Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:05:01
14.04.2017
Jindas
-> Eidy: OOO,koukám,pěkné,pěkné 2 2 4 Takže seděly všechny díly,co si po mě chtěl?
upraveno 1x, naposled 14.04.2017 14:10:52
12:55:39
14.04.2017
M@rtin
-> Eidy: To je jasné. U takovýhohle auta je technika základ.4



To já nemám za zimu hotovýho nic, stihnul jsem to pouze vykuchat 8
12:35:24
14.04.2017
Tomáššš
-> Eidy 14.04.17 00:34:42: kolesa vypadaju zaujimavo,je to zaujimava kombinacia a zmena . Ak mozem nieco napisat tak,pre mna su uz moc moderne :)



k tejto fotke este len jedna poznamocka, v predu sa mi viac paci koleso nez vzadu ,tam splyva s kotucom 6



-> Eidy 14.04.17 00:37:21: na tejto fotke skoro vypadaju ako kopretiny 1



Jasna vec ,ze kazdemu sa nieco ine paci,ja by som bol skor pre tie predosle zlate,tie sa mi skor hodili k tvojmu autu a stylu - zavody . Tieto co teraz mas su skor uz na paradu-zrazy 6



edit : gram.chyby :D
upraveno 3x, naposled 14.04.2017 12:43:45
12:12:16
14.04.2017
Eidy
-> M@rtin: 47

Je to o tom, že chci mít kvalitní věci a díly a Enkei je prostě lepší než JR. Stejně jako zadní náboje jsem mohl nechat převrtaný sériový. Ale jsou tak si říkám, že při tom zatížení a provozu by se třeba mohlo něco stát. Minimálně se můžou zkřivit a takový jsem už v ruce měl, kdy házely na tom malém průměru o víc jak 0,5mm. Tak proč si neudělat radost. 5
11:34:27
14.04.2017
Pavell
Mě se to líbí čím dál víc. Všichni jsou jen zvyklý na zlatou.4 Na živo je to určitě úplně jiný. Stejný pocity mám u svého a změně na Wolfrace. Na živo se mi to líbí a každému kdo to viděl taky. Na fotkách nic moc.

Navíc je to věc každého soudruha že? A u tebe je to věc spíše účelová.
11:16:45
14.04.2017
M@rtin
-> Eidy: Kola vypadají zajímavě, uvidíme na živo v neděli ....4



Edit: Přečtu si tady, že kola má každej tuzer a vedle na ksichtoknize tohle .... www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10211...
upraveno 1x, naposled 14.04.2017 11:20:36
10:41:57
14.04.2017
Eidy
-> Tuner#2: Já ty černý kola moc nemusím. Vypadá to dobře na sluníčku, ale v šeru se kolo úplně ztratí a můzou tam být plecháče. Enkei dělá i nějakou super černou, což je jako kouřový chrom, ale zase jenom na sluníčku. Pod mrakem je z toho obyč černá. Ne, nepřemýšlel jsem o tom. Jen o zlaté, ale tu na 15" nedávají, takže stříbrná.
10:05:50
14.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Když jsi vybíral, nepřemýšlel jsi na tímhle? To by vypadalo sakra dobře + červený nápis by ladil k autu: tyre-city.com.au/images/e nkeirpf1.jpg
10:05:13
14.04.2017
Eidy
-> Milan 136: Próblem nebyl technický, pevnostní nebo nic podobného. Jen mi trochu vadilo, že stejný kola potkávám na tunerských (tuzerských) autech a pak ten pocit, že to není originál kolo. Nemyslím samozřejmě škodovácký, ale designem a tak. Nevím, jak to vysvětlit v pár slovech. Enkei je prostě zaručená kvalita.

JR jsou schovaný na půdě do zálohy, ale střídat je nebudu.
09:51:50
14.04.2017
Vojťas
-> Eidy: za me hele taky ne, lepsi pro me obe predchozi verze. Tohle mi prijde takovy prehlidkovy, jak na "retro" taxi v praze...
08:57:57
14.04.2017
ochoda
-> Eidy: Teď, na tý fotce z boku vypadaj mnohem líp. 4 Ale taky mi tam něco nesedí, asi bych ty větrací mřížky dal do barvy auta, takhle se mi tam ty kola "ztrácej". 1 Ale když řikáš, že sou lehký a pevný a ty máš vlastně závoďák, tak není o čem. 3
08:16:18
14.04.2017
Milan 136
-> Eidy: s cinama byl nejaky problem, nebo je mas na stridani stale pripraveny?
00:54:28
14.04.2017
U-Geen
-> Eidy: no moc me to taky nebere... mozna mit ten stred jinou barvu? nevim :) treba takle n.eiba.cz/2017-04-14/2017 -04-14_09-32-12_eidy.jpg
upraveno 1x, naposled 14.04.2017 09:32:37
00:37:21
14.04.2017
Eidy
Jinak mě se líbí tyhle vic než předchozí. Jsou trochu retro, barevně ladí k chromům a hliníku a navíc ta pevnost a hmotnost. A budou další fotky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.04.2017 00:37:21
00:34:42
14.04.2017
Eidy
První fotka není úplně nejlepší. Tak co tohle? :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.04.2017 00:34:42
23:03:54
13.04.2017
bajou
-> Eidy: Vypadá to velice pěkně 4
21:59:52
13.04.2017
kamikaze
Fotka je na to moc placatá, na živo to bude o něčem jiném 52
upraveno 1x, naposled 13.04.2017 22:01:17
21:50:17
13.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy: paráda, ty kola tomu seknou, opticky vypadají lehčí než ty puvodní, za mě palec hore
21:31:31
13.04.2017
Pavel P@nkáč
-> Eidy: za me teda taky kola nesluší 8 8
21:03:27
13.04.2017
TTomas
-> Eidy: Za mne z fotky vizuálně slabší, ale kdo by to řešil pri te hmotnosti a tvrdosti. Na finální verdikt si počkám az osobně.
Extreme Tyres