skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
07:45:31
28.03.2014
28.03.2014
vhml
-> Eidy 27.03.14 16:05:00: srovnalo, dělám to při slalomu pořád. Jen tam nesmíš nechat prsty
16:12:32
27.03.2014
27.03.2014
Luky
-> Eidy: auto které se řídí samo - nebude to trochu nuda?
16:05:00
27.03.2014
27.03.2014
Eidy
-> Filip: Super hláška
-> De&coN: Dík. Lemy rozhodně rozleštit zkusím. Maximálně je stříknu znova.
-> Luky: Bez strmého hřebenu bych asi skončil v kačírku. Ale ono by stačilo pustit volant a srovnalo by se to samo. Zřejmě. Jen si to nekdě vyzkoušet.
-> De&coN: Dík. Lemy rozhodně rozleštit zkusím. Maximálně je stříknu znova.
-> Luky: Bez strmého hřebenu bych asi skončil v kačírku. Ale ono by stačilo pustit volant a srovnalo by se to samo. Zřejmě. Jen si to nekdě vyzkoušet.
15:05:04
27.03.2014
27.03.2014
Filip
Stint 1, 4:08 brown trouser moment = moment hnedyho kalhot , dobre jsi to chytil.
15:05:01
27.03.2014
27.03.2014
Filip
Stint 1, 4:08 brown trouser moment = moment hnedyho kalhot , dobre jsi to chytil.
16:23:56
24.03.2014
24.03.2014
Deacon
-> Eidy: Videa pěkný a nečekanej drift jsi ukočíroval bravůrně
A jak jsem koukal na ty fotky lemů, tak z fotky to zas tak hrozně nevypadá, jenom škoda toho přechodu, ale zkus to rozleštit a mohlo by to být fajn
A jak jsem koukal na ty fotky lemů, tak z fotky to zas tak hrozně nevypadá, jenom škoda toho přechodu, ale zkus to rozleštit a mohlo by to být fajn
15:23:30
24.03.2014
24.03.2014
Luky
-> Klubko_: jj, něco takového - termín se používá u vytrvalostních závodů, kde stint je jízda mezi zastávkami v boxech.
-> Eidy: hnusná krize v prvním stintu (), skvělá reakce Bez strmého hřebenu by ses ale asi trochu zapotil
-> Eidy: hnusná krize v prvním stintu (), skvělá reakce Bez strmého hřebenu by ses ale asi trochu zapotil
15:15:38
24.03.2014
24.03.2014
Klubko_
-> Eidy: co znamená "stint"? To je anglicky vyraz pro "jízda"? Jakože 1. jízda, 2. jízda?
14:34:32
24.03.2014
24.03.2014
pitrs-84@
neuveřitelna kára aj volantovat umis skvele
12:29:30
23.03.2014
23.03.2014
T
-> Eidy: : to by mohlo jít
11:59:59
23.03.2014
23.03.2014
Eidy
-> spyker: Aha. Koukal jsem, kdo tam prohání starýho pašíka.
-> Fifa: Trochu mě to překvapilo. Už jsem si říkal, že se asi otočím.
-> T: Na podzim bude motivace. Včerejší stopa, původní tlak pneu, dvojka ze šikany a jen se soustředit na pozdější brzdění. Na gumách už nebude záležet, takže to můžu hnát na hranici.
-> Fifa: Trochu mě to překvapilo. Už jsem si říkal, že se asi otočím.
-> T: Na podzim bude motivace. Včerejší stopa, původní tlak pneu, dvojka ze šikany a jen se soustředit na pozdější brzdění. Na gumách už nebude záležet, takže to můžu hnát na hranici.
11:27:46
23.03.2014
23.03.2014
spyker
-> Eidy: Jo přesně tak s tím passatem
11:20:27
23.03.2014
23.03.2014
Fifa
-> Eidy: Fakt bravúrní reakce při první jízdě. To jsi ani sám nečekal, že to půjde až tolik bokem, co?
10:01:08
23.03.2014
23.03.2014
T
-> Eidy: : nojo, tak ono je to těžké teď něco nahnat, když máš ten okruh tak najetej takže bych si z toho tak moc nedělal.....spíš je strašná škoda toho omezovače, je to fakt nepříjemné :-/ to my, co máme pár kol, tak se dá nacházet spousta vteřinek
09:48:18
23.03.2014
23.03.2014
Eidy
-> T: Jo, s dvojkou ze šikany souhlasím. Zkusil jsem to takhle a není to ono. To může být vteřina, která mi chybí na nejlepší čas. Nicméně pocitově jsem jel rychleji než kdy dřív a mrzí mě, že je to jen pocit.
09:24:10
23.03.2014
23.03.2014
T
-> Eidy: : videa jsem viděl a já mylsím, že dobrý...asi ty pneu.....já jsem na zadek na poseldní jízdu přifouknul a přišlo mi to o něco lepší a jak jsi viděl, tak jsem byl skoro bez žmolků a to čas je orpoti loňsku jinde....
jen mi přijde, jestli by to nechtělo za cílovkou 2-ku....ta trojka mi přijde na výjezdu taková utahaná....
jen mi přijde, jestli by to nechtělo za cílovkou 2-ku....ta trojka mi přijde na výjezdu taková utahaná....
23:07:03
22.03.2014
22.03.2014
Eidy
-> spyker: Na časy jsem koukal a žádný zlepšení. Dávám to za vinu nižšímu tlaku v pneumatikách. Zkusil jsem to je to na houby. Tys tam byl tím tmavě modrým passatem?
23:01:28
22.03.2014
22.03.2014
spyker
tak to mě docela sejří že jsem nevidě?Já jsem si to docela užil oproti minulému roku tam je znát posun ... lepší brzdy jsou znát co ty už jsi koukal na svoje časy?
22:52:26
22.03.2014
22.03.2014
Eidy
-> spyker: Byli jsme tam od osmi do tří? Možná do čtyř. Ani nevím.
22:51:18
22.03.2014
22.03.2014
spyker
čoveče vůbec jsem tě tam neviděl v kolik si jel domu?Já přijel kolem 12 a asi v půl2 jsem jel první jízdu... aut tam bylo kvanta ale počasí parádní