skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
08:04:55
09.07.2013
09.07.2013
minno
-> m8rinek 08.07.13 22:45:44:
23:43:34
08.07.2013
08.07.2013
Star LC20
havlik 08.07.13 22:47:00 napsal:
→ m8rinek: stačí hodit přes boudu
Jinak zrychlení hodně dobrý
→ m8rinek: stačí hodit přes boudu
Jinak zrychlení hodně dobrý
22:48:43
08.07.2013
08.07.2013
Eidy
-> m8rinek: Dělám co můžu
22:47:00
08.07.2013
08.07.2013
havlik
-> m8rinek: stačí hodit přes boudu
22:45:44
08.07.2013
08.07.2013
m8rinek
-> Eidy: Jsi tu GLSku solidně překopal :))).
22:43:30
08.07.2013
08.07.2013
Eidy
Přidal jsem údaje ze sprintu. Z něj plyne, že zrychlení 0-160 je asi 15s. Celkem dobrý.
08:45:19
08.07.2013
08.07.2013
Eidy
-> Jindas: Ahoj. Díky za poklonu. Snažím se. Šlo by to dělat ještě líp, ale to až příště. Některý úpravy prostě nejsou bezchybný. Ale díky.
Taky to máš dobrý.
Jinak já bral redukci ze speedpro www.speedpro.eu/motor-tun ing-chladice-oleje-prislus enstvi-c-32_252.html ale tam je bez prodloužení pro filtr. Já to teda náhodou měl, ale jinak bych vzal odsud www.motorsportshop.cz/cat egory/.../32.html Ceny jsou srovnatelný, navíc tady si můžeš vybrat ten správnej závit prodloužení, který je u Škodovky 3/4". Kalmar má i hadice, který si doma složíš sám, ale vyjdou tě na několik tisíc. Když vezmeš do ruky chladič a redukci a skočíš s tím za někým, kdo hadice dělá, tak dost ušetříš. Jen musíš chtít hadice do 150°C. Mě vyšly obě hadice na 700Kč bez papíru. A až ti tam bude lisovat koncovky, tak musíš přesně vědět, jak mají být proti sobě natočení. Pokud tam budeš mít kolena jako já. Tuhle hadici totiž nenakroutíš ani o prd. V oblouku se to poddá, ale jinak to ten pancíř nepustí. Takže asi tak.
Taky to máš dobrý.
Jinak já bral redukci ze speedpro www.speedpro.eu/motor-tun ing-chladice-oleje-prislus enstvi-c-32_252.html ale tam je bez prodloužení pro filtr. Já to teda náhodou měl, ale jinak bych vzal odsud www.motorsportshop.cz/cat egory/.../32.html Ceny jsou srovnatelný, navíc tady si můžeš vybrat ten správnej závit prodloužení, který je u Škodovky 3/4". Kalmar má i hadice, který si doma složíš sám, ale vyjdou tě na několik tisíc. Když vezmeš do ruky chladič a redukci a skočíš s tím za někým, kdo hadice dělá, tak dost ušetříš. Jen musíš chtít hadice do 150°C. Mě vyšly obě hadice na 700Kč bez papíru. A až ti tam bude lisovat koncovky, tak musíš přesně vědět, jak mají být proti sobě natočení. Pokud tam budeš mít kolena jako já. Tuhle hadici totiž nenakroutíš ani o prd. V oblouku se to poddá, ale jinak to ten pancíř nepustí. Takže asi tak.
00:11:28
08.07.2013
08.07.2013
Jindas
-> Eidy: Prosím tě,kdepak teda si sehnal tu redukci,šroubení,hadice a chladič? Sosnul bych si dáčo také pro mého prcka :-)
Vím,že jsme se o tom bavili,ale moje hlava děravá to jaksi zapomněla... prosím kdyžtak SZ.
Jinak je to nádhera vidět tenhle krásnej stroj,teda KÓČU, na živo ,je to lahodící oku i uchu a krásně dopracovaný do detailu
Já se před touhle prací jen
Vím,že jsme se o tom bavili,ale moje hlava děravá to jaksi zapomněla... prosím kdyžtak SZ.
Jinak je to nádhera vidět tenhle krásnej stroj,teda KÓČU, na živo ,je to lahodící oku i uchu a krásně dopracovaný do detailu
Já se před touhle prací jen
23:59:00
07.07.2013
07.07.2013
Eidy
-> Star LC20: Ty jo. Ještě chvíli a budu nafoukanej kořen . Díky. Lidi jako ty jsou fajn. Těším se na další setkání.
22:50:25
07.07.2013
07.07.2013
Star LC20
Bylo mi potěšením a ctí se s Tebou osobně setkat a dát řeč. Taky jsi v reálu normální fajn kořen, překvapivě Sranda samozřejmě.
Jinak asi nemá cenu zbytečně plýtvat superlativy, nicméně Tvoje auto jsem doteď znal jenom z fotek, ale na živo je to neskutečná bomba. Neskutečná... Opravdu úcta Tvojí práci. Úchvatný.
14:48:26
07.07.2013
07.07.2013
Eidy
-> Dušan: Díky pane. Ty to máš taky moc pěkný. Taková normální škodovka, která jede jako střelený prase. Jinak kdybys neměl co dělat, můžeš oturbit dvoulitr. O jednom bych věděl.
-> Tomaso435, dragon_cb_cz: Díky pánové. Potěší to.
-> Alenka: Aha. Tak tedy těšilo mě.
-> Tomaso435, dragon_cb_cz: Díky pánové. Potěší to.
-> Alenka: Aha. Tak tedy těšilo mě.
13:36:59
07.07.2013
07.07.2013
Alenka
-> Eidy: ja byl ten mimon s hnedym Favoritem
13:11:57
07.07.2013
07.07.2013
dragon_cb_cz
Vidět tohle auto na živo byl zážitek, ač jsem zastánce originálů tak Kóča na mě fakt udělala dojem.. docela zásadní přestavba provedená tak citlivě, že to vůbec neruší původní charakter auta.
12:36:54
07.07.2013
07.07.2013
Tomaso435
no tak jsem ten povoz poprvé viděl... klobouček dolu ;) parádní, hlavně ty pantofle uvnitř na přezutí
12:33:49
07.07.2013
07.07.2013
Eidy
-> Alenka: Díky díky. A tys měl jaký auto vlastně? Hezký Fa tam byly snad 2. Nepérovo a pak to hnědý.
-> Tuner#2: Dušan měl 14,56s.
-> Tuner#2: Dušan měl 14,56s.
12:24:55
07.07.2013
07.07.2013
Dušan
Musím říct, ze svezení parádní. Je to správnej závoďák. To saní uvnitř tomu dodává efekt. Smekám klobouk na kompletním zpracováním a zaslouženě první místo v nej úpravách . Jinak každá vteřina na 400 stojí moc koní nebo kil. Každopádně na 2L motor dobrej čas.
09:26:57
07.07.2013
07.07.2013
Alenka
-> havlik: 1,4 se seriovym sanim a litinovym svodem.
09:12:00
07.07.2013
07.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.13 01:09:51: Jsem zvědav na porovnání s ostatníma vždy hraje roli i terén dráhy a počasí ale jinak čas slušnej podobný má Luboš se Zelenkou.
08:55:38
07.07.2013
07.07.2013
havlik
-> Alenka: ty v tom máš 1.5?
08:53:25
07.07.2013
07.07.2013
Alenka
-> Eidy: ja mel na stejne trati s potunenym Favoritem 16.07, takze to asi dobry je.
Kazdopadne, Koca nazivo vypada mnohem lip nez na fotkach a je to skutecne paradni vuz, smekam pane :)
Kazdopadne, Koca nazivo vypada mnohem lip nez na fotkach a je to skutecne paradni vuz, smekam pane :)