Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:50:53
10.09.2013
radekp
Je fajn, že to protahuješ po ose...už jsi vyškolil nějaké tédéí?



e: tyhle léta už mám(e) za sebou, ale pořád jsme tak trochu velcí kluci...
upraveno 1x, naposled 10.09.2013 20:51:40
20:42:39
08.09.2013
Alenka
-> Eidy: jj, tim hnedym. Za tebou jelo jedno auto a pak dlouho nic, tak jsem si rikal, ze bych se otocil, jestli bys treba nechtel Koce trosku protahnout perka, ale nakonec jsem si to rozmyslel, ze nebudu otravovat :)
19:46:15
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: aha. já si s ním psal a řikal že se na to podívá, ale pak už se mi taky neozval, tak nevím..

ale hlavně že ti to jezdí :)
17:15:50
06.09.2013
Eidy
17:12:26
06.09.2013
Eidy
-> Tuner#2: hehe. Tak ještě něco pro tebe :)

-> Alenka: svym hnědým Fáčkem? Tak to jsem si fakt nevšimnul. Sorry.

-> Tommyk: nikdo se mi ještě neozval. Zatím tam mám čip z Řecka do 7200, ale je na cestě další do skutečnejch 7800.
14:17:01
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: ten čip už máš vyřešenej? ani nevim jestli se ti ozval ten člověk ode mě..
11:57:50
06.09.2013
Alenka
-> Eidy: jel jsem proti tobe Favoritem na vyjezdu ze Zeliz, maval jsem, ale ty sis me vubec nevsiml 1

Kazdopadne, Koca v pohybu na poradne silnici vypada popici.
11:37:51
06.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tady už je to jak na facebooku, fotky on-line z cesty. Užij si to chlape 4
11:13:24
06.09.2013
Eidy
Zámek v Zahrádkách.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.09.2013 11:13:24
11:12:25
06.09.2013
Eidy
Jsem na cestě na "Den s embéčkem". Kóča funguje parádně, zatáčky na Dubou jsou super a motor s novým čipem je teď, řekl bych, psychicky vyrovnaný :) Mezi 4-3 tis. si povídá sám pro sebe do výfuku a občas si hezky střelí. Běh je hladší, klidnější a má to trochu víc koule :)

Pumpa Liběchov
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.09.2013 11:12:25
20:20:46
28.08.2013
vhml
-> Bery 25.08.13 22:39:23: že bych ten 5kanál zavrhnul dřív než jsem ho doladil ke spokojenosti? 3
22:57:30
25.08.2013
afro100
-> Bery: hmm, taky motorcek stieracov by sa mi tiez lubil .. :):)
22:39:23
25.08.2013
Bery
-> Eidy: to by mohl utáhnout.i při hustějším mrholení:-)

je to...byl to favorit sprint??Je tam udělaná hlava,oplechovaný těsnění pod hlavou,vačka(29X),vyvážen o,odlehčený setrvák,řemenice.Takový ty základní věci aby se člověk dostal na těch + - 95kobylek..točilo to a tahalo!!! přez 7000,7500jsem řadil....olej 10W60

Bral jsem ten motor kdysi od Bodi Krejčího...
22:36:30
25.08.2013
Eidy
-> Tuner#2: Nene, budu chtít jen tlumiče. Pružiny jsou fajn. Křístek to bude muset naladit na docela malý zdvih 1 .
22:24:56
25.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.08.13 09:27:55: Počkej, jak to teď myslíš? Jako stavitelnej Protul a nebo nebo jen tlumiče? Stavitelnej je ještě o kus víc v základu a tlumiče jsou naopak o dost levnější 4 Přijde mě, že Křistek to ladí na docela velký zdvih s poměrně malou tuhostí. Je to s ním samo na domluvě, ale posílat x krát tlumiče v sézóně kdy to můžeš vyzkoušet je naprd 8
22:05:50
25.08.2013
Eidy
-> ZdrubT: Chceš Beryho motor na pohon stěračů? 3
22:02:14
25.08.2013
ZdrubT
Taky potřebubu pořešit nějakej ten moturek stěraču, ale asi na to zas nebudou peníze.10 Zatim to nějak jede.

-> Bery: co to je zač???
21:18:47
25.08.2013
mirecek.666
-> m8rinek: víc než spokojenost;-)
Extreme Tyres