Držáky motoru prošly úpravou a lakováním.
22:46:02
23.05.2017
23.05.2017
Pavel P@nkáč
-> Eidy: fakt se stim podle videa moc nemažeš, ty jo at neskončiš jak T. moc nechbělo
21:04:18
16.05.2017
16.05.2017
Eidy
-> Nwkt, Tomáššš, Čokin, minno: Díky.
15:19:01
16.05.2017
16.05.2017
minno
-> Eidy: fakt super video
20:47:51
14.05.2017
14.05.2017
Čokin
-> Eidy: No ty woe......... Video super!!!
01:07:35
13.05.2017
13.05.2017
Tomáššš
-> Eidy 12.05.17 20:58:00: super videjko
00:15:19
13.05.2017
13.05.2017
Eidy
Namontoval jsem nové přední brzdy. Ty drážkovaný měly drobnou vadu, tak mi Saky udělal nový a zrovna byly v nabídce jen děrovaný. No a když jsem si dával pod nápravu hever, no nedám si ho tam tak blbě, že si proseknu hadičku od nádrže k čerpadlu? Samozřejmě že dám. Ale hadička to vydržela statečně asi 20 minut, takže začala téct, až když byl dole brzdič a náboj ve svěráku. Takže než jsem to všechno smontoval a pustil na zem, abych tam dal lavor, vyteklo pár litrů na zem. Teď to tu má takový krásný benzinový odér.
21:00:18
12.05.2017
12.05.2017
Nwkt
-> Eidy:
20:58:00
12.05.2017
12.05.2017
Eidy
13:00:44
23.04.2017
23.04.2017
SO545
-> Eidy: Jasne a nebude to prvy nakup za vekou mlakou.Dovozca enkei u nas oznamil ze enkei posiela kolesa v sadach v minimalnom mnozstve /plneho lodneho kontajnera/
To b u nas asi 15ky 4x130 nerozpredali :-)
To b u nas asi 15ky 4x130 nerozpredali :-)