Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:51:14
07.08.2011
m8rinek
-> Eidy: Kdy, že je Most?
10:08:36
07.08.2011
Eidy
-> Péďa17: Díky pane. Někdy si říkám, že by to šlo udělat líp, ale snažím se. Tohle je zásluha hlavně chladiče, čímž děkuji firmě Kvinto za kvalitní výrobek.
09:54:21
07.08.2011
Péďa17
Eidy 06.08.11 19:51:59 napsal: tak to tvoje chlazení je vážně mazec aspon pro mě.je vidět že všechno děláš poctivě.
09:50:45
07.08.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: 1) Dej vědět. 2) Máš smůlu 3

-> T: Jo, aspoň, že tak. Pro jistotu v zimě přikoupím ještě jeden větrák. A na burze jsem utratil asi 9 stovek. Pilníky, hadice, fungl nová pájka z ČSSR, filcáky a pár dalších věcí. Na jaře byla lepší, ale i tak se mi líbila.
09:03:02
07.08.2011
-> Eidy: : ještě že prdla až před barákem 4

jinak koukám, že rezerva tam na chlazení je, budeš teda kupovat další větrák ještě nebo netřeba?

a co burza, jak jsi utrácel? 4
00:37:19
07.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Rád bych se letos do Mostu podíval, když tam bývá taková slušná virtí účast. 1 Každopádně, kdybych jel někdy do Kladna, dal bych vědět.. 4



Edit: Jinak jsem nekuřák 47
upraveno 1x, naposled 07.08.2011 00:37:47
00:30:57
07.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: To jsem vůbec nemyslel. Ale člověk se chce povozit co nejvíc se svým a nějak nezbejvá čas na vyzkoušení jiných vozů. Ale možná letos udělám vyjímku a budu ti dělat závaží.1
00:26:37
07.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.08.11 00:23:49: Ale to není problém Žlutky 5 sedalo je pro Tebe vždy připraveno 4
00:23:49
07.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Tak to má být 3

-> Mr_Kubas: To bys klidně mohl. Nabídnu ti kafe a cigáro 1 . A do Mostu chci jet a každopádně s Kóčou. Bez ní bych tam byl zbytečnej. Ale zase bych se mohl povozit v cizích autech. Třeba ve Žlutce jsem snad nikdy nejel. Pouze poslouchal hudbu, jinak nic.
00:19:38
07.08.2011
Tomáššš
Fávo forever 06.08.11 19:58:25 napsal:

→ Eidy: Máš to kurevsky pěkný! 4
1
00:18:39
07.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Jó, cesta je to fakt strašná.. A jestli je tam ještě objíždka, tak je to naprd.. Kdybych nedej bože jel směrem na Kladno, tak bych se mohl dostavit, ale Kóču bych nejraději viděl někde v akci.. Do Mostu jedeš, ni? 1
00:09:17
07.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.08.11 00:05:08: Tak úctu já nepochybně mám a dáma ve žlutém vždy pokorně uhla na stranu 4 1
00:05:08
07.08.2011
Eidy
-> Fávo forever, castrol: Díky pánové. 4

-> Mr_Kubas: Ty bláho. Z Kladna do Rce je děsná cesta a teď je zase ještě objížďka kolem Slanýho, protože je to tam rozkopaný. Kóča neparkuje v Rci už přes rok. Stěhovali jsme se spolu. 1

-> Tuner#2: Ke starším dámám v červeném bys měl mít úctu. Zvláště pak v případě, že dokážou ještě prohnat mladší dámy ve žlutém hábitu 4 3.

Mě by zajímalo, při kolika by to vařilo. Dle výpočtu by to muselo být daleko víc. Rád bych to věděl, ale zkoušet to nebudu. Zítra to zvednu a natáhnu to prozatím v mědi a origo hadicích. Takže další položka na dlouhý nákupní seznam jsou vysokotlaký hadice.
23:20:23
06.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Nechceš se někdy projet do Roudnice? 47 Parkuje slečna vůbec v Kladně nebo ještě v Roudnici?
21:39:54
06.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.08.11 19:51:59: NJ dámy v letech se prý počůrávají 8 1 ale i tak ta zahradní hadice vydržela dost když máš takový tlak, že ani při 115°C nevaříš...
20:20:51
06.08.2011
castrol
-> Eidy: nadhera o tomto aute by sa dali pisat basne ako je to auto kurevsky kraaaaaasne 1
19:58:25
06.08.2011
Fávo forever
-> Eidy: Máš to kurevsky pěkný! 4
19:51:59
06.08.2011
Eidy
Dneska odpoledne svítilo sluníčko, bylo 25°C tak jsem byl vyzkoušet chladivost chladícího okruhu z důvodu zjištění rezervy pro silnější motor a zakryl jsem chladič viz. poslední foto.Odkryto bylo 27cm a zakryto 40cm chladící plochy. To je docela mazec. Najel jsem asi 25km, držel jsem to střídavě pod krkem a v pohodě jsem chladil na 110°C, a asi 2x na 115°C (dle budíku), když jsem zastavil s horkým motorem na križovatce. Jel jsem tedy na 40% chladiče a jsem velice spokojen.

Špatný zjištění je, že musím opět nechat vyvážit přední kola, páč mi při 160 ulítlo závaží a víc než 100 s tím teď nejde jet.

No a před barákem mi musela rupnout hadice u chladiče; ta zahradní. Kurva.



Ale hezky jsem se projel, lidi se usmívali, občas zamávali a bylo to fajn. Už jsem zapomněl, jak to sedí a brzdí. Užil jsem si to.5
16:07:33
05.08.2011
-> Eidy: : no Petr to neví a já sám makat nechci no 8 3 3
15:40:17
05.08.2011
Eidy
-> T: Jen neříkej. Jste se lekli práce. 1
Extreme Tyres