Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:05:47
07.07.2016
Eidy
-> Vojťas: Jo tak. Je to normální 5Q bez pětky.
20:59:59
07.07.2016
Vojťas
-> Eidy: myslim jestli mas ctyrku jako ctyrku z petikvaltu, paty kolecko, nebo dlouhou ctyrku z 4Q, nebo co to je tedy :)
20:56:58
07.07.2016
Eidy
-> Vojťas: Všecky jsou sériový. O kvalty ani tak nejde, ale o ten přenos na asfalt. 40
20:55:22
07.07.2016
Vojťas
-> Eidy: tak me napada mas v prevodovce seriovy kolecka? a ktery? 1
20:53:46
07.07.2016
Eidy
-> ochoda: To není, no. Chtělo by to SP nějakých 3,5.

-> castrol: Jenomže datlovat do klávesnice je mnohem snazší :)

-> Tuner#2: Rád bych jim tam napsal, ale kvůli pár pitomcům si nebudu zakládat účet.

Jinak jsem si to užil, to jo. A mám další položku na seznam úprav. Prej to potřebuju. Říkal Honza. 1
20:41:43
07.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.16 20:25:11: NJ bavím se 5



Každopádně jsem rád, že to vyšlo a že jsi si to náležitě užil. 4
20:40:00
07.07.2016
castrol
-> Eidy 07.07.16 20:25:11: sak nech si to idu vzyskusat
20:38:53
07.07.2016
ochoda
-> Eidy: Tak ono ta převodovka není vyloženě sprintová bych tak řekl. 1
20:25:11
07.07.2016
Eidy
-> Eidy 07.07.16 14:19:13: Některý lidi na FB jsou prostě divný. Že prej časy na sprintu jsou hanba. 3
14:19:13
07.07.2016
Eidy
-> T: Neboj 4

-> MOLSO: www.facebook.com/jcervenk a76?fref=ts

Řeší tam mimo jiné fejkový kola a legalitu. 1
14:15:39
07.07.2016
MOLSO
-> T: bol by link ?
14:11:07
07.07.2016
-> Eidy: hezky, těšim se na vyprávění 5

jinak sleduju komentáře na facebooku....koukni...tak y nemam facebook, je to dostupný 4
13:59:08
07.07.2016
Eidy
-> Milan 136: To právě vůbec netuším. Aplikace v telefonu opět nefungovala a jak jsem byl nervózní, zapomněl jsem zapnout kameru. 10

Jinak stopa co jsem jezdil doteď, je prej dobrá pro slabý auta, ale já musím jezdit jinak.
13:38:40
07.07.2016
Milan 136
-> Eidy: parada. Uz jsem koukal dopoledne na FB. Kolik vterin jsi sundal?1
11:54:38
07.07.2016
Eidy
-> djmaso: Už jsem to tu psal, spokojenost veliká. Není to rozdíl obrovskej, ale citelnej rozhodně. Je to pohodlnější a přitom to líp sedí. Je to trochu jiný auto.

-> MOLSO: 1
11:24:00
07.07.2016
djmaso
-> Eidy: co Protlum ? jak jsi spokojen ?
10:39:14
07.07.2016
MOLSO
-> Eidy: dobre ty 1 156
10:37:38
07.07.2016
Eidy
Dneska ráno jsme si byli zajezdit v Mostě pod vedením novináře Honzy Červenky :) Na okruhu jsme byli asi jen 4 auta včetně M3 E46. Tak jsem je tam pobil, nicméně mám ještě mezery ve stopě, resp. 4 místa jezdím úplně blbě :)) Neměli jsme moc času si popovídat, nicméně Honza se vyjádřil o Kóče velmi jasně a velmi pozitivně. Bylo to super a Honza je hrozně fajn chlapík. Jo a tentokrát jsem nechal podvál doma :)

Ještě musím zvýšit tlaky v pneu, protože zadek dooost lítal.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2016 10:37:38
12:14:53
06.07.2016
castrol
-> Bohyn: 3
10:06:47
06.07.2016
Eidy
-> Bohyn: 1 Dobrá story :)
Extreme Tyres