Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:45:22
15.02.2014
Eidy
-> castrol: Myslíš jako vyklepávání a rovnání? 1

-> Tomáššš: Nepruď. 1 Záclonu jsem dneska vyvětral po silnici a teď ji větrám doslova.



Kóču jsem dneska navrčel, odvzdušnil chlazení a nechal trochu prohřát motor. Úůůůůů, je krásný cejtit ty koně pod kapotou. Už se nemůžou dočkat, až je vypustím. 5
14:09:07
15.02.2014
Tomáššš
-> Eidy: samozrejme,ze rozumiem ;) len som ta chcel troska podpichnut 40 6
20:01:59
14.02.2014
castrol
-> Eidy: podla mna zmena nastane po nordschleife 1
upraveno 1x, naposled 14.02.2014 21:03:51
19:51:56
14.02.2014
Eidy
-> Tomáššš: Není to jen o čase, ale i o dalších věcech. Nicméně o víkendu má být hezky, takže to shodím z plátna, projedu se, vyhážu koberce a uvidíme co dál.
19:48:40
14.02.2014
Tomáššš
-> Eidy 14.02.14 19:42:49: ty sa nudis ? mas druhe auto,tak sup sup do prace 40 1
19:42:49
14.02.2014
Eidy
-> castrol: Díky. Ale změny tuhle zimu nic moc proti předchozím letem, takže trochu nuda. Ale ještě není všem dnům konec. 4
18:35:59
14.02.2014
castrol
-> Eidy: parada ale co od teba aj ine cakat
18:34:48
14.02.2014
Eidy
Expanzka je na svém místě, víčko upraveno na 1,5 baru (t varu čisté vody 140°C 40), teď už to jen natočit a odvzdušnit a jsme v podstatě připraveni na sezonu 2014.5
16:55:04
11.02.2014
-> Eidy: : dobrák 40 držák úplně ne,ale mám už v hlavě 2 novinky, co by se dalo možná udělat carbonový 168
16:53:25
11.02.2014
Eidy
-> T: Tak to zkus a dej pak vědět. 3
16:51:51
11.02.2014
-> Eidy: : OK, bude to muset vyzkoušet někdo jinej 40
15:16:25
11.02.2014
Eidy
-> T: No, vím třeba jak dopadl kryt na ventildeklu. Není zničenej, ale jak pryskyřice teplem povolí, tak všechen vzduch uvnitř napěnil. A to nevím, co to udělá s pevností. Určitě existujou pryskyřice na velkou teplotu, ale takovou já nedisponuju. Už mám rozpracovanej držák z kovu, ale těžký to nebude. 4
14:12:24
11.02.2014
-> Eidy: : tak držák ve vodě nebude a navíc něco uchladí asi ten plášť expanzky, tak vem někde kus nějakýho odřezku a dej ho třeba na hodku vařit ve vodě 4

já mám levý držák chladiče carbonový 4
13:20:47
11.02.2014
Eidy
-> T: To mě napadlo, ale co až budě mít kapalina 120°C?
12:56:38
11.02.2014
-> Eidy: : už je na čase,aby jsi vyzkoušel carbon jako držák 4
12:45:40
11.02.2014
Eidy
-> Tommyk: Tohle by šlo možná použít pro suchej karter, ale jinak oil catch nepotřebuje tlakový víčko. 4

-> T: Ftku jsem včera udělal, ale byla mázlá. Dneska budu pokračovat na nějakém lightweight držáku. 1
10:47:15
11.02.2014
Tommyk
-> Eidy: no já nevím, bylo to první do mě napadlo 3 Tčko má asi pravdu, což..?
upraveno 1x, naposled 11.02.2014 10:47:28
10:40:15
11.02.2014
-> Tommyk: : to bude spíš na vodu 4



-> Eidy: : hurá, takže dneska uvidíme fotku na autě ? 40 3
09:34:22
11.02.2014
Eidy
-> Tommyk: Myslíš?
Extreme Tyres