skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:56:05
11.03.2013
11.03.2013
Milan 136
-> Eidy: passat B5, 5.5 a sup 1 má podél nehledě na palivo
21:49:07
11.03.2013
11.03.2013
Eidy
-> anubis: Do toho by šly snad i zasunout škodovácký tripody, ne?
-> Milan 136: to má taky motor podél?
-> Milan 136: to má taky motor podél?
21:45:12
11.03.2013
11.03.2013
Zazaa
-> MaxSvratka: ta prevodovkaje tam tak original z metalexu kvuli snizeni teziste .. stejne ji mely i ty novejsi formule
21:22:47
11.03.2013
11.03.2013
anubis
-> ochoda: jsem kvůli tomuhle sehnal i převodovku, kde to otočit jde ale akorát mi leží na půdě
imageshack.us/photo/.../d sc01195w.jpg
renault espace II 2.1Td .... je na ní vidět že má nálitky v přední stěně na obou stranách..., ta VW je jiná.. diff se nasouvá z jedný strany- ta druhá je úplně jiná takže asi ani převaření by nevyšlo...
PS. Eidy omluvuju se za zasírání karty
imageshack.us/photo/.../d sc01195w.jpg
renault espace II 2.1Td .... je na ní vidět že má nálitky v přední stěně na obou stranách..., ta VW je jiná.. diff se nasouvá z jedný strany- ta druhá je úplně jiná takže asi ani převaření by nevyšlo...
PS. Eidy omluvuju se za zasírání karty
21:21:50
11.03.2013
11.03.2013
MaxSvratka
škodováckou převodovku vzhůru nohama jezdil závodně Petr Rokyta v MTX 2-03 než se přišlo na ten podvod s hlavou www.euromontagna.com/phot
o.php?lng=1&...
21:17:47
11.03.2013
11.03.2013
Milan 136
-> Eidy: tak by se dalo třeba z pašíka 1.8T nebo 2.0
ale ten diferák no
ale ten diferák no
21:17:11
11.03.2013
11.03.2013
Qwak
-> Eidy: ranchotransaxles.com/pors
che-transaxles.html stačí si vybrat
21:14:39
11.03.2013
11.03.2013
ochoda
-> Eidy: ajo jeste ktomu TDi, to by podle me moc dobre nefungovalo, jak rikas bude to mit dlouhej stalej prevod a to uz je podle me jedno jesi mas kratky kvalty nebo ne ale zas najednu stranu se ty turbodiesly nechaj docela vytočit .... jak rikas bude lepsi sehnat neco s cim nebude tolik problemu :) ... na karbon se tesim
21:11:04
11.03.2013
11.03.2013
Eidy
-> ochoda: Jednak bude problém se smyslem otáčení kola a druhak si myslím (nezjišťoval jsem to), že tam bude dlouhej diferák a krátký kvalty, když je to z TDI. Ale třeba by to fungovalo dobře. Nevím. Já bych přesto radši něco k tomu určenýho. Ale to má ještě čas. Teď je čas hrát si s karbonem.
21:10:03
11.03.2013
11.03.2013
Nwkt
-> Qwak: No právě dosáhnout tý hladiny a udržet jí, aby ti to nikudy nevytejkalo a tak ...
21:09:33
11.03.2013
11.03.2013
Milan 136
-> Qwak: při otočený=skoro plná oleje. Pak se tam nevejde, musíš mít expanzku atd...
v takový skříni jsou běžně 2 litry jen
v takový skříni jsou běžně 2 litry jen
21:07:16
11.03.2013
11.03.2013
Qwak
-> Milan 136: asi... ? ale proč nějakou rozumnou úvahu proč by byli problémy.. když tam bude nějaka rozumná hladina oleje tak to bude přeci ok ne?..
21:03:24
11.03.2013
11.03.2013
Milan 136
-> Qwak: když dáš skříň vzhůru nohama, tak s tím asi budou problémy ne?
21:01:19
11.03.2013
11.03.2013
Qwak
-> Nwkt: proč myslíš že by to mazalo špatně?...
21:00:16
11.03.2013
11.03.2013
ochoda
-> Milan 136: no vidíš to mě nenapadlo že se bude muset otáčet diferenciál ja jen ze koukam po aute a narazil sem na tohle tak me napadlo ze se tu mluvilo o necem podobnem
21:00:12
11.03.2013
11.03.2013
Milan 136
-> Nwkt: myslel jsem motor před nápravu
Otočenou skřím měl davidV6 myslím
Otočenou skřím měl davidV6 myslím
20:58:57
11.03.2013
11.03.2013
Nwkt
-> Milan 136: Bude to pak mazat jak má?
20:55:43
11.03.2013
11.03.2013
Milan 136
-> ochoda: ta porsche lehčí nebude. U týhle ale nejde nijak jednoduše otočit diferák. musel by se dost upravit obal. Nebo to otočit o 180 stupňů
20:54:28
11.03.2013
11.03.2013
ochoda
hele a co neco takoveho? ale to bude asi taky tezky a nahovno vid? auto.bazos.cz/inzerat/...
/Prevodovka-SKODA-SUPERB-N
OVa.php
19:31:53
10.03.2013
10.03.2013
Eidy
Dneska jsem vyměnil štefty v předních nábojích za delší. Musel jsem s tím do práce pod lis, protože starý nešly palicí ven a nový tam. Zhmoždil jsem si slušně palec levý ruky, ale kloub je ok. Řezal jsem do toho dost, ale Saky udělal úmyslně díry o 0,2mm menší a je to znát. Takže lis a za 5 minut bylo posekáno. Taky jsem zjistil, že jsem jezdil s vypadnutýma filcovýma kroužkama v nábojích. Přitom byly fungl nový a prostě vypadly z nábojů. Trochu jsem je roztemoval a budu doufat, že vydrží na svém místě. Kóča je na zemi, kole přetažený a můžeme vyrazit do letošní sezóny.