skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:42:35
01.06.2013
01.06.2013
m8rinek
Je zajímavý, že ať člověk udělá řešeto z čehokoli, tak uspořená váha děravosti vůbec neodpovídá :D
00:25:47
01.06.2013
01.06.2013
Eidy
-> Lubes: Tak venku pořád prší, tak co mám dělat?
00:03:36
01.06.2013
01.06.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: neni to aj zbytočné?
00:02:08
01.06.2013
01.06.2013
Eidy
Když Pánbůh dopustí, tak i vrtačka spustí.
Bohužel jsem sundal jen něco přes 300g. Čekal jsem víc.
Bohužel jsem sundal jen něco přes 300g. Čekal jsem víc.
20:25:15
29.05.2013
29.05.2013
Eidy
-> T: jojo. Ještě mi chybí chladič oleje a budu muset vyměnit převodovku. Nicméně jezdit můžu.
19:12:24
29.05.2013
29.05.2013
T
-> Eidy: : takže už je totál připraveno na sezonu včetně pásů ?
19:08:12
29.05.2013
29.05.2013
Maťulo
-> U-Geen: stretli sa uz rano v servise?
19:05:50
29.05.2013
29.05.2013
U-Geen
-> vhml: tak je to ital :-) vis proc se ridici italskych aut behem dne nezdravej?
18:45:21
29.05.2013
29.05.2013
Eidy
-> vhml: Tak ono to fungovalo už i na jaře v Mostě, ale nedostatek oleje udělal svoje. Zas bych nebyl tak kritickej.
18:42:24
29.05.2013
29.05.2013
vhml
-> Eidy: tak aspoň že už to konečně nějak funguje
19:39:15
28.05.2013
28.05.2013
Eidy
Před chvílí jsem se vrátil z projížďky. Vzal jsem s sebou i ZdrubT a jeho eReSu. Vzali jsme to okreskama přes Beroun a hezky se projeli asi 50km. Alfička šlape parádně. Olej došel k 80°C a pořád to mazalo přes 4 na volnoběh. Jen se mi zdá, že ten motor jede o něco míň, než čistá 75. A teď je otázkou, proč to tak je. Buď má delší zdvih i přes lehčí hmoty menší dravost, nebo je to ještě syrový, nebo jsem si už zvyknul :) Když ho podržím, tak se kolem 4500 ot probere a letí nahoru k omezovači jako vítr. Lenoch to opravdu není. Ale ta převodovka je k tomu úplně špatná .
Zkusil jsem odpustit pneu o 0,2, takže mám 2 vpředu a 2,2 vzadu a přísahal bych, že to víc klouže. Ačkoliv jsme to vyloženě netavili, několikrát jsem kontroval. Takže to vrátím na osvědčených 2,2/2,4.
A závěr byl takový legrační. Sice mi nejdřív zatrnulo, když jsem to viděl, ale nakonec ten smyk v křižovatce dopadl dobře a eReSe se nic nestalo. Jak říkám, netavili jsme to .
Zkusil jsem odpustit pneu o 0,2, takže mám 2 vpředu a 2,2 vzadu a přísahal bych, že to víc klouže. Ačkoliv jsme to vyloženě netavili, několikrát jsem kontroval. Takže to vrátím na osvědčených 2,2/2,4.
A závěr byl takový legrační. Sice mi nejdřív zatrnulo, když jsem to viděl, ale nakonec ten smyk v křižovatce dopadl dobře a eReSe se nic nestalo. Jak říkám, netavili jsme to .
08:44:43
26.05.2013
26.05.2013
Bery
-> Eidy: všude,kde dělají hydraulické hadice a nejsou to šmudlové.V pondělí jsem to absolvoval.Na míru a do teflonu,s veškerým těsněním,s náhradním šroubením cca 1000kaček. nic moc fotku hodim k sobě k autu.
10:40:39
24.05.2013
24.05.2013
Eidy
Před časem mi tu někdo nabízel kontakt na výrobce hadic k chladiči oleje. Teď by se mi to hodilo. Nejlíp oplejtaný nerezem. Dneska jsem zjistil, že zemědělci mají hadice jen do 100°C. Já chci do 150°C.
Díky za pomoc.
Díky za pomoc.
20:30:10
23.05.2013
23.05.2013
Eidy
-> U-Geen: Ale zase bych měl nejrychlejší couvací auto
20:23:53
23.05.2013
23.05.2013
U-Geen
-> Eidy: to by mohlo bejt priste i subaru, akorat by ti to couvalo no :-))
20:10:21
23.05.2013
23.05.2013
T
-> Eidy: : kus za kus s takovou úsporou váhy, to je krásný tak jen ať už teda dělá motor jen radost
19:51:28
23.05.2013
23.05.2013
Eidy
-> T: Bloky a hlavy jsou od 75 jiný. Ale ventily, vačky, kliky, ojnice, písty a vložky pasujou. A když je nabídka na celej motor, nejde moc váhat. Njedřív jsem sháněl jen 75, ale pak mi přišla pod ruku celá 164 kvůli vačkám. Zkusil jsem vnitřky do 75 a voila, ono to tam šlo.
Alfisti to ani netušili. Písty jsou o 80 a ojnice asi 120g lehčí.
Alfisti to ani netušili. Písty jsou o 80 a ojnice asi 120g lehčí.
19:46:00
23.05.2013
23.05.2013
T
-> Eidy: : no tak bude do zásoby a až budeš jednou chtít ten plochej 6-ti vál, tak tyhle díly to po prodeji zaplatí
a to ten výpis typů jak píšeš se shoduje a pasuje to do sebe ?
tak snad vytahnu taky erko v sobotu
a to ten výpis typů jak píšeš se shoduje a pasuje to do sebe ?
tak snad vytahnu taky erko v sobotu
19:36:23
23.05.2013
23.05.2013
Eidy
-> kamikaze: Nene, příští motor bude plochej šestiválec i se špajzkou