skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:33:48
27.05.2014
27.05.2014
Rapid05
-> Eidy: Kóče to na smyčce neskutečně sluší, seš borec, že jsi zrealizoval další sen
17:32:37
27.05.2014
27.05.2014
Eidy
-> T: Se podívej sám na ty ceny. Stojí to víceméně všude stejně. Docela rachot.
highspeedfotos.de/PhoSto/ media.details.php?mediaID= 19...
highspeedfotos.de/PhoSto/ media.details.php?mediaID= 19...
17:25:23
27.05.2014
27.05.2014
T
-> Eidy: : za kolik jsou atd.
17:19:08
27.05.2014
27.05.2014
Eidy
-> T: Cože co?
17:11:25
27.05.2014
27.05.2014
T
-> Eidy: : tak to už je na jedinci...jestli na prd fotky bez vodoznaku nebo tyhle krásný fotky s vodoznakem a zjistil jsem vůbec něco jak na ty fotky ?
16:55:01
27.05.2014
27.05.2014
Eidy
-> T: Abys tam neměl vodoznak?
16:47:19
27.05.2014
27.05.2014
T
-> Eidy: : ty fotky jsou super ani nevim proč brát příště foťák
15:39:06
27.05.2014
27.05.2014
Eidy
-> kraska98: Že nic krásnějšího a současně horšího a náročnějšího nemůže být. V každém dloubáku jsem měl pocit, že jedu proti zdi. Na horizontech naopak, že pojedu do nebe. Některá místa jsou tak stejná a podobná, že jsem prostě zbaběle odložil a čekal co bude. Jde to rvát naplno, ale někdy to jde rovně, někdy doleva a jindy doprava. V polovině zatáček jsem měl špatně zařazeno a rezervy jsou všude a velké. Stopa se dá trefit dobře, ovšem musíš trať znát a vědět přesně kde jsi a co přijde. Občas jsem si nebyl jistej. Pocitů se na mě valila spousta. Navíc dávat bacha na pomalá auta přede mnou a rychlá za mnou. Most je proti tomu dětský pískoviště. Ale je to nádhera a už jsem závislej po první dávce téhle drogy.
15:33:41
27.05.2014
27.05.2014
spyker
paráda ... gratuluju k vyplnění jednoho ze snů
15:28:06
27.05.2014
27.05.2014
kraska98
Luxus,na severní smyčce bych se taky někdy chtěl projet,co na ten okruh říkáš ?
10:32:05
08.04.2014
08.04.2014
T
-> Eidy: : super, tak držim palce,aby se zadařilo tak nám pak řekneš, co to bylo
09:04:49
08.04.2014
08.04.2014
Eidy
-> T: JO!
08:55:30
08.04.2014
08.04.2014
T
-> Eidy: : takže by jsi se dostal konečně na 7800ot. ?
22:36:14
07.04.2014
07.04.2014
Eidy
-> T: Ještě ne. Ještě musím vylepšit jednu věc na motoru, aby se točil kam má. Ale hlavně že vím, co to je. No a tan airbox prostě zesílím. Vzhled musí ustoupit funkci.
19:42:10
07.04.2014
07.04.2014
T
-> Eidy: : sakra já byl taky dneska zase příště se musíme domluvit a potkat na půl cesty takže Kóča už je 100% připravená na zelené peklo ?
ten airbox je mazec
ten airbox je mazec
17:57:15
07.04.2014
07.04.2014
Eidy
Mám radost. Byl jsem se projet, najel jsem asi 60km místama, kde jsem v životě nebyl a užil si to. Utažený zatáčky, svižný zatáčky a taky místa, kde jsem to měl dost rozkutálený. Kóča je se správným tlakem pneu preciznější a přesnější. Proti Mostu je to znát. Řízení jde lehce, převodovka funguje, motor táhne atd. Paráda.
Druhá radost je z toho, že už vím kam šáhnout, aby se motor točil až tam, kam má. A nepříjemnost trochu je, že airbox se dost bortí a budu ho muset ještě vyztužit. Ale to je drobnost. Ale i tak jsem nadšenej.
Druhá radost je z toho, že už vím kam šáhnout, aby se motor točil až tam, kam má. A nepříjemnost trochu je, že airbox se dost bortí a budu ho muset ještě vyztužit. Ale to je drobnost. Ale i tak jsem nadšenej.
19:49:46
05.04.2014
05.04.2014
Eidy
-> spyker: Odjel jsem brzo, no.
Dneska jsem hodil zpátky převážený kola, namontoval na spodek předních tlumičů unibaly a položil Kóču po týdnu na zem.
Dneska jsem hodil zpátky převážený kola, namontoval na spodek předních tlumičů unibaly a položil Kóču po týdnu na zem.
15:44:57
31.03.2014
31.03.2014
Tomáššš
-> Eidy: fotka 212 a 213 su fakt super !
00:04:40
31.03.2014
31.03.2014
spyker
16:15:54
30.03.2014
30.03.2014
Eidy
Tak a modrá brzdovka je tam. Nejdřív jsem udělal spojku, pak přední brzdy, pak zadní a nakonec pro jistotu znovu přední. Umyl jsem kola a nechám je převážit. No a můžeme vyrazit na Ring. A pokud stihnu udělat dveře, bude to bonus.