skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:59:25
01.09.2012
01.09.2012
WMA - navigátor :)
-> Eidy: tak jak to vypada? povedlo se vyresit potize a uz je vse v poradku? držím ti palce na dálku
08:51:44
01.09.2012
01.09.2012
Zivosek
Eidy 20.08.12 19:45:07 napsal:
→ radekp: Koukal jsem. Ale podívej na ten rejd. Drifteři
dávaj velký podložky a dělají si často speciální ramena a těhlice, aby
měli obrovskej rejd. Čím větší rejd, tím víc bokem můžou jet a tím
víc bodů získají.
Myslel jsi asi něco takového, že? cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../PEEBEE5.jpg Šílenost
→ radekp: Koukal jsem. Ale podívej na ten rejd. Drifteři
dávaj velký podložky a dělají si často speciální ramena a těhlice, aby
měli obrovskej rejd. Čím větší rejd, tím víc bokem můžou jet a tím
víc bodů získají.
Myslel jsi asi něco takového, že? cdn.speedhunters.com/wp-c ontent/.../PEEBEE5.jpg Šílenost
14:21:44
24.08.2012
24.08.2012
matoo
-> Eidy: ale ma motor z Koči
14:04:35
24.08.2012
24.08.2012
Eidy
Nevím kam to dát. www.alfaholics.com/2010/.
../retro-cars-modifying-yo
ur-105-series-alfa-2
Jsou to hezký fotky hezkýho auta. Ani nevím, co je to za značku auta
Jsou to hezký fotky hezkýho auta. Ani nevím, co je to za značku auta
11:43:49
21.08.2012
21.08.2012
radekp
-> Eidy: Mě se líbí jak se dívá bočním okýnkem a výkuky má dopředu
19:45:07
20.08.2012
20.08.2012
Eidy
-> radekp: Koukal jsem. Ale podívej na ten rejd. Drifteři dávaj velký podložky a dělají si často speciální ramena a těhlice, aby měli obrovskej rejd. Čím větší rejd, tím víc bokem můžou jet a tím víc bodů získají. Ale tohle BMW je brutální. Ještě trochu tak tou zatáčkou couvá.
Ta fotka se mi moc líbí.
Ta fotka se mi moc líbí.
18:46:12
20.08.2012
20.08.2012
radekp
-> Eidy: cdn.speedhunters.com/wp-c
ontent/.../bmw2002.jpg
To bysme museli otočit ty naše nápravy o 90 stupňů:-)
To bysme museli otočit ty naše nápravy o 90 stupňů:-)
02:02:38
18.07.2012
18.07.2012
Eidy
-> Gemini: Parádně jsem přezbrojil a mám parádní potíže.
skoda-virt.cz/cz/.../1619 30-uprava-rj-motoru-alfa-r omeo
skoda-virt.cz/cz/.../1619 30-uprava-rj-motoru-alfa-r omeo
22:31:33
17.07.2012
17.07.2012
Gemini
ahooj, vidim ze si paradne prezbrojil, tak nech ti to lieta :)
22:19:37
17.07.2012
17.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 17.07.12 10:06:21: Imitace karbonu, dřeva apod. v podstatě na cokoliv. Z Běšin mám i pár fotek co dělají kola, interiér, motorové díly apod.
20:04:45
17.07.2012
17.07.2012
T
-> Bedřich: : hezký
12:26:41
17.07.2012
17.07.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Tak velikost budu tipovat, ale jeden list měl tak 60cm na délku a 15cm na šířku.Listy byly 4 každý list dělali na dvakrát(z jedné a potom druhé strany) spoj byl jen těžko rozeznatelný.Cena byla tuším 1700 a celou vrtuli?Tak nějak do dvou tisíc.Ale na některých stránkách najdeš ceník.
12:16:54
17.07.2012
17.07.2012
T
-> Bedřich: : pro zajímavost, co stála ta vrtule a jak byla vůbec velká
11:34:48
17.07.2012
17.07.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> T: My jsem to použili když jsme potřebovali předělat vzhled karbonové vrtule na dřevěnou.Výsledek byl neuvěřitelný a za cenu které nešlo konkurovat.Použít se to dá na cokoliv třeba i na kola.
10:06:21
17.07.2012
17.07.2012
T
-> Tuner#2: : a k čemu to využívají?
-> Eidy: : no ptam se
-> Eidy: : no ptam se
01:30:10
17.07.2012
17.07.2012
Eidy
-> T: To je přesně ono. Ale jak to funguje, to se mě neptej.
22:54:43
16.07.2012
16.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 16.07.12 20:40:55: To dělají ty Klatováci co už byli párkrát v Běšinech
20:40:55
16.07.2012
16.07.2012
T
-> Eidy: : četl jsem stálé trápení, tak z jiného soudku....pamatuješ o čem jsi mi říkal na posledním sraze a křídlech modelů letadel www.rozzlobenimuzi.com/?l
inkid=284...
23:06:43
30.06.2012
30.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
17:02:42
26.06.2012
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.06.12 16:39:56: Neboj všechno bude, ale to chce čas a ten teď není