Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:42:35
01.06.2013
m8rinek
Je zajímavý, že ať člověk udělá řešeto z čehokoli, tak uspořená váha děravosti vůbec neodpovídá :D
00:25:47
01.06.2013
Eidy
-> Lubes: Tak venku pořád prší, tak co mám dělat? 1
00:03:36
01.06.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: neni to aj zbytočné?3
00:02:08
01.06.2013
Eidy
Když Pánbůh dopustí, tak i vrtačka spustí. 1

Bohužel jsem sundal jen něco přes 300g. Čekal jsem víc.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.06.2013 00:02:08
20:25:15
29.05.2013
Eidy
-> T: jojo. Ještě mi chybí chladič oleje a budu muset vyměnit převodovku. Nicméně jezdit můžu.
19:12:24
29.05.2013
-> Eidy: : takže už je totál připraveno na sezonu včetně pásů ? 4
19:08:12
29.05.2013
Maťulo
-> U-Geen: stretli sa uz rano v servise? 1
19:05:50
29.05.2013
U-Geen
-> vhml: tak je to ital :-) vis proc se ridici italskych aut behem dne nezdravej?
18:45:21
29.05.2013
Eidy
-> vhml: Tak ono to fungovalo už i na jaře v Mostě, ale nedostatek oleje udělal svoje. Zas bych nebyl tak kritickej.4
18:42:24
29.05.2013
vhml
-> Eidy: tak aspoň že už to konečně nějak funguje 4
19:39:15
28.05.2013
Eidy
Před chvílí jsem se vrátil z projížďky. Vzal jsem s sebou i ZdrubT a jeho eReSu. Vzali jsme to okreskama přes Beroun a hezky se projeli asi 50km. Alfička šlape parádně. Olej došel k 80°C a pořád to mazalo přes 4 na volnoběh. Jen se mi zdá, že ten motor jede o něco míň, než čistá 75. A teď je otázkou, proč to tak je. Buď má delší zdvih i přes lehčí hmoty menší dravost, nebo je to ještě syrový, nebo jsem si už zvyknul :) Když ho podržím, tak se kolem 4500 ot probere a letí nahoru k omezovači jako vítr. Lenoch to opravdu není. Ale ta převodovka je k tomu úplně špatná 1.

Zkusil jsem odpustit pneu o 0,2, takže mám 2 vpředu a 2,2 vzadu a přísahal bych, že to víc klouže. Ačkoliv jsme to vyloženě netavili, několikrát jsem kontroval. Takže to vrátím na osvědčených 2,2/2,4.

A závěr byl takový legrační. Sice mi nejdřív zatrnulo, když jsem to viděl, ale nakonec ten smyk v křižovatce dopadl dobře a eReSe se nic nestalo. Jak říkám, netavili jsme to 40.
upraveno 1x, naposled 28.05.2013 19:43:43
08:44:43
26.05.2013
Bery
-> Eidy: všude,kde dělají hydraulické hadice a nejsou to šmudlové.V pondělí jsem to absolvoval.Na míru a do teflonu,s veškerým těsněním,s náhradním šroubením cca 1000kaček. nic moc fotku hodim k sobě k autu.
10:40:39
24.05.2013
Eidy
Před časem mi tu někdo nabízel kontakt na výrobce hadic k chladiči oleje. Teď by se mi to hodilo. Nejlíp oplejtaný nerezem. Dneska jsem zjistil, že zemědělci mají hadice jen do 100°C. Já chci do 150°C.

Díky za pomoc.
20:30:10
23.05.2013
Eidy
-> U-Geen: Ale zase bych měl nejrychlejší couvací auto 1
20:23:53
23.05.2013
U-Geen
-> Eidy: to by mohlo bejt priste i subaru, akorat by ti to couvalo no :-))
20:10:21
23.05.2013
-> Eidy: : kus za kus s takovou úsporou váhy, to je krásný 4 tak jen ať už teda dělá motor jen radost 4
19:51:28
23.05.2013
Eidy
-> T: Bloky a hlavy jsou od 75 jiný. Ale ventily, vačky, kliky, ojnice, písty a vložky pasujou. A když je nabídka na celej motor, nejde moc váhat. Njedřív jsem sháněl jen 75, ale pak mi přišla pod ruku celá 164 kvůli vačkám. Zkusil jsem vnitřky do 75 a voila, ono to tam šlo. 1

Alfisti to ani netušili. Písty jsou o 80 a ojnice asi 120g lehčí.
19:46:00
23.05.2013
-> Eidy: : no tak bude do zásoby a až budeš jednou chtít ten plochej 6-ti vál, tak tyhle díly to po prodeji zaplatí 3

a to ten výpis typů jak píšeš se shoduje a pasuje to do sebe ?



tak snad vytahnu taky erko v sobotu 8
19:36:23
23.05.2013
Eidy
-> kamikaze: Nene, příští motor bude plochej šestiválec i se špajzkou2
Extreme Tyres