Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:23:41
11.04.2015
Milan 136
-> Eidy: noo pekny. Nicmene bych asi nedaval vinu pneuservisu. Teda alespon podle toho, co vidim na foto. To vypada, ze tam ta barva fakt nedrzela a proste to strhla ta tvrda guma, kdyz se tam pres tu hranu prevlikala. Tohle neni vzaty ramenem zouvacky
12:22:35
11.04.2015
Eidy
-> Tuner#2: Počkej. Jak souvisí neumytý kola a odřená barva???
12:17:20
11.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.04.15 11:44:44: Ouuu to nepotěší, na druhou stranu ta barva byla fakt děs a třeba na fotkách z Mostu Tě ten černej zadek dost kazí dojem z auta. Tak alespoň bude motivace to udělat lépe 4
upraveno 1x, naposled 11.04.2015 12:17:39
11:55:31
11.04.2015
Eidy
-> Nwkt: No to jo. Jako hrana je dojebaná na jednom kole po celým obvodu a na druhým tak z půlky. Možná už by to bylo jedno.

Ale zevnitř od čelistí zouvačky tam není ani škrábanec. Asi je ta barva zkažená jen zvenku.
11:51:17
11.04.2015
Nwkt
-> Eidy: Ještě ti tam mohli namrdat kladivem závaží na plecháče a mohlo bejt dílo dokonáno 3
11:46:50
11.04.2015
Eidy
-> Nwkt: Dřív jo, dneska ne. Když už to zvládli předtím v pohodě, tak jsem si šel zařizovat vlastní věci. Jo a ještě mi řekli, že to mám hotový a můžu si to odvézt. Až když jsem to vyložil z auta, tak jsem si toho všimnul. Musel jsem se vracet a oni jakože "Ajoo. Ale my tu máme mašinu za půl milionu a proškolený personál atd." Samý kecy.
11:44:44
11.04.2015
Eidy
Barva je shrnutá od zouvačky, ale oni si trvali na tom, že ta barva prostě nedrží a odloupla se. Hádal jsem se i s jejich ředitelem, ale nebylo to nic platný. Tyhle kola už mi tam dělali 3x a vždycky super. Ale dneska asi barva dozrála a začala padat jako hrušky nebo co. Že prej když to zaplatím, tak mi zařídí opravu. Dementi, fakt.

Kola jsou dojebaný obě.8
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.04.2015 11:44:44
11:43:18
11.04.2015
Nwkt
-> Eidy: Koukám stejný jak u Dragona ... byl jsi u toho?
11:42:20
11.04.2015
Eidy
Radost z nových zadních pneu mi trochu zkazili "šikovníci" v Autodráb Kladno. Díky nim už vím, co budu dělat v zimě. Lakovat kola. Znova.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.04.2015 11:42:20
19:32:38
07.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 06.04.15 23:26:42: To na fotce ale není kámoše s kterým jsem jel, to je druhé Plzeňské co tam bylo 4
19:24:53
07.04.2015
Shader
-> Nwkt: -> Eidy: To určitě né, viděl jsem pár videorecenzí a BRZ vypadá na dosti zajímavé a zábavné auto 4 .
23:32:40
06.04.2015
Eidy
-> Shader: BRZ určitě nebude špatný auto. Má o 50 koní víc.

-> Nwkt: Ono jich tam bylo vícero. Jenom tady na fotkách jsou 2.
23:26:42
06.04.2015
Nwkt
-> Shader: BRZ má najeto asi 1500 km(kdyžtak mě T#2 opraví) a je v záběhu 4
22:10:01
06.04.2015
Shader
Kam se hrabe BRZ, super fotka ;-)
20:09:11
17.03.2015
Eidy
V ECU máme brouka s další upravenou mapou. Hard limiter 7301, Soft limiter na 7200 s časovým limitem 0,1s přes. Tak uvidíme, jak se to bude chovat v reálu.
18:28:00
09.03.2015
Tomáššš
-> Eidy: to hej ale ešte si počkám7
23:06:44
08.03.2015
Eidy
Ještě poznatek z budíku bohatosti směsi. Kupodivu to vzhledem k úzkopásmový lambdě neukazuje hopsa hejsa, ale celkem rozumný pohyby. A směs mám stále bohatou. Až bych řekl moc. Pohybuje se to mezi cca 11 a 13. Při odložení to padne logicky do chudý.
21:48:22
08.03.2015
Eidy
-> T: JO. 167
21:39:01
08.03.2015
-> Eidy: takže vačková polívka 3 vždyť víš, já a motory 3 hlavně, že to jezdí :-) takže na Most připraveno ? 4
21:05:22
08.03.2015
Eidy
-> Tomáššš: Taky se svezeš. 4

-> MOLSO: Když může bejt sekyrková, proč ne vačková, že jo. 3

-> T: No jasně, navařil jsem palce a flexou to pak porovnal. Chtěl jsem jiný časování. A jede to jak z praku. 47

Variátor na sací vačce byl vyběhanej. Přestože trvale přestavenej, vnitřní drážky už byly vyšlehlý a při protáčení klikou to občas povolilo, když palec sjížděl z ventilu (řetěz v tu chvíli netáhne vačku, ale vačka řetěz), a malinko se to protočilo v ose. Odhadem o půl stupně. Málo. Ale samozřejmě to cuklo do řetězu. No a nechtěl jsem, aby tam vznikaly rázy, který se pak přenášejí do celých rozvodů. Tak jsem do vnějšího obalu nařezal drážky a provařil to s vnitřkem. 4
Extreme Tyres