Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:04:53
16.10.2013
Eidy
-> Tuner#2: Nemáš za co. Bylo to fajn a za týden zdar. 4
18:30:33
16.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Díky za návštěvu, prima to dnes uteklo v práci 4
upraveno 1x, naposled 16.10.2013 18:30:51
20:40:26
11.10.2013
Eidy
-> T: Tobě určitě jo.
20:34:32
11.10.2013
-> Eidy: : a to se to o mě moc často neříká 3 hurá 40 ale chápu dobře teda, že mě by se protlum vešel ? 40
20:31:34
11.10.2013
Eidy
-> T: 4 Ty jsi ale chytrý hoch.
upraveno 1x, naposled 11.10.2013 20:31:56
20:29:10
11.10.2013
-> Eidy: : nevejde se protlum ze stejného důvodu jako jsou nejspíš zničené ty spaxy ? 4
20:01:55
11.10.2013
Nwkt
-> Eidy: Poštovního holuba nezastřelí, když se nesmí přepravovat letecky ne 1
19:58:21
11.10.2013
Eidy
-> minno: Co se mi směješ? Za to nemůžu, že jsem nešikovnej. 1 Každej nemůže bejt jako ty.



Spaxy dneska objednány, záloha zaplacena a do Mostu to prej stihnou (cenovka 5600kč za přední). Tak šup šup a běda tomu, kdo zastřelí poštovního holuba s tlumičema na krku.

Ještě jedna věc; ptal jsem se i na možnost repase přímo ve Spaxu a bohužel tyhle tlumiče nerenovují. 8
19:34:07
11.10.2013
minno
-> Eidy: 3 3
21:43:43
10.10.2013
Eidy
Držák kamery na místě a otázka tlumičů vyřešena. Zítra ráno objednám a bude opět SPAX bo Protlum se mi tam nevejde.

Teda říkali to machanici 1 .
17:48:12
09.10.2013
Eidy
-> T: Tak gratuluju. A tos mi připomněl, že já vlastně připravenej nejsem. Musím namontovat držák kamery.
17:45:20
09.10.2013
-> Eidy: : tak to mě toho ještě dost chybí,ale makám, jak můžu 4

zkouška složena, čekám na řidičák

auto s podválem má zajistit příští týden kamarád

helma je objednaná

ještě bych chtěl stihnout STK a pak už jen zkotrolovat celé auto a zařídit nějaké to nahrávací zařízení a bude to 4
21:02:35
08.10.2013
Eidy
Tak dnes proběhal instalace jinýho čipu, tak to, doufám, bude makat dle očekávání. V garáži se to jeví stejně jako předchozí, ale snad by měl bejt lepší. Tak budeme v Mostě testovat. Pro jistotu si vezmu i ECU s ozkoušeným čipem.

Vyměnil jsem olej po 1200km od GO a paráda. Na výpušťáku byl jen slabý povlak kovovýho prachu, jinak paráda, olej čistej. Pro lepší pocit jsem namontil i větší filtr než origo. Takže já jsem do Mostu připraven 1 .
09:11:35
06.10.2013
vhml
Pokud skutečně pořádný svezení, tak to nejlepší co Šumava nabízí je tohle: goo.gl/maps/jp0cG



Tam je schopnej na těch 150km zmizet z motorky celej milimetr vzorku :-)
09:04:41
06.10.2013
MATTESS
-> vhml: mně to přišlo zajímavější naopak 4
09:00:27
06.10.2013
vhml
-> MATTESS 03.10.13 23:25:02: přes Nýrsko je to určitě zajímavější cesta. Přes Běšiny máš sice vracáky, ale přes Nýrsko se to pořád někam kroutí na užší silnici.
23:25:02
03.10.2013
MATTESS
-> TUNER: přes Nýrsko mi to přijde rovnější (?)
23:18:18
03.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: NJ když já mám jen běšky s malým B 8 3
20:59:32
03.10.2013
TUNER
-> Tuner#2: -> MATTESS: Přes Běšky jedu jen párkrát do roka,zato přes Nýrsko jezdim v zimě pravidelně....aspoň už víte proč se vždycky těšim na zimu a jak si to cestou na lyže užívam.....naštěstí tam nesmí solit 1



....sbalte lyže a v zimě vás vyvezu sebou 4
21:33:29
02.10.2013
Eidy
-> wlad: Díky. Že ty se tam neukážeš.



Sháním nějaký prkotiny viz. skoda-virt.cz/cz/.../1739 25-motor-steracu-110r
upraveno 1x, naposled 02.10.2013 21:34:14
Extreme Tyres