-> Eidy 28.04.13 22:30:24: Kup tenhle Alkyton: www.express-color.cz/prod
ucts/alkyton-zaruvzdorna-b
arva-cerna-0-25l
Dělal jsem s ním výfuk po našopování a drží to i na tom jen u hlavy se lehce zesvětlil. Drží to i na pásce na tlumiči a krásně jí to slepilo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:15:18
28.04.2013
28.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
22:30:24
28.04.2013
28.04.2013
Eidy
-> Zivosek: Díky.
-> Tuner#2: Nějak nezbyla barva. Chtěl jsem to teda původně nalakovat, ale na tu starou pásku jsem stříknul a bylo to jako bys to lakoval vodou. Prakticky nic se nezměnilo. Nebylo to poznat. Tak jsem se na to vyprdnul. Ale možná koupím silikonovou barvu v plechovce a natřu to štětcem.
-> Tuner#2: Nějak nezbyla barva. Chtěl jsem to teda původně nalakovat, ale na tu starou pásku jsem stříknul a bylo to jako bys to lakoval vodou. Prakticky nic se nezměnilo. Nebylo to poznat. Tak jsem se na to vyprdnul. Ale možná koupím silikonovou barvu v plechovce a natřu to štětcem.
22:07:13
28.04.2013
28.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný pásy, taky chci časem 3". To má uchycení na oka? Nahoď pak foto jak jsi to řešil.
BTW: Ty svody lákni celé ať to nějak vypadá.
BTW: Ty svody lákni celé ať to nějak vypadá.
20:15:44
28.04.2013
28.04.2013
Zivosek
Pásy luxusní, moc se tam hodí a bezpečnost bude taky určitě lepší
11:53:13
28.04.2013
28.04.2013
Eidy
-> m8rinek: Jo, to né že by vůbec nefungovaly, ale je spíš s podivem, že se někdo nebál to pro sebe takhle zprasit a hlavně nechápu proč. Hlavně, že teď fungujou.
-> radekp: Mě se taky moc líbí. Červený jsem chtěl už dlouho, ale 3" jsem původně neplánoval. Pak m8 nabídnul tyhle a bylo rozhodnuto.
-> radekp: Mě se taky moc líbí. Červený jsem chtěl už dlouho, ale 3" jsem původně neplánoval. Pak m8 nabídnul tyhle a bylo rozhodnuto.
11:49:30
28.04.2013
28.04.2013
T
-> Eidy: : tak jsem jen pro porovnání kouknul na svoje pásy a ty vypadají jako dětské na tříkolku
11:39:32
28.04.2013
28.04.2013
m8rinek
-> Eidy: Takže pásy se nakonec povedlo rozchodit?
11:34:22
28.04.2013
28.04.2013
radekp
-> Eidy: stejné pás v černé barvě jsou mým snem! Paráda!
11:25:42
28.04.2013
28.04.2013
T
-> Eidy: : no to já taky, jen teď jak to dopadne ještě
10:27:56
28.04.2013
28.04.2013
Eidy
-> T: No tak paráda. Už se těším.
09:49:48
28.04.2013
28.04.2013
T
-> Eidy: : no to nezáleží na mě, objednáno je a dle předběžné dodací lhůty by to mělo klapnout no a snad i stihnu to, co jsem posílal
a už mám i snad vymyšlený design sedaček....jak jsem říkal, tak už jsem našel auto,které je tak má
a už mám i snad vymyšlený design sedaček....jak jsem říkal, tak už jsem našel auto,které je tak má
09:41:38
28.04.2013
28.04.2013
Eidy
-> T: Že váháš. Příchytky budou hotový za odpoledne. Budeš ty mít vypodložkováno?
09:34:12
28.04.2013
28.04.2013
T
-> Eidy: : takže na Běšiny bude připraveno ?
ta červená prospěla interiéru, sednou tam fakt parádně
ta červená prospěla interiéru, sednou tam fakt parádně
09:13:32
28.04.2013
28.04.2013
Eidy
-> T: Správně. Ještě chybí příchytky k rámu u opěrky hlavy, ale zámky jsou složený, pásy vypraný, kotvící systém vyrobený. Tohle už bude brnkačka.
08:29:26
28.04.2013
28.04.2013
T
-> Eidy: : hurá, na ty pásy jsem se těšil jen na fotce vypadají, že ještě nejsou 100% nebo ne
18:42:16
27.04.2013
27.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: No jo, zlomený koleno. Zatím to zkusím takhle. Jinak holt přijde na řadu sádra. Ale víš jak, ta je těžká.
18:39:05
27.04.2013
27.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.04.13 18:21:23: Copak, prasknul výfuk, tak jsi dal dlahu a fačuješ?
18:38:50
27.04.2013
27.04.2013
Shader
-> Eidy: -> havlik: Dík za rekace, no je to páska do opravdu náročných prostředí... při odlíváni mají slitky z prvu 900°C a jede se v podstatě pořád a páska drží. Pokud se nemýlím, jsou na nějakých 1200°C (ale teď si nejsem úplně jistý). Za zkoušku by to možna stálo.
18:32:41
27.04.2013
27.04.2013
havlik
-> Shader: tahle je ze všech stran stejná, pokud je tamto termopáska tak to vyzkoušej.
18:32:35
27.04.2013
27.04.2013
Eidy
-> Shader: Jo, tahle páska je stejná z obou stran. Ale jestli máš přístup k něčemu průmyslovýmu, tak to ber. To funguje líp než tyhle kupovaný věci. To, co mám na větvích od hlavy je průmyslová páska ze sklárny a není jí vůbec nic. Nerozpadá se, nedrolí se, nepráší. Prostě paráda. Bohužel teď není zdroj.