Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:41:30
10.01.2014
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Můj osobní názor je více krátkých napříč.Ale jsem bez pokročilých znalostí mechaniky.
upraveno 2x, naposled 10.01.2014 10:43:09
06:11:18
10.01.2014
radekp
-> Eidy: No tak to je síla. Upír z Feratu mě taky hned napadl. Nevím jestli budeš chtít plochu překrýt další tkaninou, ale podívej se na materiál Airex / Herex. Jsou to pěny právě na takové vyztužování. Kdybys chtěl, mám doma ještě plno vzorků z diplomky...
00:22:22
10.01.2014
gyuri33
-> Eidy: -> Eidy: nemusi to byt doslova X ale trebarz )(
upraveno 1x, naposled 10.01.2014 00:22:54
00:17:24
10.01.2014
Eidy
-> gyuri33: X bude veprostřed, kde je největší síla, zeslabený na polovinu. To nee.
00:13:30
10.01.2014
gyuri33
-> Eidy 09.01.14 23:54:31: skusit X-ko z 3-och stran ?
23:54:31
09.01.2014
Eidy
Poprosím pány s pokročilou znalostí mechaniky, aby mi poradili. Nejdřív jsem vymejšlel jak dát dovnitř vzpěry a řešení jsem našel rychle. Ani by to nebylo vidět, ale nechci uvnitř narušovat proudění a navíc by to bylo bodový zatížení. Takže nakonec zvenku přilepím něco (asi uhlíkový trubky). A moje otázka zní; Co je lepší, dát víc krátkejch nosníků napříč nebo dlouhý podélně?
21:32:10
09.01.2014
Nwkt
-> Eidy: Bacha ať ti to taky nesežere ruku
Upír z Feratu - 009
21:31:39
09.01.2014
Eidy
-> U-Geen: Cuore sportivo konečně dostálo svému jménu. 3
21:30:24
09.01.2014
U-Geen
-> Eidy: It's alive! :-)
21:29:30
09.01.2014
-> Eidy: : asi bych se nebál na to sání stoupnout, takže tohle je fakt slušný 131
21:26:18
09.01.2014
Eidy
-> Tuner#2: Asi máš pravdu.



Jinak abyste věděli, že nekecám, tak
Pumpující sání
3
21:17:55
09.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.01.14 20:56:53: Hmm, takže to taky odflákli.



Hele asi je vyhodíme oba a začnem si dělat auta sami ne? Na fóru se dá vyčíst jak na to, tak to třeba zvládnem 4



Ale jinak mazec 9
21:11:29
09.01.2014
-> Eidy: : vzhledem k tomu, že jsem to sání měl v ruce, tak se tak divím 131

tak jedině dát doprostřed rozpěrku....... závit s velkejma podložkama a to by mohlo fungovat 4
21:06:04
09.01.2014
Eidy
-> T: Úchylný co? 6 vrstev skla a jedna karbonu a pumpuje to jako divý.

-> m8rinek: Až to praskne, tak to budu řešit.1
21:04:33
09.01.2014
Eidy
-> vhml: Tak nějak 3 . Naštěstí jestli praskne, tak to prostě bude brát falešnej vzduch. Na plnej ceres to není znát a při zavřený klapce to bude mít vyšší volnoběh no. Starý sání mi prasklo minimálně čtyřikrát. 40

Ale když se do toho opřu rukou, tak to prostě nezmáčku ani z poloviny. To musí bejt ukrutná síla.1
21:02:45
09.01.2014
m8rinek
-> Eidy: Co tam přikarbonovat na příč nějaký žebro třeba z hliníkový pásoviny?
21:01:04
09.01.2014
-> Eidy: : to sání se prohejbá ? 131
20:58:09
09.01.2014
vhml
-> Eidy 09.01.14 20:56:53: chybí málo aby žralo i děti kolem cesty 3



Co z toho motoru asi zbyde až to sání praskne a nasaje se samo :-D
upraveno 1x, naposled 09.01.2014 20:59:03
20:56:53
09.01.2014
Eidy
Cýjo, sání je nainstalovaný a zkuzmo jsem to nadráždil. Kolem volnoběhu to nemá na polochtání takovou odezvu díky většímu objemu komory, ale s tím jsem počítal. S čím jsem ovšem nepočítal resp. mě nenapadlo, že to bude až tak moc, tak to je deformace komory vlivem podtlaku. Střed vrchní plochy pumpuje minimálně o 5mm. 9 Tak to abych si to původní sání nechal a možná ho budu ještě vracet.
12:13:49
09.01.2014
Eidy
-> radekp: Jenže trumpetky jsem chtěl pěkný především zevnitř, takže by to znamenalo třídílnou formu dělanou na CNC. A navíc nevím, jak bych ty půlky k sobě slepil, aby to bylo hezký. Beztak to musíš přetáhnout tkaninou. Jako neříkám, že to nejde udělat líp, ale v mých možnostech to není. A nebo dvoudílná forma, natlačit dovnitř tkaninu (ideálně prepreg), složit a dovnitř dát nafukovací jádro, namáčknout na stěny a do pece. Jako u Koenigseggu. 1 Ale tohle jde mimo moje možnosti.



A díky.
Extreme Tyres