Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:34:39
16.02.2013
radekp
Dneska už nastává doba, kdy už nejsou škodovky 1000-136 v 18-ti letech automaticky zděděné po otcích, tuhle úlohu už, podle mě, zastávají filcky. Ikdyž v základu lepší auta, pro mě auta bez ducha, stejně jako Porsche pro Eidyho.

Věřím že do pár let bude mít š1000-136 jen fanoušek, ne parta zedníků sedící ve 130L, kde jsou vzadu áčka v úhlu stoupání Grossglockneru a prahy nejsou vůbec1.

Do svojí škodovky jsem natlačil určitě stejnou sumu jakou dal otec za MX-5 NC - skvělé auto, které by mě jízdně bavilo, ale v garáži bych chtěl radši uŽofku, ta přesně odpovídá stupni mého postižení
10:16:24
16.02.2013
Qwak
-> m8rinek: je snad evidentní že všichni kluci co mají škodovku jsou jen "chudí" kluci co chtějí porsche.. 3 kor ty s érem atd.. 40
09:42:18
16.02.2013
m8rinek
-> T: www.skoda110r.cz/article. php?id=573



Já teda nevim, ale tu 911 si jednou stejně pořídim, budu jezdit na zmrzlinu a nohy mít v teple... Co mi bude chybět? :)))
08:55:18
16.02.2013
-> Eidy: : tak to čtu prvně o 924 :-O ale naprosto chápu rozhodnutí...taky jsem koukal po různých autech a pak jsem zjistil, že za cenu co mam v erku bych teprve koupil auto, které by potřebovalo péči a mnohem větší peníze a nemluvě o tom, co bych dělal těch 6 let...nic, nudil se a šetřil jak blázen...tohle je lepší 5
08:50:22
16.02.2013
Zazaa
-> Eidy: jojo doted si pamatuju vypraveni tve story s 924 v Besinach :)
08:48:44
16.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.02.13 04:04:29: Tenhle příběh znám už leta, ale fotku vidím prvně. 4 Mimochodem moc pěkná ruční práce, tak držím palce ať to do Mostu stihneš.
04:04:29
16.02.2013
Eidy
Tohle auto jsem před lety měl. Tohle je fotka mýho bejvalýho auta. A po 3 měsících jsem ho poslal dál do světa. Mělo vyhrkaný čepy atd. ale i přesto mělo evidentní potenciál. Velmi dobrý jízdní vlastnosti, silnej motor, velmi dobrý zpracování, pohodlný, prostě velmi slušný auto. Ať si o 924 říká kdo chce co chce. Ale něco tomu chybělo. Resp. mě tam něco chybělo. Dneska je Kóča mnohem lepší auto než sériová 924. Ano, z ní by šlo vykřesat taky výborný auto. Ale mě to nebavilo. Vyměnil jsem pár čepů, něco seřídil a pak zahodil nářadí a šel od toho.

Každej je na něco jinýho a mě baví Kóča.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.02.2013 04:04:29
01:02:45
16.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.02.13 21:23:02: Nejsou z Tvé peněženky, tak můžeš být v klidu. 4
21:23:02
15.02.2013
vhml
-> Tuner#2: o to víc mě právě děsí peníze které do ,,škodovek" cpete vy :-)
20:53:54
15.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
vhml 15.02.13 15:49:34 napsal:

→ Eidy: je pravda že u škodovky je poměr pěnez a

zábavy docela smutnej, ale že bych se kvůli tomu musel prcat s pilkou?

3
Říká někdo kdo na auto nedá nic co by něco stálo?



Naštestí je hodně lidí opačného názoru a krásných aut i v řadách škodovek přibývá...
20:30:07
15.02.2013
Eidy
-> Zazaa: Jojo, to já naprosto chápu a souhlasím. Zrovna Lotusy jsou krásný auta a jsou to rozený sporťáky. Ale někdo nechce stejný auta jako všichni ostatní.

Bez toho by dneska nebyl žádnej Lotus a spousta dalších značek.4
20:22:08
15.02.2013
Zazaa
-> Eidy: mno ono je to spis o tom ze ten lotus se uz narodil jako sportak a moznosti vylepseni tam mnoho neni akdyz tak holt za hodne penez ... proste auto spis pro cloveka co chce jezdit a ne si hrat :)



je to jen o prioritach
20:10:04
15.02.2013
-> Eidy: , -> Bery: : 52
20:00:37
15.02.2013
Bery
já souhlasím s Eidym.Co mě těší je,že ty co zezačátku seděli v hospodě,nebo doma u televize, a smály se mi,zatímco já byl na dílně a hrabal se v tý starý herce,tak už se teď nesmějou a chtěli by se projet:-)
16:13:25
15.02.2013
Eidy
-> vhml: Proč myslíš? Kdybych chtěl tunit stejným způsobem Lotus, stálo by to MNOHEM víc. Velkým stupněm úprav se dostávám na úroveň sériových sporťáků. V podstatě za stejný peníze dostaneš podobný svezení. Takže o co jde. A koupit si hotový auto a jen na něj koukat? CO bych dělal těch uplynulých 14 let? Resp. 14 let bych musel dělat nic, jen šetřit a teď si koupit sporťák. A stejná otázka. CO bych dělal těch uplynulých 14 let?

Takže za mě je to super. Kolik stojí samosvor na škodovku a kolik na Subaru, Mitsu, Porsche atd? Já si nestěžuju. Já jsem rád a baví mě to.
16:10:20
15.02.2013
kamikaze
-> Eidy: 9 pěkné pěkné, už se těším do Mostu
15:49:34
15.02.2013
vhml
-> Eidy: je pravda že u škodovky je poměr pěnez a zábavy docela smutnej, ale že bych se kvůli tomu musel prcat s pilkou? 3
14:58:19
15.02.2013
U-Geen
-> Eidy: jsou i kotouce na hlinik... otazka jak fungujou (a jak fungujou na duralu)
14:47:20
15.02.2013
Eidy
-> Zazaa: Víceméně. Něco i šukalkou, ale ta z toho radost neměla. Flexa funguje dobře na ocel. Ale jednou jsem zkoušel řezat nějakej dural a kotouč dost ubejval, materiál se teplem "mazal" a narozdíl od kotouče moc neubejval. Tak proto.

-> vhml: A proč se tu všichni vrtáme ve starejch paštikách? Tuhle jsem koukal na mobile.de a za ty peníze co jsou v Kóče bych si mohl koupit zachovalej Lotus Elise. Ale tohle mě asi bere víc. Je to lepší skládačka.

Taky jsem si chtěl zkusit, co dokážu ručně. Postaru. Chce to hlavně trpělivosti. Dalo by se to udělat ještě líp, ale to třeba příště. Stejně to bude chtít ještě dílčí úpravy a broušení.

-> Vojťas: Dík.

-> jok3r: Zatím jen dvě na uchycení třmenu. Pak se uvidí co dál.1
upraveno 2x, naposled 15.02.2013 14:50:49
13:11:16
15.02.2013
Zazaa
-> Eidy: to rezes vsecko pilkou na zelezo ?

ja na hrube deleni pouzivam "CNC" flexu ... je to nesrovnatelne rychlejsi :)
Extreme Tyres