Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:30:55
28.02.2014
Eidy
-> Luky: Super nápad :D
10:27:13
28.02.2014
m8rinek
-> Luky: 3 3 3 3
10:27:11
28.02.2014
m8rinek
-> Luky: 3 3 3 3
10:21:33
28.02.2014
Luky
-> Eidy 28.02.14 10:12:32: o jedněch erkových rámových bych věděl. Majitel rozřezal auto na sračky tak myslím že už je potřebovat nebude 47
10:14:30
28.02.2014
m8rinek
-> Eidy: :))) nj plandání a padání :)))
10:12:32
28.02.2014
Eidy
-> m8rinek: Přečti si to ještě jednou ;)

-> Bery: No co, přinejhorším udělám rámová okna :D
09:48:34
28.02.2014
Bery
-> kraska98: letošní zimu takhle po gramech 5 kg dole - pořád to nemá význam?

-> Eidy: vim,že v erku dávali o 2mm silnější plast do okna,protože průvan a vibrace a okno se deformovalo. Ve 150km/h jsi se tulil doprostřed aby ti to okno nenafackovalo.Pořád to bylo o 2/3 lehčí než sklo,ale nebyla tam stahovačka
09:44:34
28.02.2014
m8rinek
-> Eidy: Padání jako spouštění? Máš tam tu kliku se spirálovou pružinou?
08:06:31
28.02.2014
Eidy
-> vhml: Víc mě trápí plandání okna díky bezrámové konstrukci dveří. I když nějaké řešení už v hlavě mám.
06:56:59
28.02.2014
vhml
-> Eidy 28.02.14 00:01:45: to stahování si dobře rozmysli. Buď dej tvrzenej plast, nebo to rovnou polep folii jinak z toho budeš po pár stáhnutí velice smutnej...
01:42:58
28.02.2014
Jozka
-> U-Geen: / -> Eidy: Tak z tohohle hlediska souhlas - když si vzpomenu na pochybný MBX provedení "těfnění" a následný škrábance..
00:43:24
28.02.2014
Eidy
-> U-Geen: Přesně. Teď mám i sklo poškrábaný. Napadá bordel mezi těsnící gumu a sklo a je hotovo. Proto na lamino dveřích guma nebude.
00:32:14
28.02.2014
U-Geen
-> Jozka: tak vzhledem k tomu ze se nekdy poskrabe i sklo...
00:14:52
28.02.2014
Eidy
-> Jozka: Nemám s tím žádnou zkušenost. Možná to má tvrdší povrch, ale pořád je to plast.8
00:02:55
28.02.2014
Jozka
-> Eidy: A ta (dosti drahá) varianta Lexanu, údajně odolná proti poškrábání, ta nefunguje ?
00:01:45
28.02.2014
Eidy
-> m8rinek: Když já mám stažený okno rád. Pokud to jen trochu jde, mám obě dole.

-> U-Geen: Přesně o tom uvažuju. Lepší jednou za čas přelepit folii než měnit okno.
23:57:24
27.02.2014
U-Geen
-> m8rinek: kdyby se na ten makrelon dala folie, tak by to mozna pomohlo ne?
23:47:47
27.02.2014
m8rinek
-> Eidy: Líp než podřený okno, i když nevim jak často ho stahuješ...
23:41:58
27.02.2014
Eidy
-> m8rinek: Ne. Nechám normálně stahovačky. Šoupačky tam jdou nakurvit vždycky. Navíc jak by to na Kóče vypadalo? Na v podstatě sériovým autě.
upraveno 1x, naposled 27.02.2014 23:42:24
23:40:05
27.02.2014
m8rinek
-> Eidy: Šoupačky nebudou?
Extreme Tyres