Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:27:17
29.09.2013
Eidy
Díky Běšinskému srazu jsme najeli 438km bez sebemenšího zádrhele. To vlastně kecám. Vibracema se mi vyklepal a ztratil šroubek od předního rozdělovače, které držel v motoru vlastní vahou a úhel díky zapalovacím kabelům. Musel jsem vyndat šroub z olejový vany a kontramatku z motoru stěračů 40. Nebyl zalepenej, no. Ale jinak všechno v cajku a Kóča dokonce vybojovala několik ocenění. Asi proto, že spala pod dekou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.09.2013 16:27:17
13:40:37
20.09.2013
takže koukám příjemná sešlost, tak to se budu těšit 5 4
10:53:13
20.09.2013
vhml
-> Eidy 20.09.13 10:41:58: tak tak :-)



Stejně mám vždy v pátek volno, tak proč tam nevyrazit rovnou :-)
10:41:58
20.09.2013
Eidy
-> vhml: Jistota je kulomet.1
09:52:55
20.09.2013
vhml
My jedem do Běšin pro jistotu už ve čtvrtek odpoledne, abysme něco nepropásli :-D
21:50:17
19.09.2013
Milan 136
-> Tuner#2: -> Eidy: 3 3 3 3



těším se tam. počasí snad vyjde. a musím navoskovat auto, snad to stihnu
21:47:47
19.09.2013
Eidy
-> Milan 136: Posledně ses rád přidal a teď budeš dělat hérečku.3
21:46:41
19.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: Beztak pojedeš s Deaconem 114 3
21:04:25
19.09.2013
Milan 136
Tady to zavání nějakou gay akcí3

Radši jedu sám3 3 3
19:32:42
19.09.2013
MATTESS
-> Tuner#2: 1
17:21:35
19.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: JJ 4



A já pojedu s MATTESS 5 Ještě, že máme ty partnerské dvojice 2 3
17:14:29
19.09.2013
Nwkt
-> T: To je ten s tou červenou feldou?
17:00:09
19.09.2013
-> Eidy: : jsem na tom podobně, jen místo Tomáše mam Petra 40 4
15:59:57
19.09.2013
Eidy
-> T: Běšiny určitě. Když bude hezky, tak Kóčou, když hnusně, tak se ZdrubT.
15:29:38
19.09.2013
-> Eidy: : takže jedeš Běšiny? 4
13:03:04
19.09.2013
Eidy
-> T: jojo, na zajetí. Po 100km jsem vyměnil samotnej filtr a před Mostem chci i s olejem. Běšiny bych dal ještě na starej, ale v Mostě to chci brousit na novej.
12:38:06
19.09.2013
-> Eidy: : olej jsi měl na zajetí nebo proč měníš ?

a Běšiny ? 4
12:17:39
19.09.2013
Eidy
-> matoo: tak to je jasný, že se přeci neumažu. Jim to zas odvezu. Zaplatím jim za racing a nalejou mi tam M6AD, jak je znám.
11:44:49
19.09.2013
Nwkt
-> matoo: Jj, mechanici asi nic moc, když neumí ani otáčkoměr dát rovně 47
11:29:56
19.09.2013
matoo
-> Eidy: ten olej snad nebudes menit sam, ked mas na to lidi, ne? ale daj pozor co ti tam naleju, aby ti tam nedali nejaky vyjetak :D
Extreme Tyres