skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:16:36
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> Tuner#2: 5q nevím, ale zbytek souhlasí.
21:09:19
07.07.2016
07.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.16 20:53:46: 5q a špéru?
21:05:47
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> Vojťas: Jo tak. Je to normální 5Q bez pětky.
20:59:59
07.07.2016
07.07.2016
Vojťas
-> Eidy: myslim jestli mas ctyrku jako ctyrku z petikvaltu, paty kolecko, nebo dlouhou ctyrku z 4Q, nebo co to je tedy :)
20:56:58
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> Vojťas: Všecky jsou sériový. O kvalty ani tak nejde, ale o ten přenos na asfalt.
20:55:22
07.07.2016
07.07.2016
Vojťas
-> Eidy: tak me napada mas v prevodovce seriovy kolecka? a ktery?
20:53:46
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> ochoda: To není, no. Chtělo by to SP nějakých 3,5.
-> castrol: Jenomže datlovat do klávesnice je mnohem snazší :)
-> Tuner#2: Rád bych jim tam napsal, ale kvůli pár pitomcům si nebudu zakládat účet.
Jinak jsem si to užil, to jo. A mám další položku na seznam úprav. Prej to potřebuju. Říkal Honza.
-> castrol: Jenomže datlovat do klávesnice je mnohem snazší :)
-> Tuner#2: Rád bych jim tam napsal, ale kvůli pár pitomcům si nebudu zakládat účet.
Jinak jsem si to užil, to jo. A mám další položku na seznam úprav. Prej to potřebuju. Říkal Honza.
20:41:43
07.07.2016
07.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.16 20:25:11: NJ bavím se
Každopádně jsem rád, že to vyšlo a že jsi si to náležitě užil.
Každopádně jsem rád, že to vyšlo a že jsi si to náležitě užil.
20:40:00
07.07.2016
07.07.2016
castrol
-> Eidy 07.07.16 20:25:11: sak nech si to idu vzyskusat
20:38:53
07.07.2016
07.07.2016
ochoda
-> Eidy: Tak ono ta převodovka není vyloženě sprintová bych tak řekl.
20:25:11
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> Eidy 07.07.16 14:19:13: Některý lidi na FB jsou prostě divný. Že prej časy na sprintu jsou hanba.
14:19:13
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> T: Neboj
-> MOLSO: www.facebook.com/jcervenk a76?fref=ts
Řeší tam mimo jiné fejkový kola a legalitu.
-> MOLSO: www.facebook.com/jcervenk a76?fref=ts
Řeší tam mimo jiné fejkový kola a legalitu.
14:15:39
07.07.2016
07.07.2016
MOLSO
-> T: bol by link ?
14:11:07
07.07.2016
07.07.2016
T
-> Eidy: hezky, těšim se na vyprávění
jinak sleduju komentáře na facebooku....koukni...tak y nemam facebook, je to dostupný
jinak sleduju komentáře na facebooku....koukni...tak y nemam facebook, je to dostupný
13:59:08
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> Milan 136: To právě vůbec netuším. Aplikace v telefonu opět nefungovala a jak jsem byl nervózní, zapomněl jsem zapnout kameru.
Jinak stopa co jsem jezdil doteď, je prej dobrá pro slabý auta, ale já musím jezdit jinak.
Jinak stopa co jsem jezdil doteď, je prej dobrá pro slabý auta, ale já musím jezdit jinak.
13:38:40
07.07.2016
07.07.2016
Milan 136
-> Eidy: parada. Uz jsem koukal dopoledne na FB. Kolik vterin jsi sundal?
11:54:38
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
-> djmaso: Už jsem to tu psal, spokojenost veliká. Není to rozdíl obrovskej, ale citelnej rozhodně. Je to pohodlnější a přitom to líp sedí. Je to trochu jiný auto.
-> MOLSO:
-> MOLSO:
11:24:00
07.07.2016
07.07.2016
djmaso
-> Eidy: co Protlum ? jak jsi spokojen ?
10:39:14
07.07.2016
07.07.2016
MOLSO
-> Eidy: dobre ty
10:37:38
07.07.2016
07.07.2016
Eidy
Dneska ráno jsme si byli zajezdit v Mostě pod vedením novináře Honzy Červenky :) Na okruhu jsme byli asi jen 4 auta včetně M3 E46. Tak jsem je tam pobil, nicméně mám ještě mezery ve stopě, resp. 4 místa jezdím úplně blbě :)) Neměli jsme moc času si popovídat, nicméně Honza se vyjádřil o Kóče velmi jasně a velmi pozitivně. Bylo to super a Honza je hrozně fajn chlapík. Jo a tentokrát jsem nechal podvál doma :)
Ještě musím zvýšit tlaky v pneu, protože zadek dooost lítal.
Ještě musím zvýšit tlaky v pneu, protože zadek dooost lítal.